4. 9. 2012

Zpátky do školy–1.část (Outfit + Přípravy)

Tohle ožehavé téma posledních dní jsem se rozhodla rozdělit na více částí. Ikdyž mě osobně už nijak přípravy netrápí a není mojí hlavní starostí to, jak budu první den ve škole vypadat, ráda jsem natočila tohle video řekněme třeba pro mladší ročníky. Já jako důchodce mezi studenty budu spíše vyhledávat cesty, jak se ve škole zdržovat co nejméně, jak vše odevzdat na poslední termín a jak úspěšně prokrastinovat až do zkouškového.
Vzhledem ke státnicím a k prvním zvoraným státnicím, jsem neměla letos ani dlouhodobější brigádu, v předchozí práci jsem skončila, což mě pěkně štve a tak jsem si okusila ,,pravé,, prázdniny s úžasným nicneděláním (nic pro mě). Co po tom, že jsem se skoro nezastavila a přišlo mi do cesty tolik věcí (ať už dobrých, nebo špatných), že ty měsíce utekly tak rychle, až se mi nechce věřit.
Vzhledem k tomu, že na školu nastupuju do Prahy na magisterská studia, čekají mě ,,starosti,, s dojížděním (které už mají dávno všichni vyřešené), protože autem rozhodně jezdit nechci, dále mě čeká hned od ,,prváku,, výběr diplomové práce, shánění práce jako velká priorita, praxe (kdyby někdo věděl o nějaké v médiích, nebo v oboru marketingová komunikace – klidně i zadarmo, budu jedině ráda), bojování s váhou (opět), nějaké to samo vzdělávání a snad i nějaké cesty a plány s blogem, které mám v hlavě, ještě je zrealizovat. Letos  bych chtěla navštívit všechny destinace, které jsou více turistické a já tam ještě nebyla (Londýn, Amsterdam, Paříž). No a teď už k videu….
Formspringme                       Youtube                                          Facebook
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

18 komentářů:

  1. Mnoho úspěchů v novém školním roce!

    OdpovědětVymazat
  2. Super video, škoda že už se mě škola netýká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeju úspěchy v práci/životě, to nevadí ;)

      Vymazat
  3. V tomhle outfitu ti to strašně moc sluší! Jsi krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento rok aj ja po pauze pokračujem na VŠ, takže si prajeme vzájomne veľa úspechov, trpezlivosti, chuti do učenia a aj potrebného šťastia na skúškach!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to hodně sil ;) a ať se po pauze daří !!

      Vymazat
  5. Dobrý večer,omlouvám se,že to sem nepatří,ale na FB jsem si přečetla,že jste začala cvičit a upravila jste si jídelníček.To je bezva,držím vám palce,abyste vydržela a nevzdávala to,uvidíte,jak budete super kočka potom a vůbec..Jinak přeji hodně štěstí ve studiu na škole.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No uvidíme, jak to dobře se mnou půjde. Jsem věčný bojovník s váhou :). Děkuju mockrát...

      Vymazat
  6. Díky všem za milé komentáře ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,ohledně práce nebo brigády,zadej si oficiální stránky TV Nova a sjeď si až dolu na stránku ,na Volná místa,třeba ti tam z toho něco bude vyhovovat,mrkni se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem troubelín. Hned se tam podívám ;)

      Vymazat
  8. Hodně úspěchů i Tobě. Ať je míň překážek a více veselých chvil, a ať všechno hezky zvládneš. Mimochodem v tomto outfitu a s takovým účesem ti to strašně moc sluší! :]

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Eli :) tobě taky hodně úspěchů :)

      Vymazat
  9. Ahoj :)
    Na mojom blogu nájdeš článok o Versatile Blogger Award Chcem aby si vedela, že som ťa na toto ocenenie nominovala :)
    Budem rad ak ma navštíviš.

    OdpovědětVymazat
  10. Také přeji mnoho úspěchů ve škole! Mohu se zeptat, na jakou školu nastupuješ?:-)Děkuji Markét

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....