20. 10. 2012

Co jsem dostala k 23.narozeninám ?

Všichni, kdo si na mě na začátku října vzpomněli, moc vám děkuji. Všem děkuji za krásné dárečky. I ty peněžní udělaly radost a já si pak udělala radost za ně.Čtenářům z blogu, kteří ví, kdy mám přesně narozky taky děkuji za vzkazy !! Kamarádovi za netradiční kytičku, která vážně potěšila a víš co L., drží už týden !!! Tohle video má být inspirací pro někoho, kdo třeba neví, co si přát a nebo prostě rád šmíruje, co dostanou ostatní (já ráda..). Konce si raději nevšímejte vy, kdo by jste mě už takhle chtěli zavřít do blázince, protože po tomhle extra vystoupení, budete volat Chocholouška určitě….

Ps: omlouvám se, za nastavení zvuku/hudby. Taky za to, že se mi video povedlo takhle useknout, ale díky tomu, že točením na foťák a vlastně nevidím, co točím, jsem si toho nevšimla a nerada videa přetáčím, pak to není přirozené.
 
Formspringme                Youtube            Facebook               Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

17 komentářů:

  1. Já tě prostě zbožňuju! :D :) Jinak všechno nejlepší :) Ja jsem taky nemocna.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé čím začít, no už asi určitě pozdě, ale všechno nejlepší! Video jako vždycky krásný ( až na ten zvuk, ale stane se :D. A kulturní konec se ti povedl!!

    OdpovědětVymazat
  3. opožděně vše nej a brzo se uzdrav:))
    PS. ten konec je nejlepší:D

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji, krásný věk, už ne puberta, ale ještě ne usazený věk.Veselý konec, to bych do tebe neřekla, že taky děláš takový blbinky.Petra

    OdpovědětVymazat
  6. to je zase pekelný video - tedy hlavně ten konec :) jinak vše nejnejnej, ať si brzy fit :)

    OdpovědětVymazat
  7. :D Konec je fakt vtipnej, to se ti povedlo :D jinak si dostala moc hezký věci :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky všechno nejlepší a brzo se uzdrav!..jinak pěkné dárky :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky, jsi fakt skvělá a to jak tam zpíváš, senzace, málokdo se dokáže takhle naplno odvázat. Chtěla jsem se zeptat, jestli bys neudělala nějaký článek na téma práce v rádiu, moc by mě to zajímalo. PS: moc ti fandím :)

    OdpovědětVymazat
  10. ahojky Bezego, super video.. Ten konec byl skvělý a pobavila jsi mě..:) dostala jsi pěkné dárečky, líbil by se mi svetřík z Reserved..

    Ale zdá se mi...nevím.. nepřibrala jsi trošku? Zdáš se mi nějaká oplácanější?? Ty tváře, ruce..nevím.. Můžu se zeptat, kolik vážíš?? Já také nejsem hubeňourka..ale tohle mi příjde celkem divné, možná blbé světlo ve foťáku..

    Zuzka K. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj chci se zeptat (nejdou mi dávat otázky na formspring) jestli máš přítele ? :) Jinak jsem moc ráda že pokrauješ v blogování i přes to co se ti stalo, moc ráda k tobě chodím :)

    OdpovědětVymazat
  12. Všechno nejlepší, K.! Tvoje videa mě moc baví, jsi vtipná a taková nad věcí :). Je mi líto, že nebudu moct přijít na sraz s tebou a dalšími :(. Ale doufám, že si to užijete!

    OdpovědětVymazat
  13. To tricko chceeeeeem!! Ja som lebky milovala este ked boli urcene akurat tak na halloween... Odkial jeee???

    OdpovědětVymazat
  14. hahahaha ten konec je nejlepší :-))) mám ráda lidi, co si ze sebe klidně udělají i srandu a dokážou si pořádně zablbnout! :-) jsi super :-))

    OdpovědětVymazat
  15. Vše nej nej :) A přeji co nejrychlejší uzdravení.. ;)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....