16. 10. 2012

Inspirace Kate Middleton

Od této ženy by se mohla leckterá z nás inspirovat. Je známá svými vytříbenými kreacemi a velmi útlou postavou, které sluší snad i pytel od brambor. Mě se líbí, jaké kombinace si Kate vybírá na formální příležitosti (jsou jí vybrány) a i to, jak se prezentuje ve ,,volném,, čase. Ještě než stálá po boku budoucího brits.vladaře, se mi její styl velmi líbil a musím uznat, že spoluprací s módními návrháři, se jen vytříbil. Nemusíme notně hned teď přemýšlet o vykradení banky, abychom si pořídily stejné skvělé kousky. Stačí se jen inspirovat, zapátrat ve skříni, někde v levnějším obchodě a jsem si jistá, že s dnešní nabídkou se i z vás lehce stane vévodkyně z Cambridge.

Neformální:

Formální:

Líbí se vám styl Kate? Máte rádi tyhle inspirativní články?

Formspringme          Youtube            Facebook             Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

14 komentářů:

  1. Mne sa velmi paci, ze sa neboji obliect si znova to iste oblecenie, nechapem, preco je to oznacovane za faux pas... A podla mna ma skvely styl, jemny, jednoduchy a pritom jej velmi svedciaci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se líbí hrozně, je to neskutečně krásná ženská ;)

    Deer-Meadow

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju její eleganci a šarm! Navíc se skoro pořád usmívá, což její outfity krásně podtrhuje :))

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí, že právě nenosí moc drahé kousky, které nakupuje v klasických řetězcích (hned pak co se v nich objeví jsou okamžitě vyprodané).
    A dále to, že si je klidně vezme několikrát na sebe, i během několika let (viz ten první obrázek).
    Daniela

    OdpovědětVymazat
  5. Všichni ji kritizují,že prý nosí stejné oblečení,a to oblečení není drahé...co si lidé dokážou vymyslet.....co se týče mě vůbec mi to nevadí.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá super a oblíká se jak královsky, tak si dokáže na sebe vzít i něco obyčejnějšího. Sluší jí všechno prostě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Je oblíbená,chytrá,krásná,má vkus,ještě jsem jí neviděla v něčem,co by jí neslušelo.S Willem jsou moc krásný pár.Ona je prostě úžasná a přijde mi "normální".Nevím proč,ale něčím mi připomíná Lady Di.Ta měla také výborný vkus,byla oblíbená a krásná.Něco prostě mají společného..

    OdpovědětVymazat
  8. Ona většina její styl haní (např. že nosí levné oblečení) a mně se právě tim líbí. Je krásná. Jen mi přijde, že poslední dobu, co je princezna zestárla, ale to je přirozené. :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Má skvělý styl (ale těžko říct, nakolik v tom mají prsty stylisti), ale skvěle se obléká většina evropských princezen (doporučuju zejména hodit si do googlu jméno Tatiana Blatnik) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkla jsem se na ní,má vkus a styl,je sympatická,ale přeci jenom,Kate má jaksi "něco" navíc v sobě,co jiné nemají,neumím to popsat.Ale jinak díky,o téhle řecké Jasnosti jsem nevěděla(je fakt,že se o to nezajímám).

      Vymazat
  10. Moc se mi líbí její styl a taky její sestry. Navíc mají obě neskutečné charisma. Nedivím se, že to co si vezmou na sebe je všude ihned vyprodané :-)
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se její sestra zase vůbec nelíbí,už na mně nepůsobí tak jemně a žensky jako Kate.A díky slavné sestře se jen "veze"...

    OdpovědětVymazat
  12. je nádherná, na ní se mi líbí naprosto cokoliv. :))

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....