7. 9. 2012

Zpátky do školy–2.část–Nákupy

Jak mě vždycky bavila ta poslední část prázdnin, kdy jsem jela s mamkou do města, nakupovala všechny možné fixky, sešity, popisovače, obaly atd. Nebo jsem vždycky umluvila dědu na dovolené, aby mi něco pěkného koupil dopředu na další školní rok a on mě radost, ž já mám radost a vybírali jsme společně něco hezky barevného a hlavně něco, co bych měla ve třídě jenom já. Bláhové to dětství.
nkupy
Sice to byla krásná období, ale už bych to nevrátila. Jsem ráda, že už jsem tím vším prošla a můžu říct, že ve dnešních třídách bych nesetrvala tak dlouho. Asi jsem vždycky měla štěstí na kolektiv/školu, ale nikde jsem se nesetkala s vulgaritou, neúctou k učitelům, extrémně sprostým chováním, šikanou nebo dokonce natáčením učitelů na youtube. Teta je učitelka na gymnáziu a to co občas vypráví, no musí mít zlaté nervy a ikdyž je to zlatý člověk se spoustou vědomostí, ti malí spratci jí tak ubíjí, že pomalu ztrácí takovou tu učitelskou víru (předat nějaké vědomosti dál, někoho něco naučit). Ale nechci moralizovat. Každá generace je jiná a já nebudu tím důchodcem, který jen nadává.
Tohle video je pojaté jako haul, chcete-li inspiraci anglickými videi. Jedná se o nákupy, které jsem udělala víceméně v jednom obchodě. Nečekejte poníky, princezny, kytičky nebo něco takového. Né, že bych občas nebyla infantilní (viz mikrotužky z videa), ale přeci jen už hledím spíš na praktičnost věcí a aby to nějak ladilo k sobě.

Podívejte se na první část s názvem Přípravy a outfit !! http://www.youtube.com/watch?v=bkoW6zX9SZc&feature=plcp

A co vy ? Rádi nakupujete do školy, nebo máte raději staré relikvie z dob vaší první třídy ? Pamatuju, že spolužačka nosila penál celých 9 let do školy a nebyl ošklivý, byl prostě její osobní s popisky, obrázky. Ladíte rádi do jedné barvy, stylu nebo nakupujete různě ? Nebo je vám škola šumák ? Snesete ještě další videa na tuhle tématiku ? Příště by nás měly čekat nějaké ty nápady na lepší učení a moje studijní typy !!
Formspringme                       Youtube                            Facebook
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

39 komentářů:

  1. Moc hezké video :) Mikrotužky moc nepoužívám ale ty tvé jsou super! :) A nějaké nápady na lepší učení určitě uvítám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké video. nejvíc se mi líbí ty velký desky na konci videa, škoda, že u nás je nemají :D. Jinak já se ve škole setkala se vším, co jsi tu vypsala (až na natáčení učitelů) a konečně až na vysoké jsem našla suprovej kolektiv :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc mrzí Katuan, ale když to vezmeš jako životní zkušenost, hodně ti to dá !! Jsem ráda, že už máš dobrý kolektiv, to dělá hrozně moc !!

      Vymazat
    2. To rozhodně dělá! :)

      Vymazat
  3. V brýlích ti to sluší :-) Musím si pořídit ty lepící papírky, díky za připomenutí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo a děkuju :) to jsou moje nové brýle, tak si na ně zvykám.

      Vymazat
  4. už nějakou dobu hledám školní díář, aby nebyl dětskej a to je nadlidskej úkol! A to i v Praze... Už jsem se i smířila s tím, že budu muset objednávat přes Ebay.. Ale moc dík za tip jt do Tesca, tam jsem nebyla, snad tam něco najdu :)

    Tyhle videa, který se týkají i věcí mimo kosmetiku, mám ze všech nejradši :)

    A ty tužky cos na začátku zmiňovala, si kupuju každej rok po kamiónech a na konci semestru už nemůžu najít ani jednu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leah, jestli mohu radit, tak koukni do knihkupectví, kde prodávají Albi diáře (veselé a krásné vzory), dokonce mají 18 ti měsíční(studentský) diář. Ten jsem si teď koupila já. Dál jsou krásné diáře Moleskine a z dražších Franklin Covey ;).

      Vymazat
  5. Milá Bezego, tvá videa mám moc ráda. Líbí se mi, jak bereš věci s nadhledem, nikomu nenutíš svůj názor, působíš skromně a mile. Dříve jsem se hodně vracela na blog Petra Lovely Hair, ale po vzrůstu jejích čtenářů a strašnému zpopularizování jejích stránek už na mě nepůsobil příjemně a skromně, což se o tvých stránkách říct nedá. Ty jsou moc miloučké a takové osobnější. Moc ti fandím a přeji vše nejlepší v novém školním roce! Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji to mockrát má milá sou-jmenovkyně ;).Ono udržet si pozornost, svou osobnost a stálé nadšení pro to, co děláme, je leckdy těžké a vy, jako čtenáři poznáte i maličkaté nuance v tom, jestli to děláme pro sebe/vás a nebo jen ze zvyku. Děkuji ti mockrát za přízeň i za přání. Také přeji hodně životních houpaček jen směrem vzhůru ;)

      Vymazat
  6. Čo sa týka mňa, tiež som mávala úchylku v týchto školských nákupoch - ešte v časoch dávno-minulých na základke a strednej, no teraz na výške kúpim maximálne jedno obyčajné pero, nejaký blok so špirálovou väzbou, občas dokúpim zvýrazňovač (hlavne pred skúškami) a to je asi tak všetko :-D Nepotrebujem nič viac, takže to ani zbytočne nekupujem, pretože sa mi to tu potom celý semester povaľuje kade-tade po stole a skrinkách a využijem z toho len málo. Musím však priznať, že tovar v papiernictve je pastva pre oči i v mojom prípade, i keď ako som už spomínala - nerobím nejaké veľké nákupy.. keď však vidím niečo praktické, tak neváham, čiže na prvom mieste je u mňa praktickosť. Ďalšie video z tejto tematiky rada uvítam :-) tipy na učenie sa vždy zídu ;)

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj,jake je tvoje prave jmeno?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDDD kdyby se dotyčný/á koukl na předchozí komentáře, dokonce to tam zmiňuješ, né přímo, ale zmiňuješ, tohle fakt nechápu :D

      jinak pěkné video, mě zase MH dost bere a tak s nima mám školní diář, zapisovat si do něj je jedna báseň :DD

      Vymazat
  8. Ja som absolútny maniak na kancelárske potreby!!! Ani neviem prečo!! A zbožňujem písať do nového zošita/bloku...a to už mi ťahá na tridsať a tento rok nastupujem do 1.ročníka, 2.stupňa VŠ! Samozrejme, že všetky potreby mám už nakúpené a vzorne pripravené na stole... Keby sa mi tak chcelo aj učiť!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak to máme stejný problém. Ale teď už to snad půjde lépe. Jdu na obor, který mě fakt zajímá !!

      Vymazat
  9. Já nakupování do školy vždycky úplně milovala a stýská se mi po tom. Teď už to prostě není takové, kupuju jenom zvýrazňovače (velkou sadu z Tesca pod 10 kusech), na jeden rok dva kroužkové bloky a balík propisek...to je úplná nuda :).

    OdpovědětVymazat
  10. Není ten růžový notýsek červený ?:DJinak ty desky na konci jsou super:)

    OdpovědětVymazat
  11. Hezké video. Já kdybych na to měla peníze tak jsem pořád v papírnictví a taky kupuju různý zapísníky, desky atd:. Na tohle nejsi úchyl jenom ty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že mám spolupachatele :D

      Vymazat
  12. :) Já osobně nesmím do papírnictví, vždycky tak nechám majlant,nikdy se neudržím seznamu a přinesu si domů hromadu věcí jen pro to že jsou naprosto k sežrání :D A nešli by do těch posledních desek implantovat ty "zacvakávací kroužky" z nějakého starého pořadače? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nad tím přemýšlela, ale ony ty desky jsou dost úzké, takže by pak šly špatně zavírat.

      Vymazat
  13. Nejlepší tvoje videa,já vím že máš beuty blog ale tyto videa jakoby do života ty děláš rozumně a né jak tenager ,takže s již ted moc těším na další video.\to video o škole z minulýho roku si pouštím pořád do kola a ikdyž sem v poslední třídě na základce tak mi všechny tyhle rady moc a moc pomůžou se rozhodnou dál studovat.A mohu se zeptat co si studovala za střední nebo aspon jaký obor.Děkuji,Lenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Lenko. Střední jsem studovala Gymnázium všeobecné ;).

      Vymazat
  14. no,já už jdu do posledního ročníku magisterského studia..a stejně jsem si koupila sešit s kytkama v ikea, zebří složku a ještě mám v plánu nakoupit nějaké růžové tužky a podobně :D chci udělat trochu změnu po loňsku, kdy jsem měla všechny sešity polepené sprostýma nálepkama (od minimon) a spolužáci si o mě asi museli myslet kdoví co :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spolužáci ať si trhnou (v legraci ;)), minimon jsou nejlepší !! Plánuju od nich přívěsek na krk s pí... a asi ji budu nosit na zkoušky, jestli budu mít zase jednu stejnou zkoušející (dělám si srandu :D).

      Vymazat
  15. přidávám se k Tobě, já jsem také šílený magor, cos e nakupování věcí do školy týče! už v půlce prázdnin jsem nakupovala tužky, zvýrazňovače (ty stabilo úplně miluju! :))), diáře a podobně :D mám prostě ráda všechno zorganizované a hezky upravené. nedokážu se učit z ošklivých sešitů nebo zápisků :D

    OdpovědětVymazat
  16. drogérie a papírnictví, to jsou dvě místa, kam chodím hrozně ráda a zároveň hrozně nerada, protože tam vždycky nechám miliony, ale odolat všem těm papírkům a složkám a dalším blbůstkám, to prostě nejde! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Tak tohle jde absolutně mimo mě :)
    Do školy zajdu tak max dvakrát týdně na nějaký seminář, když se mi hodně chce.. A kolikrát u zkoušky/zápočtu zjistím, že nemám papír ani žádnou propisku :D Sešity a podobně jsem měla naposledy snad na základce a desky a něco na organizování materiálů nikdy, protože jsem neměla ty materiály, nikdy jsem si nedělala zápisky. Jak to tak po sobě čtu, tak asi nejsem moc pilná studentka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, ono je to vlastně ve výsledku úplně jedno, hlavně, že ti vyjde zkouška ;). Já jsem hold magor a musím mít okolo sebe pořádek a organizaci a ,,hezké praktické,, věci :D. Mí spolužáci zásadně nechodili s propiskama a vždycky si je půjčovali, no a taky přežili :).

      Vymazat
  18. Super video, děkuji za inspiraci, co nejdříve zaletím do Tesca, a všechno jim tam vykoupím. ;D Mám ráda tato tvá videa, díky jednomu z nich jsem na tebe vlastně přišla. :] Těším se na další díl!

    OdpovědětVymazat
  19. já jsem letos ve čtvrťáku a kupovala jsem čtyři sešity a propisky ;-) :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Koukám, že jsi stejný úchyl na papírky, bločky, pisátka a podobné maličkosti, které dokážou udělat radost, jako já:)
    Jinak musím říct, že ti to zase moc sluší - podle mě,u tebe prostě jednoznačně platí, že čím méně barev, tím lépe . Méně je někdy více.
    Skvělé video:)

    OdpovědětVymazat
  21. Také jsem ráda utrácela v papírnictví,jooo,to byly časy..Rády na to s kamarádkou vzpomínáme.Těším se na další recenzi a článeček,tak Bezego,šup šup šup..

    OdpovědětVymazat
  22. Ty tygrované mikrotužky mám taky!!! Zamilovala jsem si je hned v letáku. :D A vůbec si nepřijdu infantilní, nee. :D Ale kupovala jsem je myslím za 40,-...zvláštní.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....