28. 9. 2012

Zaneprázdněně

Když člověk přebíhá z místa na místo. Musí toho hodně za den stihnout. Pokud možno ještě neřídí (jako já cholerik a stresař) a má na to jen 16 hodin zhruba (napsat, že 24 je blbost, protože spát přeci taky někdy musím). Takové dny mám já docela často i přes to, že vlastně momentálně nezačala škola (příští týden, jééj), nemám stálou práci (snad se něco rýsuje) a neřve mi doma malé dítě. Bohužel, nejsem člověk, který by měl dokonale vyrovnané dny, ač jsem na organizování magor a střídají se u mě dny, kdy klidně sedím u seriálu v pyžamu celičký den a dny, kdy prostě nenávidím celý svět při dobíhání autobusu. Naučilo mě to ale pár pravidel, které pokud dodržím, zajistí mi přeživší stav do doby, než se přiblížím svojí milované posteli a padnu. Bez nzvu

  1. Ne vysokým podpatkům – prostě nikdy nikdy nikdy. Za žádnou cenu, ani kdyby byl onen pošťák posledním samcem na planetě, i kdybych měla pocit sebekratších nohou (ranní deprese) a chtěla si vzít novou sukni.
  2. Ne tuně makeupu. Obecně nejsem typ s dokonalým poker face celý den. Takže i mě najdete ve stavu – Sakra, spí ta holka vůbec ? Zakrýt všechny krátery na tváři, hodit obličeji barvu (tvářenka) a pročísnout řasy. Labello to jistí a tak se vyhnu stavu, kdy budu mít rozpatlanou rtěnku všude, jako levná prostitutka po dlooouhé noci.
  3. Lahev s vodou a svačinka. – Tohle mě vždycky zachrání. Občas totiž mám stav, kdy se blížím mému psovi. Ozzy totiž zásadně spí, běhá atd. s jazykem venku z pusy a já stavy, kdy ztěžka odlepuju jazyk od patra nesnáším. Piju hodně a ráda (nealko samozřejmě). Voda je pro mě nutností a pokaždé mě načapáte s nějakou zásobou v kabelce. Svačinka v podobě müsli tyčinky se vždycky hodí.
  4. Ne kabelkám těžkým,malým a přes zápěstí. – OK, přestanu si hrát na dámičku. Je to krásné a já zbožňuju kabelky všech tvarů, barev, materiálů. Ale když ony některé krásky mají tak těžké ozdoby/kování, materiál sám o sobě, že můj arsenál pak udělá z kabelky sloního mazlíčka. No a z té úžasné dámy, která si lehce pohupuje kabelínou na zápěstí, se stane zuřivý mastodont, který probíhá davem na metro s tunovou kabelkou, kterou táhne za uši klasicky v ruce. Ne, díky. Takže, na tyhle příležitosti sebou táhnu kabelky jako Hermiona a narvu do nich milion potřebných věcí. Nechci se vidět, až budu mít třeba jednou dítě.
  5. Ne potivým materiálům, všemu co se přicucne a zůstane na vás. – Volím vše volnější.Kalhoty, top, boty a z příjemných materiálů.
  6. Vrstvení. – Naučila jsem se, brát si na sebe více vrstev oblečení, které mohu dle potřeby odkládat, nebo naopak přidávat. Takže ano, je nádherné, když vidím na blogách u slečny jen velký huňatý svetr, ale jak se znám, moje nestálá teplota, by ze mě udělala po vyběhnutí prvních schodů škvarek. Proto svetřík, tílko/tričko, bundu/kabát…..spodek neodkládám, pokud to není nezbytné Mrkajc vesel obličej.
  7. Ovívátko. – Můžete se začít smát. Ale já prostě potřebuju něco, čím zchladím svůj obličej. Rudnu při běhu, při větší fyzické činnosti. Nechtějte mě vidět, když se stydím. Pak hledám jakýkoliv letáček, používám diář, ovívám se rukama, prostě čímkoliv. Moje špatné ředění krve mi dělá trošku peklíčko v životě, ale nestěžuju si a na pohledy lidí, kteří si myslí, no jo, obéza jednou běžela, jsem si už zvykla.
  8. Gumička na vlasy. – Nenávidím, to mohu podtrhnout, když se zpotím a lepí se mi vlasy na obličej. Budu se opakovat, ale moje vlasy jsou jako deka. Přesněji termodeka s takovou tou zahřívací a chladící částí, znáte ji ? Tak moje pokrývka hlavy má prostě jen tu zateplovací část. Jsou absolutně vzduchotěsné a termoizolační. V zimě prakticky nemusím nosit čepici. Vím, že mi na to někdo zase napíše, že to tak není a já se jenom vychloubám. Prosím, klidně, ale až se potkáme, klidně si šáhněte. Ještě pořád si myslíte, že husté vlasy jsou výhra ?
2
Teď mě uklidněte a řekněte mi, že to máte někdo stejně ! Nebo se všechny slečny pyšní princem, který vás vyzvedne a doveze přesně na místo určení ? Nebo má každá dost nervů na to, aby řídila pár metrů v Praze na místo určení třebas hodinu ?
Formspringme                           Youtube                 Facebook                         Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

30 komentářů:

  1. Mluvíš mi naprosto z duše! Nikdy mě to nenapadlo, ale máme úplně stejné tipy, jak zvládnout náročný celodenní maraton! Skvělé!

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj, určitě sama nejsi :D Jsem středoškolačka, mám dvě brigády, přítele a samozřejmě se ráda bavím, takže toho mám občas taky dost :)
    A musím říct, že souhlasím se všema bodama, co jsi napsala, mám to vážně stejně :D Vzhledem k tomu, že většinou někam lítam hned po škole, rozhodla jsem se vykašlat se na kabelky a koupím si zase starý milovaný pěkný batoh, mám trochu skoliozu, takže ty kabelky jsou pro mě zlo, jak přes rameno, tak přes ruku, tak klidně i ty s tím pásem přes rameno :D Zrovna včera jsem byla ve škole do 2, pak hned domů, uklidit celý byt, pak hned na brigádu a pak hned z brigády na Back To School a tam obíhat všechny známé :D No, přišla jsem domů a usnula jsem asi během 30 vteřin :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Háá, no já mám taky skoliozu a ještě ke všemu naštíplý obratel, ale nějak nemůžu najít ten správný batoh :D.

      Vymazat
  3. Naprosto miluju tvůj nadhled a vědomí si sama sebe!!! skvělý článek...a s pohodlným oblečením na pobíháním naprosto souhlasím...nedovedu si představit běhat někde po městě (ve spěchu) ve šteklích...když je klid ráda si výjdu...ale když tlačí čas tak všechna módní předsevzetí padají a jediné co mě zajímá je ať to nějak přežiju:DDD

    OdpovědětVymazat
  4. Zaprvé zmínka o Hermioně mě zahřála srdce! :)

    S těma vlasama, to můžu podtrhnout třikrát, taky to naprosto NESNÁŠÍÍM. Navíc se mi vlasy zamotávaj pod pás od kabelky, lepí se na pusu, když si rukou prohrábnu vlasy, vyškubává si je prstýnkama... Takže jo, chápu tě :D

    Tyhle čánky, jako OPRAVDU články mám nejradši :)))

    Již jsem protrpěla mnoho chaotických dnů v podpadcích a taky už jsem poučená, zlatý tenisky/baleríny apod... :)


    Tent článek mě maximálně potěšil, když vidim, že někdo řeší podobný věci, jako já! Být to na FB, bám "like" :D

    (v životě jsem snad nenapsala delší komentář, však klip Seana Paula, co k tomu hraje v TV mě energetizuje) -> konec komentáře 8-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za delší komentář, než u tebe tedy jindy běžné :)

      Vymazat
  5. Klid, já to mám stejně :-) Super koláže!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, mám to taky tak. Někdy se ale seknu a vemu si tu nepraktickou kabelku a nepohodlne balerinky, ze kterych me po hodine chuze, tak hrozne boli chodidla.
    Pro me je nutnosti jeste skladaci taska na mimoradny a neplanovany nakup:)

    Hezky svetrik :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Lucindo za další tip. Ta skládací taška je taky často u mě nutnost, ale když já tohle většinou nechám v zapomnění doma :D.

      Vymazat
  7. Mám to v celku podobně, jenže já prostě vysoké podpatky miluju :D Kort když jdu někam něco vyřizovat, nebo něco důležitého kupovat, a podobně. Mám v kabelce vždycky náhradní balerínky, nebo v autě, které v případě nouze přezuji. Mimochodem to je taky nevýhoda jezdit autobusem. Ještě než jsem dostala auto, měla jsem ten seznam pravidel naprosto totožný!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smekám před vysoko chodičkou :D. Náhradní balerínky občas taky beru, ale jak mě pekelně bolí nohy z podpatků, přijdu si pak i v těch balerínkách jak postižená :D.

      Vymazat
  8. jOp jsem na to stejně, hlavně stou neustálou změnou teploty a červenáním v obličeji :D halelůja, nejsem v tom sama :D
    your-honeybee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Nesnáším přilepené vlasy ke krku :/. Jinak samozřejmě souhlasím s pobíhacími tipy.

    OdpovědětVymazat
  10. Včera jsem ve dvě hodiny odpoledne zjistila, že mám hlad. Bylo mi to divné, brala jsem si přece do práce misku s obědem na ohřátí - a pak mi došlo, že jsem na něj v tom blázinci zapomněla! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky někdy zapomenu ;). Ale pravidelně mívám v tašce někde pohozenu alespoň tu tyčinku první pomoci.

      Vymazat
  11. Ty kalhoty jsou fakticky krásný!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Naprostý souhlas :D! Také nestíhám a když už se dostanu domů, většinou také jenom ležím u seriálů anebo rovnou spím... Podpadky já vůbec nemusím a stejně na nich neumím chodit a nesnáším jak dělají ty klapavé zvuky :D No a gumička na vlasy by se mi taky hodila, ale já je nikdy nedávám na stejné místo a tak vždycky v tom spěchu ráno nemůžu žádnou najít anebo si ji zapomenu vzít. S gumičkami, pinetkami a sponkami jsem prostě nikdy moc nekamarádila :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. ahoj, tak já nervák jsem začala řídit až s miminem v autě.Prostědo té doby mě nic nehonilo, zvládla jsem vše MHD.jenže tlačit všude kočár, najít někoho ochotného,kdo pomůže do vlaku, busu,šaliny..haha, pakliže se dočkám nějakého místečka a nebudu muset čekat na další.Pomalu se z obyčejné prohlídky mimina u dr. stala akcička na celý den a já byla strhaná jak borůvka.Podpadky už neřeším dlouho, dokonce už nekupuji ani boty s tkaničkami, ale hezky mokasíny, protože v jedné ruce taška, v podpaží balík plínek, , v druhé ruce malý vztekloun(dříve autosedačka),no a nějak se musí odemčít,takže chybí ruce.
    O zpocení ani nemluvím.A když už je potřeba háďata vyvenčit, tak svačinka pro nš s sebou, pití taky- tak to jediné beru i pro sebe,případně upíjím nebo ujídám.Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chápu, právě si to s mimčem nedokážu představit. Asi až mě donutí situace, budu nucena taky řídit, ale zatím se na to necítím prostě. A upíjení, ujídání je praktické :D. Asi si budu nějaké to hádě taky pořídit, abych měla pravidelnou stravu.

      Vymazat
  14. Někdy se teda citím jak uhnanej vánoční kapr těsně před dosmažením. A proklínám se proč já blbá to jednou riskla a vzala si podpatky, a proč sakra táhnu ty tašky a je mi takové horko.. pfuj !: ))

    Michell

    OdpovědětVymazat
  15. Naprostej souhlas s tebou také zastávám v dsot věcech stejné názory jako ty a je mi celkem šumák kdo si o mě co myslí jsem prostě svá.Mimochodem ten svetřík z C&A vypadá skvěle budu se po něm muset podívat a kalhoty by také nebyli k zahození :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel Jiťo, asi tě nepotěším. Kalhoty už mám delší dobu a svetr snad rok/dva. Ale třeba se najde podobný.

      Vymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  17. Se vším souhlasím až na kabelku :D zatím jsem středoškolačka a když vidím moje spolužačky jak táhnou do školy kabelku přes rameno a pak si stěžují jak je bolí záda tak sem ráda že tahám batoh...až budu na VŠ tak věřím že najdu kabelku kterou budu moc nosit :D Ale zatím volím batoh, je sice totálně nestylový např k šatům ale raději mít nestylový batoh nežli mít zničená záda :) ale zatím se takhle omlouvám a doufám že na VŠ najdu nějakou velkou kabelku z které mě zázrakem záda bolet nebudou :D. Ale nevím jak do ní všechno narvu mám s tím hrozný problém, do školy si nosím většinou 2 litrovou láhev vody, oběd, svačinu, učení :D, někdy nahrádní silonky, další drobnosti jako krémy na ruce, líčidla, deodorant je toho hrozně moc :D takže až najdu kabelku do které se všechno vejde a neurve mi rameno tak budu ráda :D :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi rozdíl mezi středoškolákem a vysokoškolákem. Já toho tolik opravdu sebou už tahat nemusím ;). A na střední jsem nosila taky obr batoh, který se s každým rokem zmenšoval :D.

      Vymazat
  18. souhlas naprosto se vším ......... pravda pravdoucí

    OdpovědětVymazat
  19. Na ovivatku som sa dost pobavila :D ja som presne taka ista, tiez som furt cervena ako rajcina :/ suhlasim vlastne so vsetkym, az na podpatky :) ked idem vecer von, alebo idem autom niekam, vzdy si dam podpatky, ale ked mam vela chodit peso, alebo po nakupoch, to uz nezvladam a nechapem, ako to niektore baby dokazu vydrzat!!! Inak som sa nahodou dostala na tvoj blog prvy krat teraz, ani neviem, ako je mozne, ze som doteraz o tebe nevedela :) Hned ti davam follow a budem rada, ked sa prides pozriet na moj blog.

    Tina
    http://www.makeupaddict.sk

    OdpovědětVymazat
  20. Maximálně souhlasím. Studuju dvě vysoké školy + občas praxe, do toho ještě brigáda, každý den fitko, jazykové kurzy, atd. takže některé dny to dopadá tak, že jezdím mezi dvěma městy s cestovní taškou :-D Jako Hermiona si připadám každý den, mám plno krásných malých kabelek, ale stejně pořád tahám univerzální černý bezedný "pytel," do ničeho jiného ty věci prostě nenacpu. :-D

    OdpovědětVymazat
  21. Konečně to někdo sepsal podle pravdy - tedy ty. Děkuji. Já mám dny takové jako ty, ale i ty s podpatky a psaníčkem. Dny se liší a to mne baví. Mám hodně nízkých bot, všude gumičky do vlasů, sponky a zachraňuje mne Moira šitá na míru, abych neměla vše propocené. Doporučuji, účtují si jen 10% navíc. Ráda bych o tom psala jako ty, ale někdy mám pocit, že vychytávky je nezajímají. Mně naopak baví úplně nejvíc řešit a skloubit pohodlí a eleganci.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....