24. 9. 2012

Věci, které si holky nechtějí připustit !

  1. Tahám sebou tunu kosmetiky v kosmetické taštičce, různé vychytávky a pak je stejně skoro nepoužiju.
  2. Akce s holkami = akce, kdy se nalíčím, obléknu a jdu balit chlapy (respektive, co kdyby). Nebo se alespoň musím řádně ohlížet, jestli nějaký nekouká, žárlit na kamarádku, když s ní bude tancovat ten hezčí.
  3. To, že kamarádka nemá chlapa, je nepřípustné ! Zvlášť, když jsou všechny okolo zadané. Něžně ji politujeme, nadhodíme něco ve stylu, že ten za to stejně nestál a v duchu si říkáme, díky bohu, že to nejsem já !!
  4. Upps, uprdla jsem se. Néé, to jsem nemohla být já !! (ve společnosti)
  5. Můžu jíst co chci a nepřiberu ! Vůbec potom nemusím cvičit, zvracet, držet hladovku, nebo hledat nejbližší nákazu tasemnicí.
  6. Ta rtěnka od YSL je naprosto úchvatná!! No a co, že stála 800,- , jednou za čas si uděláme radost. No a co, že platím za ten krásný obal. A vůbec mi nevadí, že je tak strašně krémová, že si přijdu jak s Inudlonou na rtech. Há a je přece jedno, že vydrží první napití a pak si ji za těch 800,- v klidu nosí moje lahev/hrnek, popřípadě nechtěně přítel.
  7. Řídím daleko lépe než muži. Umím parkovat kdekoliv, jakkoliv. Rozjezd do kopce mi nedělá sebemenší problém. To ťuknutí jsem nezavinila já drahouši, to už tam bylo, nebo to určitě udělal ten pitomec s obrovským BMW vedle mě.
  8. Prostě nemám co na sebe !!!!
  9. Do toho zhubnu !
  10. Páni, Helenko, tobě to ale sluší….. (Mrcha jedna, zase zhubla a má novýho chlapa.)
  11. Páni, Helenko, tobě to ale sluší, určitě si zhubla !! (Bože můj, ta má snad tunu. Měla by přestat žrát.)
  12. Situace procházející slečny okolo zrcadla aneb né, já se tam vůbec nekoukám a vůbec jsem si nevšimla, že Anča vypadá daleko líp ,než já.
  13. Fotky aneb momentky od kamarádů – Jééé, určitě to dej pak na FB. Vzkaz pro kamarádku – Okamžitě smaž tu fotku, jak mi tam kouká pupek/mám tři brady/sloní nohu/vorvaní paži. Klik na odznačit. Uff, nikdo to snad neviděl.
  14. Kamarádce – Bože, to je ale krásné miminko a jak ti to v porodnici ale slušelo. Vůbec nevypadáš na to, že jsi rodila 14 hodin v kuse.
  15. Kamarádka vám přestavuje svého nového (ve vaší hlavě) – Hmm, ten je ale sexy, hned bych ho brala. – Vykasáte si opatrně tričko, zatáhnete břicho, vyloudíte ten nejhezčí úsměv.- Kamarádka: ,, Tak co, co na něj říkáš ?,, Vy: ,,No nic moc, neni moc tlustej/mladej/starej…?,,
  16. Tatáž situace, jen přítel není playboy – Vy: To víš, hrozně se k sobě hodíte, fakt do něj jdi a ať vám to dlouho vydrží.,, později s další kamarádkou na telefonu – ,,No už si viděla toho novýho od Simony, ten je tak ošklivej. No kam dala voči.,,
  17. Brečíte kamarádce, že ne a ne najít toho pravého….Ona: ,,S tím něco uděláme. Musím tě seznámit s Pepou.,, Po  letech se možná s Pepou setkáte, když už je alespoň minimálně vaše kamarádka spolehlivá a zjistíte, že Pepa je gay jak poleno, nebo by vás nechtěl, ani za zlatý prase. Ou jéé…
  18. ,,Víš Aní, my se budeme brát/čekáme dítě/stěhujeme se na Floridu…,, – Vy: ,, No to je báječný,gratuluju.,,. Doma: No do pr…proč jenom já jsem doma a nemám nic…………..,,
za 19. a 20. by značně pobouřilo slečny se slabým žaludkem, za 21. by se mnou už nikdy nepromluvila jediná kamarádka a za 22. by mě možná deportovali na Sibiř a myslím, že by přede mnou uplaval i sebemenší ledovec.
Inspirováno mnou, kamarádkami, známýma známých, odposloucháno neslušně z cizích rozhovorů a občas nalezeno na vašich blozích !!
Formspringme                           Youtube                       Facebook                                 Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

36 komentářů:

  1. :D Dekuji, takovou vzpruhu jsem dnes potrebovala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Wau, no já snad ani nemám co říct :D:D
    Většinou tedy kamarádkám nic nezávidím, ale přeju jim to a když, tak si to řeknem a uděláme si z toho srandu. Když jí to sluší, řeknu jí, že jí to sluší, když ne a zeptá se, řeknu pravdu. Od toho přece kámošky jsou, aby říkaly pravdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) přesně tak Romanko, jen bohužel, to nefunguje mezi všemi kamarádkami takhle pěkně. Já jsem taková, že co na srdci, to na jazyku (naučil mě to život, dřív tomu tak třeba úplně nebylo), takže když svoje holky mám ráda, taky jim to řeknu, když mě štvou, taky jim to řeknu.

      Vymazat
  3. Celkem hovadina dle mého, opravdovým kamarádkám přeji jen to nej a s tím řízením, to je asi problém kus od kusu.. Ale neberu ti tvůj názor ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale Míšo, já přeci netvrdím, že tohle jsou mé NÁZORY :). Zkus to nebrat smrtelně vážně.

      Vymazat
    2. Smrtelně vážně to neberu, jen jsem pochopila, že to máš z jednání svých kamarádek, či blízkých :)

      Vymazat
  4. na mě sedí tak maximálně 4 body :D

    OdpovědětVymazat
  5. To snad nemyslíš vážně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že myslím. Přímo smrtelně !!! Stejně jako jsem dneska zahubila hnusným týráním růžového králíčka Duracella, budu si stát za tímto článkem, tak, jako si stojí správný chlap po ránu !

      Vymazat
  6. my se budeme brát/čekáme dítě/stěhujeme se na Floridu…,, – Vy: ,, No to je báječný,gratuluju.,,. Doma: No do pr…proč jenom já jsem doma a nemám nic…………..,, No jasné že ju nebudem mojim nešťastím zaťažovať a posťažujem sa sama sebe až doma alebo len v hlave

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme společné :) ikdy6 já jsem fňukna a asi bych se jim tam rozbrečela hned :D

      Vymazat
  7. Hezké, některé i pro mě pravdivé, některé méně. (Zejména proto, že my když jdeme někam s holkama, tak spíše vedeme debaty o moru a toleranci... :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) my zásadně rodíme (ikdyž žádná nemá dítě zatím), stěžujeme si na chlapy a nemáme čas na nic (ikdyž nic zrovna neděláme a vidíme se často :D). Ale na větší debaty o případném moru máme svůj čas nad dobrým čajem :).

      Vymazat
  8. Tak to nemá chybu! :D Doopravdy jsem se pobavila :D

    OdpovědětVymazat
  9. No, k holce, kterou nemám ráda, se takhle klidně zachovám, ale ke kamarádce? Vůbec. :-) (A to nepřeháním.)

    OdpovědětVymazat
  10. :D tak s tímhle souhlasím.. Hodně dobře napsané ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Pěknej článek :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Super článek a hodně pravdivý :D Já naštěstí takové ty vztahové situace ještě moc neřeším, protože jsem na to celkem mladá, ale jako takové ty základy má prostě každá holka ať chce nebo ne :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Bohužel musím upřímně přiznat, že to všechno JE PRAVDAA! :D :-/

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý článek!!! Super :-)!

    OdpovědětVymazat
  15. Mě to pobavilo a opravdu bych některé věci potvrdila. Jsou to opravdu velice časté pravdy nepravdy :o)

    OdpovědětVymazat
  16. Skvěle napsané!!!!!! :D
    Je tu přesně 18 důvodů, proč je těžký mít okolo sebe jen tak nějaký kamarádky a proč je (pro mě) mnohem lepší mít za nej kámošku kamaráda (ovšem uznávám, že se mi někdy nechce říkat mu všechno a že je dost složitý někoho takovýho najít).......
    Pobavila jsi mě, ale zároveň jsi mi dala záminku zamyslet se....díky...:)

    OdpovědětVymazat
  17. Zajímavé a vtipné :D U hodně věcí jsem objevila sama sebe :D Zamyšlení: Jsem MRCHA!!!! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Je to docela vtipné, ale naštěstí se v tom moc nevidím :).

    OdpovědětVymazat
  19. Mně to přijde spíš smutné než vtipné, naštěstí nikoho takového neznám.

    OdpovědětVymazat
  20. To se ti povedlo :-)
    Daniela

    OdpovědětVymazat
  21. Je to vtipné a napsané s nadhledem, super :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to je skvele!! a ja viem soferovat!! ALe vazne viem :D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....