23. 10. 2012

Můj chlupatý kamarád

pageMoje psí mimi je se mnou už dlouhou dobu a já si bez něj nedovedu představit svůj život. Je jeho velkou součástí. Je mi věrným přítelem, oporou a věřím, že čím déle spolu budeme, prodlužujeme si vzájemně život. Miluju jak pěkně smrdí myškou, když usne, jak vyhledává místečka na koberci, kam svítí sluníčko, aby se vyhříval, jak smutně kouká, když mi tečou slzy a jak mě pokaždé přivítá, když se vracím domů. Když jsme odloučení, oběma se nám stýská. Já si ho nechávám dávat k telefonu a volám na něj jménem. On pak běhá po pokoji a hledá mě (alespoň tak mi to říkala babička, když ho hlídala). On nejí a nehraje si (teskní po mě). Jsme prostě nerozlučná dvojka. Já jsem větší, můžu se za něj prát s velkými ošklivými psy, kteří by mu chtěli ublížit (jednou jsem musela nakopnout vlčáka, aby  Ozzyho nepokousal), ale i on mě brání, když se ze srandy s někým pošťuchuju (vrčí a štěká). Žárlí, když mi jde dát někdo pusu a chrápe při spaní jako správnej chlapák. Je to moje psí láska a tak to na vždycky zůstane….

Tohle video jsem si zamilovala. Asi si budu muset častěji brát někoho na pomoc.

Máte také svého zvířecího kamaráda ? Znamená pro vás hodně ?

 
Formspringme            Youtube                Facebook                 Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

27 komentářů:

  1. Taky mám zvířecího kamaráda. Teda spíš kamarádku :) Je to fenka amer. pitbula a hodnějšího psa jsem nezažila. :-)Zrovna mi tu chrápe u nohou. A jakože fakt chrápe! :) Jsem na ní strašně závislá,musela jet s náma i na dovolenou jinak bych nikam nejela :D
    Jinak malinký rasy psů moc nemusím.Nedokážu si představit, že bych měla doma třeba čivavu.Bála bych se,abych ji nezašlápla.:-) Ale musím říct, že Ozzy je fešák! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky:)Mám doma fretkouna Jacoba:)) a je to přesně tak jak píšeš:) také jsme nerozlučná dvojka!:)a znamená pro mě všechno na světě!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jů, to ráda slyším, že tady má někdo fretečku. jsou to úžasná stvoření, se kterými se člověk nikdy nenudí. my máme doma dvě holčičky a vždycky když jsem přes týden ve škole, neskutečně se na ně těším, jak se s nimi zas pomazlím

      Vymazat
  3. Krásně napsáno ❤ ❤ ❤ ❤ Je to miláček.

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozně hezky nepsaný, úplně mě to dojalo =). No a ty fotky a video na konci úžasný, je moc roztomilej =)

    OdpovědětVymazat
  5. ňuňuňu...nádherný mazlík! A krásně napsáno, pejsci jsou nejlepší stvoření...škoda, že jsou magoři, kteří to nechápou a jsou schopni jim ubližovat.

    Jdu mrknout na video :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásného psíka a povedené video. Já mám 2 psíky a mám je ráda :).

    Jinak super blog :).

    OdpovědětVymazat
  7. krásné video!!! opravdu roztomilé :-) já mám havanského psíka a spoustu z těch věcí dělá taky - vyhřívá se na sluníčku, vítá nás, buší do mističky, když chce přidat... jsou to chytrý pejsci :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Všem mockrát děkujeme a Ozzy vzkazuje jedno silné haf. Můj malý herec dostal, za tak pěkné komentáře od vás, velkou odměnu (kostičku).

    OdpovědětVymazat
  9. ťuťan jeden! mám doma psa též a dělá podobné věci, mě je vždycky taky trapný když mi někam zdrhne a musím na ní volat (je to fenka) a teď zrovna někdo jde, neříkám, že mladý kluci, klidně i nějaká starší paní, ale i tak je to takový blbý :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, tak ten je fakt hrozně roztomiloučkej. Ani nevím, proč mám potřebu takhle žvatlat na malé pejsky a ještě mimina.

    OdpovědětVymazat
  11. přesně vím, o čem ve videu mluvíš. taky mám psího kámoše, bez kterýho si už absolutně neumím představit život :-) sice je asi tak 6x větší než Ozzy, protože to je labradorský retrívr, ale to nemění nic na tom, jak je máme rádi a oni nás :-) Ronymu bylo minulý týden 7 let, ale přijde mi, že ho máme celý svůj život. Ozzy je absolutně rozkošnej!!!
    PS: Vadilo by ti, kdybych si vypůjčila otázky a celý tenhle nápad ve psané formě k sobě na blog? Samozřejmě bych tě uvedla jako inspiraci ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec nevadilo :) budu ráda, když mi pak pošleš odkaz ;)

      Vymazat
    2. děkuju moc!!! :-) odkaz pak pošlu

      Vymazat
  12. Skvělý video, skvělej Ozzy, skvělá Ty! Ozzy je fakt fešák, moc se mi líbí a to jsem vždycky říkala, že mám ráda spíš větší psy :) Já sama mám doma fenku retrívra, jsme spolu už skoro 12 let, je to psí babička, naštěstí je ale pořád plná energie a pořád připravená se mazlit nebo něco vyvádět. Psi jsou zlatíčka :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezky jsi to napsala až se mi orosila očka :-) já miluju všechny zvířátka(téměř :-D ) ale doma mám Jackieho (jako Jackie Chan páč jsou oba stejně trhlý) čínskýho chocholatýho psa

    OdpovědětVymazat
  14. V tomhle videu ti to strašně sluší!!! Jinak Ozzy vypadá miloučce :) Já mám moc ráda zvířata, mám psa i kocoura, jsou to kamarádi a já je oba zbožňuju! Taková moje sluníčka :) Někdy mám pocit, že jsou to drobní lidičkové ve zvířecí podobě....:)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné napsané :) Ozzy je oprvadu krásnej pejsánek, jste super dvojka :)

    OdpovědětVymazat
  16. Taková videa by se měla zakázat!:D Celou dobu jsem se hloupě culila :) a hned po ukončení videa letěla pro (chudáčka) spícího psa a říkala mu "Mazli se se mnou, Lucky!" :D Ten na mě jenom rozespale zamňoukl (zívl), dal mi pusu a šel pryč :DD :)

    OdpovědětVymazat
  17. Úžasné video :-)Ozzy je nááádhernej. Úplně jako náš Arthurek - taky jorkšírek, jsou mu 4 roky. Ještě máme čivavu, jmenuje se Miky a říkáme mu Mikulášek. Jinak Artíček je můj první pes - takže byl taky vymodlený, přála jsem si ho celý život a nakonec rodiče povolili. Jinak s tou alergií na srst, nevím, jestli to víš, ale jorkšírci jsou hypoalergenní, protože nemají srst, ale vlasy, tak možná i proto ti ta alergie ustoupila. Tak se mějte krásně a pozdravuj Ozzyho :-)

    OdpovědětVymazat
  18. je nádhernej :) Taky jsem chtěla mít takového psa, ale rodiče mi ho nedovolili...:/

    OdpovědětVymazat
  19. To je strašne zlatý tvor ! :3 Moja babka a krstná má yorkiho taktiež a je strašne cute ! :3

    OdpovědětVymazat
  20. My máme doma fenku, papouška, králíčka a 2 želvičky! Jsou to moje zlatička! Ozzy je krásnej trochu mi připomíná tetiního Vikiška :D

    OdpovědětVymazat
  21. taky mám yorkšírka :D ale už pro mě neznamená tolik,co dřív...

    OdpovědětVymazat
  22. Jůů, taky říkám svému peskovi Pupíčku! :) Máme doma přerostlého jorkšíra Coudyho. :) Jsou mu 2 a člověk se s ním nenudí teda.. Jeho největší neřest je trhání papírových kapesníků. On mi na ně dřív chodil i do koše! :D Je vynalézavý..
    Jinak Ozzy je sladký! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Konečně jsem se dostala k tomuto videu- paráda, Ozzíček je kouzelnej a i ty jsi vedle něj taková rozzářená;-) Já mám 10 měsíců kocourka a nechápu jak jsem bez něj mohla pŕedtím žít:-D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....