10. 9. 2012

Nákupní (ne)šílenství ve dnech M.

Dny Marianne jsem absolvovala podruhé. Tento rok jsem byla přesvědčena, že mě nestrhne vidina dárečků a slev a že ušetřím. Bohužel jsem netušila, že manželka mého bratránka, má jiné plány. No a aby toho nebylo málo, přidala se i mamka, takže z toho byly orgie. Respektive, orgie pro ně ! Já nechala záměrně kreditku doma a vzala si sebou jen omezené množství peněz (hodně omezené). Můj cíl byl jasný – kvalitní makeup (zbláznila se mi pleť, ale o tom někdy jindy) !! Nic jiného k životu momentálně nepotřebuji (všimněte si odhodlání před odchodem).

Rozhodly jsme se pro můj oblíbený obchodní dům  na Pankráci – Arkády. Je tam hodně obchodů, těch co máme všechny rády, pro každou věkovou a peněžní kategorii. Musím říct, že jsem byla z minulého roku připravena na davy lidí, ale většina asi nakupovala jinde, nebo už v pátek, tudíž sobota nebyla tak šílená. Nebo, že by to bylo většími prostorami ? Ale minulý rok přísahám bohu, to bylo milionkrát horší. Pamatuju se na frontu ven z H&Mka a naprosto zoufalé prodavačky, které nestíhaly. Kabinky v otřesném stavu, páč nebyl kdo by to uklidil (všichni museli asistovat při markování, placení a balení). Teď přede mnou bylo pár lidiček a všechno probíhalo víceméně v klidu. Dobře, možná jen o trochu víc lidí, než obvykle.Vyděsil nás živý transparent Sephory ( brigádníci s písmeny na tričkách – každý představoval jedno písmeno z názvu), kteří chodili všude za sebou, vedle sebe a nejednou vyskákali z eskalátorů za řevu: S-E-P-H-O-R-A , Sephorááá !!

Moní nakoupila asi tunu dárků pro malého. Nory (syn bratránka) bude mít narozeniny a já myslím, že tohle se jim do bytu prostě nemůže všechno vejít. Zvláště po tom, co M. (bratranec) po telefonu navigoval, že tu trampolínu prostě musí vzít a že on ji určitě smontuje dohromady. Druhé zamyšlení mě vede k tomu, že jestli se Moní do teď nezbláznila ze svého vypečeného manžela a dětí, tak teď k tomu nebude mít daleko. Od mamky jsem dostala krásnou kabelku, po které jsme mlsně koukala, ale neměla jsem na ni peníze (sledujete skoro 23 letého loosera). Prý mám vybrané své nadcházející narozky (sakra Veselý obličej s otevřenými ústy).

Mise makeup splněna. Musím říct, že slečna vizážistka ze Sephory by zasloužila velkého hubana. Nejen, že skvěle poradila, který si vybrat odstín (na obličeji !! Konečně někdo, kdo nezkouší makeup na ruku pod zářivkou !!) a byla hrozně příjemná, ale u kasy se postarala, abych dostala ,,speciální,, dáreček k nákupu, standartní Marianne dáreček ke slevě a nějaké ty vzorečky. Makeup jsem už dvakrát testovala a je výborný, zatím, ale nebudu jásat …jak říkám, zatím testuji.

Co mě trochu naštvalo, byl fakt, že některé věci Sephora zdražila. Dokonce i v jiných obchodech (Reserved atd..) jsem viděla jinačí ceny, než tam byly před týdnem (měla jsem vyhlídnutých pár věcí předem). Asi jen blázna by napadlo si teď kupovat například parfémy, ty byly mnohdy i o stovky korun dražší. Škoda, že jsem si to nevyfotila. Dál mě naštvaly slevové kuponky. Mnohdy byla sleva vůbec ne slevou takovou, jakou hlásalo velké průhledné písmo, ale člověk musel dočíst, že jedině při nákupu nad určitou hodnotu je sleva, nebo dárek k obyčejnému nákupu apod. Taky mi přišlo, že minulý rok bylo lákavých slev daleko více a daleko větší slevy. Ale třeba se mi to jen zdá a nechci rýpat.

Žádný stan s předplatným a dárečky za nákupní účtenky jsme neabsolvovaly. Nějak jsem dárečky oželila a radši jsme si jely dát dobrou horkou čokoládu , jak jinak, než do Starbucks (když už jsem ta blogerka Veselý obličej s otevřenými ústy).

Cestou mi praskla přezka na botě, takže jsem si koupila náhradní ,,tenisky,, v Deichmannu (asi za 150 ve slevě Veselý obličej s otevřenými ústy)  a odchodila to v nich. Myslím, že v tu chvíli mě opatroval nějaký strážný anděl , protože mamka pak skučela z podpatků celou cestu zpátky . Doma jsem byla zralá na postel a připomnělo mi to, jak nesnáším nakupování. Tedy já ho miluju, ale v tomhle nejsem typická váha a tak když se pro něco rozhodnu, beru a jdu, kdežto mamina (říkám jí mafine) je nerozhodná a z toho rostu. Trávíme hodiny v kabince, u stojanů a odcházíme s prázdnýma rukama, aby mi ve výsledku řekla, že se pro to jindy vrátí (grrr….). Tehdy ho nenávidím !! Navíc nesnáším dobře davy lidí rvoucí se jedním směrem (většinou).

Jsem ráda, že jsem přežila…. a co, že jsem si koupila/dostala ? Je toho opravdu maličko a nečekejte tak záplavy kosmetiky nebo oblečení .

page

Ozzy musí vždycky všechny nákupy zkontrolovat a to doslova. Musím mu jednotlivé věci ukázat, on si je očuchá a je spokojený.Můžete vidět moji kabelku, která je skvělá a vejde se do ní celý svět. Minimálně určitě tahle nová kosmetická taštička od Clinique, kterou jsem dostala i se vzorečky k nákupu makeupu. Zbytek vzorečků a hromadu letáčků jsem nefotila. Čokoládu ze Sephory jsem poslala Norymu a pilníček určitě využiju.

PS: koukala jsem už na nějaké ty blogy, ale co jste si pořídili vy ?

Formspringme               Youtube              Facebook                  Twitter

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

9 komentářů:

  1. Byla jsem spíš jako ta tvoje švagrová: dětské zimní boty, džíny, triko... V Sephoře jsem si chtěla koupit chubby lipstick, ale bohužel neměli č. 13, tak jsem odešla bez výrobku Clinique, ale jen s leskem od L'Oreal.

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem tyhle nákupní dny okázale ignorovala :D nejraději nakupuju online (ASOS forever,haha) nebo v secondhandech, takže to nebylo nic pro mě :)
    jsem zvědavá jak ti bude vyhovovat makeup, od Clinique jsem nikdy nic nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tahle kabelka nemá chybu,moc hezká.Také jsem zvědavá,co napíšeš o makeupu,ale asi bude v pohodě..

    OdpovědětVymazat
  4. Jé já to zase prošvihla.. aaa!

    Jinak Bez, jaktože Clinique? Pamatuju na Tvou negativní recenci na cosi od C. a tak jsem k tehle znacce skepticka... Ale taky potrebuju novy make-up, tak se tesim, pokud bude nejaka recenze na nej :)

    Jo a kabelka se mi taky libi, je podobna te, kterou jsem si letos koupila do skoly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Leah. Já měla od téhle značky zatím jenom pečující kosmetiku a ta mi vůbec nesedla a bojím se od nich cokoliv použít a už bych asi ani nic z pečující nepoužila (ikdyž ty vzorečky mě lákají :D). Ale po domluvě s vizážistkou v Sephoře, jsem se nakonec rozhodla, že to zkusím s jejich dekorativkou. Tenhle makeup není úplná novinka, ale ještě není tolik známý a já jsem s ním zatím moc spokojená. No víc se dozvíte v recenzi.

      Vymazat
  5. Zvládla si tú nákupnú horúčku podľa mňa na jedničku!!! Ja som tiež váha a tiež nakupujem bez váhania, častokát aj úplné nezmysly! :D Trik nevziať so sebou platobnú kartu určite vyskúšam! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Heh no mi se to letos taky zdálo o hodně slabší. Hlavně mě teda naštvalo, že tam nedali slevu do Manga jako loni, shit. :-D Loni to bylo šílené, v celém Palladiu bylo příšerné vedro (ne, že by jindy nebylo) a všude jsem zakopávala o ještě šílenější ženské s dvaceti taškama. Letos oproti tomu pohoda, nakoupila jsem X zimních svetrů v H&M a stejně jako ty jsem se divila, že Reserved má ty ceny nějak vysoko... na kosmetiku jsem se vybodla úplně. Ale spokojenost. :)

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem se letos nezúčastnila, moje peněženka se stále ještě vzpamatovává z dovolené v Paříži :D tak snad příště :) každopádně ty hrozné návaly během těchto akcí bytostně nesnáším, člověk je pak akorát otrávený a neužije si to tak, jak plánoval. ta kabelka je nádherná, už dlouho jí vyhlížím :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....