21. 9. 2012

Promoce za blbce

Kdo mě sleduje na mém FB, tak ví, že jsem se na tuhle slavností příležitost příliš netěšila. Ani nevím pravý důvod, ale připadala jsem si v posledních dnech dost divně, unaveně (což jsem pořád! Asi vliv změny počasí) a nechtěla jsem tam jít. Dokonce jsem zvažovala vyzvednutí diplomu ve škole, a že se z téhle akce elegantně vyvlíknu nějakou omluvou na zákeřnou nemoc, třeba na zezelenání obličeje. Po obléknutí svých šatů, které jsem si původně chtěla vzít a zjistila jsem, že jsem v nich jak špekáček, bylo moje přesvědčení přímo obrovské, takže světe div se, na poslední chvíli jsem sebrala odvahu, poslední peněžní zásoby a vydala se vybrat si nový ohoz.
s ozzym promoce
Ozzy mi přeje hodně štěstí na cestu. Kdyby to nikdo nepoznal, tak je ostříhán do slavnostního sestřihu a dostal slavnostní kostičku navíc !!

Mango se zase jevilo jako nejlepší zásobárna na šaty pro tuhle příležitost z mého omezeného výběru obchodů. Díky komplexu z mých rukou, jsem se nakonec rozhodla pro šaty, které mají nahoře síťovinu a tak alespoň trochu kamufluje to, co světu nechci vystavovat, ale stejně jsem smazala pár nevhodných fotek zachycujících mou Hagridí paži. No a peplum střih mi zajistil po obědě taky pěknou kamufláž.
upravenaAkce se mi nakonec líbila. Pokud se alespoň jedna fotka od profi fotografa povede (jakože, nebude mi vidět pupek a ruka a beďary apod.), hodím vám ji sem dodatečně, teda jestli chcete? Objekt chrámu byl moc pěkně vybrán. Prostory vypadaly honosně, zachovale, co nemůžu ale pochválit, je organizace. Nikdo, krom fotografa nás nepřivítal, nikdo nevěděl, kam přesně jít a co se bude dít. Vysvětlení nástupu bylo pro nás absolventy, jako složení další zkoušky a ono to možná nebylo námi posluchači.
1
Kostel se vzhledem k počasí jevil jako dobrá volba. Venku totiž chvíli hřálo sluníčko, kdy jsem se v černé docela pekla a chvílemi foukal studený vítr. Na co nezapomenu, bude určitě cesta po točitém schodišti nahoru a dolů (2x), kvůli nástupu. Oblečení přítomných mě překvapilo. Myslím, že nebylo vůbec špatné, jen klasicky některé dámy zvolily poměrně nevhodné šaty na takovou příležitost. Pochválila bych chlapy. Jak absolventy, tak z rodiny, kamarády atd. Padnoucí saka, pěkné košile, kravaty bez sněhuláků, prasátek apod.
Největší radost jsem stejně měla z toho, když jsem se rozhlídla a v jevišti našla svoji mamku, které ukápla nějaká ta slzička dojetím (jo, moje mami je citlivka :D). Šla jsem dobře, žádná ostuda se nekonala, nespadla jsem, neslibovala jsem na nesprávnou ,,kouli,, a diplom jsem v pořádku dovezla domů. Rodina poučena mou nesnášenlivostí kytek typu růže (vidíte, jak dobře mě znají), mi připravila dvě velké kytice s gerberami, které miluju, ale stejně jsem ty košťata tahala a nemohla se s nimi nikam vejít :D.
SAM_0794
Teď už mi jen zbývá to v sobotu náležitě oslavit, s prohibicí zapít a vrhnout se dál. Třeba se povede a já na tuhle parádu, budu za dva roky psát další článek, tentokrát už jako Ing.
(PS: v rámci zachování intimity pro přítomné, jsem se rozhodla nezveřejňovat fotky, které by zahrnovaly skupinky, rodinné příslušníky apod., díky za pochopení)
Formspringme                Youtube                   Facebook                Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum










27 komentářů:

  1. Strašně ti to sluší a blahopřeju:)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. pááání, krásné šaty! :))) moc ti to slušelo :) a gratuluji k diplomu, když je to doma na papíře, už je to jistojisté! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. blahopřeji a ty šaty ti moc sluší

    OdpovědětVymazat
  4. Vidíš, psala jsem ti, že to bude pěkné ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Blahobřeju! Ty šaty jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi tam velmi krásná! :) A Ozzymu to taky moc sluší :D :)...Jinak ti moc gratuluji k diplomu a přeju ti hodně štěstí, abys měla třeba ten diplom ještě jeden :)

    OdpovědětVymazat
  7. Blahopřeji. Moc ti to slušelo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vybrala jsi skvělé šaty, které ti moc slušely. Vypadáš skvěle! Gratuluji, slečno inženýrko!

    OdpovědětVymazat
  9. Jé slušelo ti to. Únavu chápu, jsem teď také nějaká přichcíplá, to ten nástup podzimu. Já osobně na promoci nebyla, diplom jsem si vyzvedla a zpětně mě to trochu mrzí. Tak hodně sil na inženýra a ať tu máme za 2 roky další fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, vypadáš úžasně, úžasně!!! Šaty jsou jako šité na tebe a jsi i krásně namalovaná a učesaná. Hlavně si věřit, pak tě obdivují i ostatní, o tom to je!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty šaty jsou opavdu skvělé, sluší ti! A fotky jsou náhodou taky super! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Koukám, že organizace nástupu je bez závislosti na fakultě nebo univerzitě stejně chaotická :D
    Jinak samozřejmě gratuluju a šaty Ti vážně moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  13. jééé, moc Ti to slušelo, ta druhá fotka je super :-)) gratuluju!!!

    OdpovědětVymazat
  14. pěkné :) brácha má mít brzo taky promoci tak už vymýšlím co si vezmu :D

    OdpovědětVymazat
  15. blahopřeji! a vybrala jsi fakt nádherné šaty! :) moc ti to slušelo!! :))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  16. ty šaty ti neskutečně, ale opravdu moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  17. Moc ti to sluší, o těchle šatech jsem přemýšlela na stužkovací večírek :D

    OdpovědětVymazat
  18. především velká gratulace! taky jsem na svoje státnice nechtěla jet a přemýšlela jsem, na co se vymluvit. a měla jsem už i docela dobrý argument, že v práci nedostanu dovolenou. jenomže pak jsem to všechno přehodnotila a uvědomila si, že promoce nejsou jenom o mě, ale taky o mojí rodině, pro kterou bude tahle slavnostní chvíle znamenat víc než pro mě. takže jsem tam jela s tím, že to udělám pro ně, protože jiné promoce už nezažijí, protože moje jako Ing. jsou ve hvězdách. a nakonec jsem si to všechno i já moc užila a byla jsem ráda, že jsem se promocí zúčastnila osobně. ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Moc blahopřeji, krásko. Moc ti to slušelo! :]

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné a decentní šaty!!! a gratulace samozřejmě:)) mě se na mé promoce taky vůbec nechtělo (hlavně protože jsem tam nemohla mít nikoho z rodiny a blízkých náhodou) nicméně jsem si to nakonec taky užila:))

    OdpovědětVymazat
  21. Mám tě strašně ráda :) Jsi sympatická a příjemná.
    Jinak krásné šaty a gratuluju..:))

    OdpovědětVymazat
  22. Moc hezký šaty, sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  23. téda, vypadáš úžasně, ty šaty jsi vybrala skvěle! za ty tvoje kecy tipu - "hagridí paže" bych tě střelila :D

    OdpovědětVymazat
  24. sluší! a gratuluju :)
    já na svoje promoce pro jistotu vůbec nešla :D za to Absolutoria jsem si užila i s celou rodinou, to stačilo :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....