10. 10. 2012

Nejčastější otázky

Tady najdete nejčastější otázky a moje odpovědi na ně. Pokud máte více otázek, můžete je napsat pod tento článek, nebo na formspring.me (odkaz v postranním panelu).

  1. Jak vznikla přezdívka Bezega? - Jednou na hodině sociologie jsme probírali ID  a lidské já. Tam jsem já také zrovna přemýšlela nad přezdívkou blogu. No a přišlo mi vtipné a výstižné použít Bez Ega - protože já sama jsem tak trochu náročná, složitá a často nevyrovnaná po stránkách vnitřních. Pro větší upřesnění a pochopení ZDE
  2. Jak se jmenuješ doopravdy ? - Jsem Kateřina.
  3. Kolik ti je ? - Aktuálně 23.
  4. Kde bydlíš ? - Jsem z Kladna, pobývám často v Praze, narodila jsem se ve Slaném. Trochu složitější, já vím.
  5. V čem upravuješ fotky ? - Klasický windows 7 prohlížeč fotek, kde občas upravím jen světlost a ořezy, jinak občas Photoscape, Photofiltre ....
  6. V čem upravuješ video ? - Aktuálně ve Windows Movie makeru nebo ve VideoPad, Pinnacle studio
  7. Oblíbený obchod s oblečením ? - HM, Mango,Reserved,Zara, Promod.....
  8. Oblíbená značka kosmetiky ? - Dekorativní - Revlon, Clinique, Lancome, L´oréal..Pečující - La Roche Possay, Ziaja, Ryor, Balea,Olay
  9. Oblíbené seriály? - Once upon a time, Hart of Dixie, Lost girl, The Vampire diaries, Big bang theory, GG,New girl,Game of thrones, Revenge, Pretty little liars
  10. Oblíbená muzika ? - Nejoblíbenější rock a africké rytmy..Aerosmith, Pink, Celine Dion, Lykke li, Alexander Rybak, Lindsey Stirling, Johny Cash, Janis Joplin, The Doors,Kings of Leon, 
  11. Jsou to tvoje nehty ? - Ano, mám svoje nehty.
  12. Máš zvíře ? - Ano, mám pejska. Yorshire jménem Ozzy. Je to moje největší štěstíčko v životě. Obrovská opora a stresuodsávač.
  13. Barvíš si vlasy, jak často ? - Ano, doodbarvuji si vlasy na víc blond. Přírodní je totiž taková ta špinavá myší blond. Jedno za 3 týdny cca, protože mi vlasy rostou hodně rychle. Pak použiju občas Silver šampón.
  14. Máš tetování? - Ne nemám. Ale mám v plánu. Je to ale velké rozhodnutí a já si s ním dávám na čas.
  15. Máš piercing ? - Počítá se druhá dírka v uchu ? Jinak ne a neplánuji ho.
  16. Máš sourozence ? - Ne.
  17. Oblíbené blogy ? - V postranním panelu tady na blogu mám nejoblíbenější. Zbytek na profilu blogger.
  18. Co studuješ? - Ing. jednou doufám. Marketingovou komunikaci.

5 komentářů:

  1. Ahoj, je super že ses tak rychle vrátila :)

    OdpovědětVymazat
  2. jsem moc ráda, že jsi se vrátila :) tvůj blog je jeden z mích nejoblíbenějších..Ať si o tobě říká kdo chce co chce, podle mě jsi suprová slečna :) Tak držím pěsti v dalším pokračováním s blogem :)
    www.your-honeybee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, to je super, že jsi zpátky. Mám moooc ráda tvůj blog.

    OdpovědětVymazat
  4. Je fajn, že jsi zpátky. Už jsem několikrát přemýšlela nad tvojí přezdívkou a tohle mě doopravdy nenapadlo :)

    OdpovědětVymazat
  5. jé my sme taky bydleli ve Slanem a bydlela jsem v Kladne , ted prebyvam nedaleko Lovosic :D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....