16. 9. 2012

Podzimně do školy

shineOkej, doukey, vím, že tu byla zase větší pomlka, ale věci se trochu uklidnili a zase můžu směle přispívat. V posledních dnech jsem jezdila zařizovat nějaké věci ohledně školy. Vůbec by toho nebylo tolik a nemusela jsem tam tolikrát, kdyby každý pitomý úřad neměl 20 lejster na všechny možné úkony, nemuselo se všechno vyzvedávat, pak zajet pro potvrzení kamsi a vracet to osobně zpátky. Kde že je ten pokrok ve veřejné správě ? Kde že máme fungující Czech Pointy a další projekty ?Třeba takové zařízení kartičky na autobus (a jestli mi někdo napíše, že mám teda jezdit autem, začnu vraždit !!) ? Prkotina, která se rozkouskuje na 5 úkonů, aby měla paní za okýnkem z toho hlavu jako pátrací balon a kdyby mi nezapomněla říct další polovinu informací, i bych si jednu cestu ušetřila. Svojí novou open card už asi nikdy neuvidím, díky velké nedůvěře ve slečnu, která byla zřejmě nová a dosti zmatená.

Ale sluníčko svítí, stromy začínají hýřit barvami, já viděla po dlouhé době svoje holky úžasný a super jsem si zatancovala. Díky prohibici nám nebylo špatně a díky nějakému Jamesovi z New Castle mám na noze řádnou modřinu. Jééj !!
A jestli existují bloopers ve videu, tak já je právě stvořila v rovině fotek, aneb poděkujme mojí mamince, která opravdu nekamarádí s foťákem !!
SAM_0752-horzSAM_0754-horz
Na sobě mám: kalhoty – Topshop, boty –Gate, kabelka – Reserved, dlouhé triko – H&M, šátek – ?, perly – babička, brýle – Converse, sáčko –Orsay, Ozzy – společnost Děláme zlobivé ťutíky.com
Foto číslo 1: Ozzy se prostě musí vyfotit se mnou.
Foto číslo 2: Pohled ala opilý vágus.
Foto číslo 3: Tohle by šlo, kdyby mi mamka zase svým nakloněním neudělala z nohou dvě malé chůdečky a nezkrátila mi tělo.
Foto číslo 4: Když se nedaří, musí být alespoň sranda.
Formspringme                Youtube               Facebook                   Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

34 komentářů:

  1. kočka :) tá šatka je krásna

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Já je mám od té doby, co se začaly prodávat ve skříni a pořád jsem si říkala, že si je vezmu, až bude tohle počasí a mezitím si je koupila snad celá republika :D.

      Vymazat
    2. já je mám taky :D ovšem vypadají už docela hrozně :D když jsem je měla potřetí, tak jsem šíleně zmokla a je to vidět :D :D

      Vymazat
    3. Tak já počítám s tím, že vydrží tak troje nošení :). Ze stran se určitě vyboulí a roztáhnou. Chtěla jsem zkusit, jestli by ke mě takové boty vůbec šly. Ale mám v plánu si koupit kvalitnější. A máš pravdu, že do po dešti by dostaly větší záhul :D.

      Vymazat
  3. tyhle procesy na začátku školy taky nesnášim..
    sluší Ti to! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, v jakým programu upravuješ fotky? (Děláš tam ty svítící kolečka do fotky :-D) dík Peťa.

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, moc ti to sluší!
    Hrozně se mi líbí boty:)

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti to. Nic si z byrokracie nedělej, byla, je a bude...

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za tip jak uvázat šátek :D Každý ráno s tím bojuji, mám totiž podobný jako ty :D Jinak outfit je super a Ozzy je roztomilý :D

    OdpovědětVymazat
  8. I když teď na to koukám pořádně... a je tam ten uzlík nebo to máš tak jen přehozený dokola? :D Ono to vypadá, že to máš jak kdyby zavázaný uprostřed na uzlík :D Nebo já jsem slepá D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, je to jen klasicky přehozené okolo krku a uprostřed jakoby přetočené trošku. Nevím jak jinak to takhle vysvětlit :D.

      Vymazat
    2. jo dobrý, jsem jsem původně blondýna, takže chápeš :D

      Vymazat
  9. Sluší Ti to. :) Jen ty boty... Nějak si pořád na tento druh nemůžu "opticky zvyknout"... :D

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný outfit, moc ti to sluší :) Chtělo by to zas nějaké kecací video, na to se moc těším :)) Jinak s tou veřejnou správou máš pravdu,na střední škole jsem dělala obor Vřs a na vejšce taky, ale ochota lidí na úřadech je pro mě děsivá, představa, že by se ze mě stal stejně neochotný úředník mě děsí!!!(neříkám, že jsou všichni takovým, ale většina). Práci se snaží si ulehčit, až to bolí. Nedávno jsem byla s babčou řešit důchod, tak jí paní na úřadě řekla, co má sehnat atd., ale práci si chtěla ulehčit, tak jí řekla informaci, že určitou věc si musí oběhat sama, bohužel moc nepochodila, vzhledem k tomu, že tenhle obor dělám, tak jsem jí řekla, že to je její povinnost a jestli by se nezlobila, tak by to mohla udělat sama, podle novely zákona, který platil tehdy už asi půl roku je povinná. Nebyla nadšená, ale nakonec to udělala. To samé s bakalářskou prací. Obepsala jsem všechny úřady, které pod sebou mají spádové obce, za celé 2 měsíce mi odpověděly pouze 2 úřady a to ještě jenom to, že to přeposílaj jinam, od té doby nic a zase nic. Ale ono je to nemine, musím udělat osobní rozhovor s představiteli OÚ, ale děsí mě ta naprostá ochota v dnešní supr technické době, kdy má jít všechno tak jednoduše, ale ono nejde vpodstatě nic. Takže s tebou sdílím názor na vřs :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Karčo, to víš, já jsem vystudovala VS, takže vím, co to je :D. Ale utekla jsem od toho a úředníkem fakt být nechci :).

      Vymazat
  11. Ahoj strašně ti to slušííí!Ale chtěla bych se zeptat jak se vůbec jmenuješ? :D Chápu že to je asi blbá otázka ale pořád se podepisuješ Bezega a nikde jsem neviděla tvoje jméno.Děkuji předem Kača :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se jmenuje Katka :-)

      Vymazat
    2. Děkuju za odpověď. Ano, jsem taky Katka :)

      Vymazat
  12. Haha, ten komentář pod fotkama u Ozzyho mě pobavil:D

    Fotky supr - velká kabela, do který se všechno vejde taky supr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, kabela je snad bezedná :D a proto jí miluju a nosím jí teď pořád :)

      Vymazat
  13. Sluší ti to :) jen mi tenhle outfit leze krkem :D u nás ve městě vidím všude holky ve stylu jeany/tmavé kalhoty - kožená bunda - nějaký tygrovaný vzor at na kabelce, botech nebo na šále, takže tohodle outfitu už mám dost :D ale sluší ti :) jen prostě u nás jsou tak oblečené skoro všechny :/ což mě mrzí, mám ráda barvy takže když vidím holčinu s barevnýma kalhotama, mikinou, bundou, kabátkem, tašku tak jásám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já vím, u nás holky taky neumí nosit nic jiného, než ,,koženou,, bundičku k tomu. Ale já jsem za tohle ještě ráda a taky si ji občas vezmu. A barvy u mě moc neuvidíš. Když si vezmu barvy, připadám si jak od kolotočů. To už musí být, abych byla barevná. A pokud něco barevného mám, už to zase kombinuju s něčím tlumenějším.

      Vymazat
  14. Hezký outfit. Pejsík se koukám taky ráda přifaří na každou fotku. To je jako ten náš, ten nikde nesmí chybět:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jééé, sluší Ti to moc. Boty jsou skvělý, něco podobného hledám, tak vím, kam zajít :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krása, nemam slov, moc hezký outfil. :))

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....