22. 9. 2012

Silver šampon Swiss O.Par

SAM_0845-horz
Vlevo po, vpravo před. Dorostlých vlasů si nevšímejte, fotky slouží k porovnání barev. Můj foťák, to tak dobře zachytit nedokáže bohužel.
Dnešní boj s vlasy byl úspěšně dokončen. Moje odrosty už se hlásily na světlo světa víc, než bych chtěla a tak jsem si zašla pro svou oblíbenou barvu ( Garnier Nutrisse Creme – Heřmánek) a jala se barvit. S touhle barvou jsem maximálně spokojená už víc jak půl roku. Barvím vždycky jednou za 3-4 týdny, podle délky odrostů. Vzhledem k tomu, že mi vlasy rostou rychle, barvím vždycky tak 2-5 cm. Snažím se barvu pěkně protáhnout a na zadních částech hlavy, kam si nevidím, poprosím vždycky mamku, aby mi to dobarvila. Je moc šikovná a tak to vypadá krásně přirozeně, barva navazuje na předchozí a nemám fleky. Nicméně, jak mi vlasy rostou, sem tam se objevil žlutý nádech a já si začala připadat, jako kanárek. Proto jsem to chtěla odčinit.

Ale tenhle článek není o barvě, měl být o něčem, co jsem dnes zkoušela poprvé a navzdory tomu, že někdo z vás ho má určitě doma a používá ho běžně, já jsem dost váhala.
Kupovala jsem ho klasicky v drogerii DM, stejně jako barvu. Nijak jsem nezkoušela jeho kvalitu/účinnost, nečetla jsem na něj recenze dopředu, takže to bylo šlápnutí do neznáma. Doma mě překvapila šíleně fialová barva a můj strach, že budu mít fialovou hlavu, narostl o to víc.
Co na to lahvička ?
Vybrala jsem si tenhle od Swiss O.Par proti nažloutlému odstínu na zesvětlené nebo šedivé vlasy. Nápis šedivé mě opět trochu nazdvihnul obočí, ale to bylo ještě pořád všechno v rovině: fajn, no a co, tak když ne fialová, budu bílá !! Potěšil mě fakt, že na šamponu je napsáno, bez silikonu. V případě výhry bych ho tak mohla používat vždycky na střídačku se silikonovýma bombama (Kérastase šampony), jako to dělám s s dalšími šampony.

Balení je celkem velké – 250 ml. Trvanlivost má uvedenou 12 měsíců.
Jak jsem byla fialová víla ?
Dle použití na obale, máte šampon nanést, napěnit a minutu nechat. To jsem udělala, ale výsledek byl takový…no nic přátelé. Ať se do země propadnu, prostě to bylo stejně žluté.
Bezega  ale neztrácela naději !! (divný, psát o sobě ve třetí osobě). Inu,  trochu šamponu jsem nalila do mističky, přidala ždibec vody, rozdělala to na kašičku jako za pejska a kočičku a nanesla na hlavu. Všude jsem se snažila rovnoměrně nanést onu světle fialovou věc, trochu jsem to místy prsty napěnila a celou hlavu převázala potravinovou fólií (ochrana před Etým). Za dvě minutky co jsem snědla svačinu, se to na hlavě pěkně vařilo a usazovalo.
Jsem babička ?
Po dvou minutách jsem z hlavy sundala zábal, opláchla vlasy a v zrcadle hledala podobu s mojí babi, když si pár měsíců neřekne o kadeřnický zásah. Výsledek mě ale mile překvapil. Nebyla jsem ani fialová, ani jsem nezestárla, barva ztratila žlutý nádech a já jsem pěkně světlá, bez zbytečného kouřového nádechu, který mě moc nebere. Za mě tedy bomba a jsem moc spokojená.
Nemám na hlavě kuře a tak vyrážím do společnosti, abych sklidila pochvaly (nebo nadávky) od přátel. Ti nejbližší jsou totiž vždycky nejlepší kritici.
Cena: upps – telecínsky si to nepamatuju přesně, ale kolem 80,- ?
Co myslíte vy ? Používáte někdo taky silver ?
Formspringme                        Youtube                  Facebook                           Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

23 komentářů:

  1. používám ho už asi tři roky,jsem s ním moc spokojená:) volasy si s ním myju tak jednou týdně, nechávám ho dvě minuty....akorát dost vysušuje, to je jediné mínus:/
    někdy, když chci mít vlasy schválně trošku do šeda,tak ho nechám působit o pár minut dýl:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě poslední dobou vysušuje snad každý šampon, nějak mám crazy období s vlasama. A tak jsem to nezpozorovala, ale děkuju za zmínku ;).

      Vymazat
  2. Já používám silver šampon od Matushky.... Kupuju si litrove balení za 200,-, tuším. A jsem s tím moc spokojená. Používám jednou do měsíce....

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je paráda, ten rozdíl tam vážně je :) Asi si pro něj skočím, všude jsem viděla Silver za 200 a víc, tak jsem nechtěla riskovat, že to bude na prd, ale za 80kč to teda prubnu! :) Snad to taky bude mít efekt.

    OdpovědětVymazat
  4. Já sice vzhledem k tomu, že jsem bruneta, tenhle šampon nepoužívám, ale moje kamarádka co si pamatuji, ho používá už několik let a je s ním moc spokojená, protože se jí právě ten odstín do šeda zamlouvá. A musím říct, že i ty se mi na fotce vlevo líbíš více! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám silver šampon od Matushky... Kupuju si litrove balení za asi 250,-, teď nevim přesně.... Používám ho cca jednou do měsíce a jsem moc spokojena....

    OdpovědětVymazat
  6. Je fakt, že vysušuje a vlasy jsou po něm tvrdé, ale používám ho také a službu odvádí dobrou:))

    OdpovědětVymazat
  7. Používám už docela dlouho přesně tenhle, mimochodem, mají novou lahvičku, trochu tvarově jinou.. Je pravda, že trochu vysušuje, ale dá se vlasům pomoct kvalitními kondicionéry nebo nějakou osvědčenou maskou. Se zesvětlováním jsem ale maximálně spokojená. Neměnila bych:)

    OdpovědětVymazat
  8. Silver používám, ale štve mi, že vysušuje vlasy a trochu je cuchá...na žlutou je ale bezva. Měla jsem tenhle, Matuschku a Loreal z kadeřnictví, zdají se mi všechny stejné.

    OdpovědětVymazat
  9. já se sama nebarvím, chodím ke kadeřnici.. teď si nechávám blond melírky :) a ty to máš moc hezký, moc ti to sluší :)) jsi kočka :)

    onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Když jsem se jednou sama barvila na blond, chytlo to opravdu do takové té hnusné žluté a kamarádka mi poradila právě tento šampon. Nechala jsem ho na hlavě radši skoro půl hodiny :-D ale výsledek super. Tehdy jsem ho kupovala v Rossmannovi asi za 50 Kč, byla na něj akce, takže za tu cenu si fakt nemůžu stěžovat ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Škoda, že jsem momentálně bruneta.. Děsně mě to láká vyzkoušet ! :D
    Když si vzpomenu na telecí léta a kuřecí barvu na hlavě, jistě by se hodil :D


    Zvu tě k sobě na Giveaway o vůni Lanvin :))
    Michell

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, když porovnám barvu vlasů jen tam, kde na ně svítí sluníčko,tak mi to přijde skoro stejné.Každopádně se mi na tobě barva vpravo líbí víc.Platinová mi přijde taková umělá, nepřirozená.Petra

    OdpovědětVymazat
  13. máš tu blond moc hezkou, obecně nejsem přílišným zastáncem odbarvování apod. protože jak si psala, spousta lidí pak bojuje s nepěknými odstíny do žluta apod. Nicméně ty to máš hezké plus ti to pěkně sedí k typu, takže za mne palec nahoru!:)))

    OdpovědětVymazat
  14. Nevíš jestli dělají i pro tmavé vlasy?? Aby si udržely tu tmavost?? :D :) děkuju

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, myslím, že něco podobného má i Lush. Jmenuje se to nějak O´Daddy a nádherně voní po fialkách! Takže jsem ho parkrát použila, přestože jsem brunetka a fialové šampony fakt moc nepotřebuju :D

    OdpovědětVymazat
  16. Přemýšlím, že silver vyzkouším, díky za tip :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Fotky asi zkreslujou, ale podle nich mi barva vpravo přijde o dost lepší...

    OdpovědětVymazat
  18. používám snad od schwarzkopf, tak jednou do týdne, ale jen si s ním rychle umyju vlasy, abych nezestříbřela :D a taky protože opravdu dost vysušuje, ale mám ho ráda, teď jsem dýl nebyla u kadeřnice a vždycky mi lehce srovná odrosty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) díky Katie za info ;) protože jestli dokáže srovnat odrosty o něco, tak je to svatej grál. Já nesnáším barvení :D.

      Vymazat
  19. A můžu se zeptat, jaký odstín vlasů jsi měla původně? Já mám tmavě hnědou, ale barvím si jí na fialovou barvou Palette Mouse... A ráda bych měla čistě bílé podbarvení (na fotce se mi to zdá spíš jako světlá blond) :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, zrovna jsem si byla silver koupit (Matushku) a hned ho vyzkoušela. Dělala jsem si totiž silný melír, nechtěla jsem si zesvětlovat celou hlavu kvůli odrostům, ale vypadala jsem pak totálně jako kuře. Autorko, v těch dvou fotkách, co tam máš, já nevidím moc rozdíl a jestli ty vlasy vpravo ti přijdou žluté, tyjo, jak já bych byla ráda, o nějakou takovou barvu se snažím!! A jak jsem pozorovala ty změny při nanášení toho šamponu, přišlo mi, že se nic moc neměnilo. Nechala jsem ho tam 3-4 min. (píšou se cca 3 min. podle typu vlasů). Ani teď, když už jsou vlasy suché, tam pořád ta žlutá je. Proto se chci ještě zeptat, jestli si toho šamponu mám dát příště víc nebo ho nechat působit ještě dýl a také další dotaz, jak často si mám vlasy umývat nebo jestli nějakou speciální kosmetikou, aby nebyly suché ještě víc? Děkuju :))

    OdpovědětVymazat
  21. No hodně blogerů, lidi na fórech, youtuberů, co řeší odstranění žlutých tónů z vlasů použijí silver šampóny, ale tak, že si napatlou celou lahvičku šampónu na hlavu, překryjí sáčkem, pak ručníkem a nechají klidně 1, 5 až 2 hodiny na hlavě a pak smyjí. Pečlivě. Já to zkusila a můžu říct, že za mě tento postup odstranění banánově žluté barvy z hlavy mi absolutně pomohl, hlavu jsem měla do bíla. Žádné nežádoucí tóny a 3 dny na to, když jsem nechala vlasy odpočinout, jsem si na vlasy šupla popelavou blond od syossu. A mám to co jsem chtěla :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....