14. 10. 2012

Oblíbené věci za měsíc září 2012

překec

Jsem tu s videem, které nesmí chybět každý měsíc. Připravte se na nálož kosmetiky, na kterou plánuji recenze, nebo už jsem na ni recenzi dělala. Kdo mě sleduje na FB, tak ví, že jsem skutečně tohle video natáčela s horečkou. Proto domácí oblečení, kašel a vzhled ala co dům dal, hlavně aby bylo teplo. O makeupu ani nemluvě. Do postele se fakt nemaluju a mastné vlasy, no upsss. Snad vás ale zaujme, protože já jsem se s tím dokonale zabavila.

 
 
Formspringme                 Youtube          Facebook              Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

23 komentářů:

  1. strašně ti to tu slušííí:),vypadáš nádherně i nenalíčená:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och děkuju :D to je velká poklona, že s 39 horečkou vypadám dobře :)

      Vymazat
  2. Ahoj, i když jsi nemocná pořád ti to strašně sluší ! Ráda koukám na tvá videa..:) Sama také mám blog a teprve s tím začínám..Chci se tě zeptat jak máš ten pudr od MISS SPORTY nedrobí se ti na obličeji ? Já ho měla taky a na obličeji mi to dělalo hrudky:(..Oni jsou v drogeriích přilepený když si pro něj jdeš tak nevím jestli jsem sáhla zrovna poton nepitomnějším co tam byl..:) Ale tak třeba ho zkusím znovu..Přeju ti hezké nedělní odpoledne a Brzy se uzdrav :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a hrudky mi nedělá. Já ho používám opravdu jen někdy na přepudrování, když už vlastně na sobě hlavní pudr mám. Na to slouží dobře, ale na celkové přepudrování si ho nedávám (přijde mi, že nic dostatečně nezafixuje a je skorem nekrycí).

      Vymazat
  3. Krásné video (jsko vždycky :D) Mám podobný diář a fakt je dobrej!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, super video. Dotázek k tomu make-upu Clinique - zalézá do pórů?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vůbec ne :) jsem s ním fakt spokojená http://duckshot.blogspot.cz/2012/09/clinique-stay-matte-oil-free-makeup.html, ale zkus si raději zažádat třeba o vzoreček, jestli nad ním uvažuješ.

      Vymazat
  5. Jak já se těšila na další video :). Moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to jsem moc ráda :). No a děkuju, asi budu muset být nemocná pořád, když mi tak lichotíte :D.

      Vymazat
  6. Veľké vďaka za video, nenormálne sa dnes nudím, ale zároveň sa mi nič nechce robiť. Tie boty by dostali aj mňa :) Super, že do týchto videí zaraďuješ aj iné veci ako kozmetiku. Ak sa ťa môžem opýtať, ako sa ti darí v škole? Celkom by ma potešil nejaký článok alebo video ohľadom tvojho vš štúdia..napr. či si so svojou školou,odborom spokojná, nejaké postrehy, čo ťa na výške baví prípadne čo neznášaš a celkovo tvoj pohľad na vš systém, výhody, nevýhody a pod..
    P.S.: Prajem skoré uzdravenie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem ze soukromé VŠ a už jsem se setkala s názorem, že nemůžu vědět, jak to chodí jinde, když jsem tady na soukromé a že moje škola je jen pro slaboduché modelky a bohaté Rusáky. Takže bych nerada něco z mých názorů vypouštěla dál, abych se ještě nedostala do problémů. Ale článek o učení a tipech atd. určitě mám v plánu. Daří se mi celkem dobře, je to docela záhul, protože jsem měnila obor a trošku se v tom plácám, ale snad se to dá. Děkuju ;)

      Vymazat
    2. No tak názor človeka, čo chodí na súkromnú VŠ by ma zaujímal ešte viac, ale úplne ťa chápem, že ho radšej nechceš prezentovať. Každopádne ďakujem za odpoveď :)

      Vymazat
  7. Taky bych nedokázala pořád být v posteli :D Jsem hrozně akční člověk, takže to nejde :)
    Můžu se zeptat, když už tam Rendy zmiňuješ, jaký má blog? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jasně. Doufám, že jí to nebude vadit. http://ordinarylife-my.blogspot.cz/

      Vymazat
  8. Ahoj, můžu se zeptat, nezkoušela jsi někdy nějaký lékárenský make-up? Popř. jaké byly Tvé zkušenosti. Já jsem měla od La roche toleraine, ten má výborné krytí. Mám mastnou pleť( a problematickou), tak uvažuji, že si koupím od la roche unifiance. Bohužel kosmetiku Revlon nemám kde odzkoušet, a přes net objednávat odstín si netroufnu, ale jinak recenze na ten, co máš od nich i ty jsou velice dobré. Jinak moc hezké video, obdivuji. A brzo se uzdrav, já sama jsem teď taky nemocná. Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Markét, děkuju. A bohužel, žádný lékárenský makeup jsem nikdy neměla.

      Vymazat
  9. ten atomizer mám taky,kupovala jsem ho na jaře a nějak mi začíná zlobit a občas nechce stříkat :(

    OdpovědětVymazat
  10. Ty máš zase nějaký dlouhý vlasy, sluší ti to :) Dělala jsi už někdy v minulosti hair care routine?

    Zaujala mě ta tvářenka, takhle přes kameru ten odstín vypadá pěkně.

    Jsem ráda, že jsi blogování nezabalila, chyběla bys :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt :) mě přijdou pořád dost krátké :D.
      Ano, dělala. Něco je tady ;) ale budu muset udělat update :D
      http://www.youtube.com/watch?v=KoHKGvucjl0&feature=plcp

      Vymazat
  11. Moc ti to sluší ;) Ani bych neřekla, že jsi nemocná, fakt moc hezká :))

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné video :). Jsem ráda, že "naživo" vidím atomizér ze Sephory, já mám Travalo (nedávno jsem o něm psala), tak mě zajímalo, jak vypadá sephorácký. A paletky Inglot jsou prostě boží! P.S. Když jsem viděla náhled vide, tak jsem si říkala "tyjo, tam máš dobrý vlasy"...a pak jsem si nahoře přečetla, že jsou prý mastné - chtěla bych aby moje mastné vlasy vypadaly takhle :).

    OdpovědětVymazat
  13. mám stejný diář akorát že v modré barvě :)

    OdpovědětVymazat
  14. :) tak ja jsem cekala na zastavce a vidim nejakou pani s tema botama :) jsem si hned vzpomnela na tebe,ale tys to urcite nebyla ;)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....