19. 10. 2012

Česká reprezentace v hudbě pro Bezegu

Ptali jste se mě, co poslouchám. Já  s radostí vyjmenovávám zpěváky, zpěvačky, skupiny a pak si uvědomím, že v tom výčtu jaksi chybí nějaká ta česká tvorba. A pak na to na hangoutu přijde otázka a já lovím v paměti. Takže tady se chvíli zastavím, nasázím sem pár českých písniček/muziky, abych nebyla za barbara k české hudební scéně.

Tomáš Klus
Karel Kryl–Anděl
Lenka Dusilová–Holka magor
Čechomor–Proměny
UDG
Mig21- Chci ti říct
Xindl X
Sto zvířat
Anna K.
Alžběta Kolečkářová
Debbi
Zakázaný ovoce

Tak tohle je jen malý výběr z toho, co poslouchám. Líbí se vám také některý interpret ? Posloucháte českou hudbu ?

Formspringme         Youtube          Facebook              Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

15 komentářů:

  1. Karel Kryl a Anna K. jsou moje klasika!

    OdpovědětVymazat
  2. Tomáš Klus...:) je jeden z mála českých, který poslouchám..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Karel Kryl-Anděl tak to teďka zpíváme v hudebce.A Čechomor-Proměny to je nejlepší písnička :)Kača

    OdpovědětVymazat
  4. Zboznujem Cechomooor, bola som aj na koncerte, ked prisli sem do Trnavy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nelíbí, ani jeden.

    Zkus Sunshine, The Prostitutes, Tata Bojs, Prago Union, Luno, I like you hysteric nebo třeba Republic of Two :))

    OdpovědětVymazat
  6. Až na dva interprety se naprosto schodujeme :) Denně si musím nějakou písničku pustit a většinou jsou to CHINASKI!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Máme hodně podobnej styl :)

    OdpovědětVymazat
  8. Klus, UDG a hlavně Xindl... To je moje :D Ale strašně se mi líbí například i písně od K. Kryla nebo Čechomoru.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak Kryl (ten hlavně), UDG a MIG 21 jsou podle mého gusta :)

    OdpovědětVymazat
  10. Výběr vůbec není špatný.. :) Já z českých interpretů nejvíc zbožňuju Vypsanou fixu.. :) Posloucháš ji? :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nějaký písničky mám taky v mobilu třeba staršně ráda poslouchám zlatokopka od xindl-x!!

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. V poslední době si hodně ujíždím na českých kapelách, od doby, kdy jsem byla na koncertu Mandrage..:) A tam byli úžasní! A díky tomu jsem objevila A Banquet, což je česká kapela, která zpívá anglicky, ale jsou fakt super! Vůbec jsem je neznala! A pak mám ráda Kluse (samozřejmě :), na jehož koncert v Brně se chystám :)), UDG i toho Kryla máme společného....ještě docela Daniel Landa, Kryštof (krásné texty!) a samozřejmě i slovenské kapely! Team s Haberou...:) klasika... a ještě třeba Desmod...:)
    No, myslím že i u nás je z čeho vybírat!! ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Většinou mám stejný vkus :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....