25. 9. 2012

Oblíbené věci za měsíc srpen 2012

Asi se budete trochu divit, že nám pomalu končí září a já vyrukuju s oblíbenci za srpen, ale když holt musíš, tak musíš a je lepší pozdě, než nikdy. Tohle video je trochu taková schovávačka před sluníčkem a vím, že bude asi dost lidí chrlit negaci na to, že nevidí odstíny, nápisy na výrobcích atd. Snažila jsem se to tedy doplnit alespoň titulky ve videu.

Formspringme             Youtube                Facebook                    Twitter

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

19 komentářů:

  1. Škoda, že tady v Plzni není Inglot, taky bych si pořídila nějaké ty stíny, vypadaly dobře. Jinak odstíny většinou vidět nebyly, ale tak my se nezblázníme, jinak super videjko ;)

    A hrozně mě to mrzí, že tě s tím zase otravuju, ale ta paletka Catrice mi stále nepřišla a začínám být trochu nesvá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem ji odeslala :) přijde co nevidět ;)

      Vymazat
    2. Super, tak snad už dorazí, díky ;)

      Vymazat
  2. jé tu lirene micelárku jsem si zrovna dneska koupila, tak snad mi bude taky vyhovovat. A na ten elf blending brush se chystám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super video- jako všechny, moc ráda tě sleduju, nechám se inspirovat :) Aaaa brýle ti moc sluší !

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné video :) Doufám, že budeš točit dál a dál, protože rozhodně patříš k mým oblíbeným youtuberkám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dneska jdu chválit chválit chválit! Přednes opět lepší než minule, brýle ti strašně sluší, účes ti strašně sluší a náušnice a líčení taky. Vůbec vypadáš dnes jako reklama na svěžest, mládí a štěstí;-) Máš nějaký nový super makeup, lásku či je to jen čirá radost ze života?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) děkuju tisícekrát. Nový makeup by tu byl, ale je to asi jen radost z toho, že jsem mohla točit video, že bylo krásně a že se vám videa líbí.

      Vymazat
  6. Paletku opravdu závidím. Budu se muset rozhoupat a také si ji pořídit ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Při koupi stínů Inglot jsem zase jednou nepřemýšlela :-(. Šla jsem cíleně pro tři stíny a nenapadlo mě, vzít si tu paletku na víc stínů. Koupila jsem si logicky paletu pro tři stíny a až chvíli po nákupu, když jsem se ještě courala Chodovem, mě napadlo, že jsem si vlastně mohla vzít paletu větší a dokupovat stíny. Takhle si budu muset kupovat další paletku. Ach jo, moha jsem ušetřit za novou paletku. Ale ty stíny mají super!

    OdpovědětVymazat
  8. Miluji ty tvý videa! :D Na Inglot jsem stašně zvědavá, musím podniknout kosmetickou výpravu z Brna do Prahy a nakůpit si :))

    Michell

    OdpovědětVymazat
  9. V tomhle videu ti to moc sluší :). Tyjo, paletku od Inglotu chciii strašně moc (ale teď mám finanční krizi :).

    OdpovědětVymazat
  10. Ten prsten od Gate mam aj ja, je skvely!!! :) Kupila som posledny v obchode :D

    OdpovědětVymazat
  11. Výborné, určitě si dojdu pro ten tonik ze sephory. Jak chodím na tvůj blog zjistila jsem, že máme podobný typ pokožky, potřebuji to samé, takže určitě děkuji za tip :)
    A ty máš nový mobil? Pamatuji si, že jednu dobu jsi měla qwerty Nokii stejnou jako já :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad ti bude sloužit dobře ;). Já jsem s ním spokojená. Nový mobil už mám od minulých vánoc ;).

      Vymazat
  12. ten toner ze sephory používám už rok a musím s tebou souhlasit, že je vážně super :-) Už mi docela dochází další lahvička tak musím šetřit ať mi to vyjde do výplaty :D

    OdpovědětVymazat
  13. o Inglot paletce také přemýšlím už nějaký ten pátek :) ale zatím to asi nechám, možná to přidám Ježíškovi na seznam :D jinak musím obdivovat nové brýličky - sedí Ti a opravdu sluší více než ty předchozí. sice teď už skoro rok nosím kontaktní čočky, ale ten přechod z jedněch brýlí na druhé je občas nepříjemný :/ tyhle videa mě moc baví, jsem ráda, že tam nezahrnuješ jen kosmetiku, je to hned zajímavější :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jestli jsem to dobře pochopila, tak ty balzámy od Max Factor jsi kupovala v Rossmannu? Já jsem se dívala v Rossmannu u nás a stály 269,-. Je to možné, souhlasí ta cena?

    Protože jsem si ho nekoupila tam, ale ve VMD drogerii a tam stály 49 a teď už dokonce 39 Kč, takže si musím nakoupit do zásoby dokud ještě jsou :):D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) asi ano, já ho kupovala za 240,- snad

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....