12. 9. 2012

Rtěnka Inglot–odstín 244

ghjf

Tuhle krásku jsem si koupila při posledním nákupu v Inglotu. Byla mi odstínově doporučena milou prodavačkou a musím říct, že úplně přesně sedí tomu, co jsem chtěla a co jsem ještě ve svém kosmetickém arzenálu neměla.

image

Rtěnka se krásně roztírá. Není příliš krémová, což mi u některých rtěnek až trochu vadí (např. YSL). Nevysušuje rty a je dobře pigmentovaná. Nezalézává do rýh u rtů.

SAM_0113

image

Vůně téhle rtěnky je doslova k sežrání. Něco ovocného, sladkého, nepopsatelně lahodného,co vás skoro donutí do rtěnky kousnout. Moje maminka si při přičichnutí prý představuje rozpuštěné gumové medvídky, mě to zase připomíná Lipo.

image

Z excelentní výdrže 24 hodin odvařená nejsem.  Ale to dle mě nesvede žádná rtěnka. Tahle přežije lehčí sváču, nějaké to napití. Pokud se neplánujete zuřivě líbat, výdrž bych odhadla na dobré 4 hodiny (možná více). Pigmentaci ztrácí rovnoměrně z celých rtů, nezůstane vám tak po ní jenom kontura okolo  (což považuju za divný).

image

Kecy, prdy, beďary. Kdo si nekoupil YSL rtěnku hlavně kvůli obalu, dle mě tak trošku kecá !! Tahle Ingloťácká sice není vrcholným monumentem uměleckého směru, obal je ale bytelný, kovový ! a celý černý. Otevírání rtěnky jde ztuha tak akorát, aby se víčko po cestě v kosmetické taštičce nepovalovalo tam, kde nemá a zároveň, aby ji otevřela i křehká žena. Povrch je lesklý, nehrozí tak velké upatlání, ikdyž černá je k tomu hodně náchylná. SAM_0108

image

Cena: cca 270,- už si nepamatuji přesně , navíc já ji vychytala v nějaké akci zrovna za 200,- tuším

Dostupnost: Chodov – Inglot obchod

SAM_0125

Formspringme                 Youtube                Facebook                     Twitter

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

11 komentářů:

  1. Moc pěkná recenze :-)
    Hlavně se mi líbí cena rtěnky :).

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná rtěnka. Tak já si YSL koupila hlavně kvůli obalu, i když ta červená je super. Až dojde, půjde do obalu právě rtěnka od Inglot. Mám Inglot zrovna na rtech.

    Super recenze.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá moc pěkně, ale myslela jsem, že bude trochu tmavší :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé tak rtěnka je fakt super k tobě sedí úplně nádherně. Skvělá recenze!!

    OdpovědětVymazat
  5. ta rtěnka je supr a sedí ti ale je světlejší než vypadá....

    OdpovědětVymazat
  6. holky, ona tak světlá není :) ten foťák dost zkresluje barvy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Keď vidím tú úžasnú farbu na každý deň, ani nevieš ako ma mrzí, že u nás Inglot nie je...:(

    OdpovědětVymazat
  8. Je to fajn,když umí prodavačka poradit,to je vždy plus pro obě strany...(a tak by to mělo být)Nemám ráda,když neví...Rtěnka má hezkou barvu a sluší ti.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásná rtěnka, Inglot je skvělý! Mě u rtěnky taky nevadí menší výdrž, když se ze rtů ztratí rovnoměrně, přesně jak říkáš a myslím si, že 4 hodiny je super výdrž, nebo aspoň já žádné zázraky v tomto ohledu nepotřebuji:)

    OdpovědětVymazat
  10. Poslední dobou uvažuji nad koupí nějakého pěkného odstínu, protože se mi líbí veliký výběr odstínů a přijatelná cena. Asi se stavím brzy zase v Inglotu :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....