12. 10. 2012

Kosmín na rty

 cosmetic 
Typicky podzimní problémy, ale já na ně mám pomocníka !! Tenhle malý zázrak má fungovat jako balzám na rty. Ouha, já ho ale na rty skoro vůbec k jeho původnímu účelu nepoužívám. Ale joo, taky se najde chvilka, kdy ano. Podíváme se tedy, v čem jeho zázrak spočívá?! Nejdřív pár faktů.
  • Cena: cca 70,-
  • Dostupnost : lékárny/internet
  • Balení: tubička 25 ml
  • Výrobce: Aromatica
Informace: Jedná se o výrobek, který by rád získal přívlastek přírodní. To mu ale kazí vazelínový základ.Hlavní složkou je Heřmánek pravý. Ten má dezinfikovat, působit protizánětlivě. Přísadou vedlejší, ale neméně důležitou je Azulen. Ten napomáhá hojení kůže. To, co z balzámu ucítíme nejvíce je Kafr.
  • konzistence: hutná, gelová (vazelínově mazlavá)
  • barva: čirá
  • vůně: já cítím hodně kafr (velmi intenzivní vůně)
SAM_0887Použití: 
Dostáváme se k tomu, k čemu je určen a k čemu se hodně osvědčil mě.
  1. Na rty jako balzám/na popraskané rty – Tady musím říct negativní názor. Za mě prostě jako běžný balzám na rty selhal. Přisuzuji to vazelíně, kterou obsahuje, takže rtům vláhu prostě nedodá a nehydratuje je. Pouze zamezí proniknutí mrazu ke rtům (ochranná vrstva) a vláhu uzavře, pokud pod něj použijeme obyčejný balzám. Bohužel tak se ale mine účinkem.
  2. Na opary – Musím říct, že díky Saloos balzámu, který miluju a jeho účinky jsem si uvědomila vlastně až po roce, co ho mám, na opary už netrpím. Maximálně při hodně vysoké teplotě. Tu jsem minulý týden měla a tak jsem tentokrát vyzkoušela Kosmína na tenhle problém. Světe div se, opar, který se mi jindy změní v krvavou spoušť, se za dva dny pěkně vyhojil. Nevysušil, ale vyhojil a bylo po něm. Takže za mě úžasný účinek.SAM_0885
  3. Na popraskané koutky – Tady funguje zase báječně. Prasklý koutek stačí namazat večer a ráno už je lépe zahojený. Po dvou dnech je po problému.
  4. K ošetření nosu po rýmě – Na podzim a v zimě trpím ošklivým vysušením okolo nosu. S každou rýmou se pak situace horší. Ráno se probouzím s nosem jako po zápase v ringu ( a určitě jsem prohrála). Tady mu skládám obrovskou poklonu. Používám ho průběžně jako prevenci večer a můj čuchometr už tenhle problém nemá. Jednička s hvězdičkou. Ošklivá popraskaná kůžička a šupinky jsou pryč.
  5. Hojení jizev – Ano, tady jsem našla také využití. Před pár lety jsem byla na odstranění pihy a nějak jsem svou leností nezašla na vyhlazení jizvy a místa hojení (jsem ten typ, kterému po zahojení zůstane místo světlé a ošklivé). Tahle věcička mi místo jizvy pěkně promazala, zvláčněla a po týdnu užívání je místo výrazně světlejší..věřím, že po pravidelném používání ještě tak týden, budu mít po jizvičce.
  6. Na beďary – Ano i na tohle ho můžeme použít. Pomalu to vypadá, že se jedná o zázrak, který spasí svět, ale brzděme. Pokud se pupínek udělá, už s ním moc nadělat nejde. Můžeme urychlit jeho proces uzrání, hojení, zmizení a zahladit po něm stopy. Když nám po pupínku zbyde stroupek, který si nechceme strhnout, je dobré ho namazat tímhle. Pěkně se nám pak sloupne bez poškození kůže okolo. Potíráním místa po odpadnutí stroupku předcházíme tvorbě jizviček a prohlubní po akné. Jen používejte lokálně, jinak by nám naopak pleť mohl ucpat.
SAM_0884
Moje hodnocení:
+Červen srdce
-Zlomen srdce
účinky na opary/koutky nefunguje jako balzám
účinky na nos cena
účinky na beďary balení je nehygienické (není aplikátor)
účinky na jizvy konzistence
skladné balení intenzivní vůně

Formspringme              Youtube             Facebook             Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

13 komentářů:

  1. Tento přípravek jsem měla ve vzorečku, a musím říct, že s tebou ve všem souhlasím. Momentálně trpím rýmou, takže mám pěkně "ošoupaný" nos a Kosmín mi s ním docela dost pomáhá. Ovšem na rtech ho ráda nemám, protože je strašně mastný.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ten samý, akorát na okolí nosu, obsahuje eucalipt, protože trošku štípe, ale to ve chvíli, kdy máš odřený nos všechno! hezky protáhne, když máš ucpanej nos... mě by se momentálně šiklo něco na krk, sedím tu s termoskou a je mi na nic. představa pracovního víkendu, pak cleý týden škola a opět pracovní víkend, toho se trošku obávám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na krk doporučuju Bioparox sprej. Já si právě naměřila 39 a to s tím bojuju už týden. Holt přecházet nemoc se nemá. Eucalypt nesnesu od dob, kdy jsem byla malá, měla jsem zánět průdušek a mamka mě natírala hrudník eukalyptovou mastí :D.

      Vymazat
    2. to jsi na tom ještě dobře, mě totiž děda natíral hrudník máslem, to byla lahůdka =D hele ale je z toho spíš cítit jak ttree vůně, prostě takovej protahovák=D
      zítra zkusím coldrex, nějaký stříkátko do krku tu mám od strepsils =)

      Vymazat
    3. :) coldrex do sebe láduju taky. Tak zdárné uzdravování přeju ;).

      Vymazat
  3. To, co popisuješ v plusech, zvládá i měsíčková vazelína od Balei ;-) Kromě toho skladného balení, ale není problém si potřebné množství dát do něčeho jiného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, měsíčkovou jsem ještě nezkoušela ;)

      Vymazat
  4. Taky jsem ho měla, ale odradila mě ta "vůně", bylo mi to dost nepříjemné.. Pokud tohle ale pominu, tak to byl docela dobrý výrobek:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jediná věc, na kterou ho používám (a zároveň je jedinou věcí, která na to fakt funguje), jsou koutky. Na opary naštěstí netrpím a nad ostatní z těch věcí jsem povznešená :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dovolím si len upozorniť, že azulen je vlastne éterický olej z harmančeka. Ale prípravok odskúšam.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem ho taky primárně používala jako balzám na rty, ale neosvědčil se mi. Proto díky za tipy, jak ho jinak využít!

    OdpovědětVymazat
  8. Na presne tieto pouzitia ja mam hojivy zazrak od Oriflame. Ten je podla mna nenahraditelny a pri zlavach stoji 2,90 a vydrzi naozaj dlho :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....