11. 9. 2012

Knižní tipy 5.

Nazdárek !! To se nám to ale pěkně hromadí co ? Jsou tu jubilejní páté knižní tipy a já nemůžu uvěřit, že jsem toho přečetla tak málo. Budu muset přitvrdit.

Plánuju si vést čtecí deníček. Nějaký takový systém ala střední škola, kdy jsem měla k maturitě opravdu, opravdu hodně věcí načteno, kam bych si vypsala název, autora, postavy a něco málo z obsahu + osobní hodnocení. Můžu si ho zařídit jedna dvě v počítači, ale vy víte stejně dobře jako já, že na blázna do papírnictví tahle technika neplatí. Takže to vidím na další inspirativní/sbírkový notes/poznámkový blok.

O jakých knihách se zmiňuji:

  • Co z vás (ne)dělá buddhistu
  • Polibek pro Annu
  • Bratrstvo černé dýky – průvodce
  • Milenec jen můj
  • Milenka pout zbavená
  • Díky za vzpomínky
  • 8 Tajemství úspěchu

Nakladatelství najdete ve videu. A jak jsem říkala, vy mi i nadále můžete doporučovat knihy dle vašeho výběru. Takových tipů není nikdy dost. Kdo mi navíc doporučí nějakou tu upířinu, kterou jsem ještě nečetla a která by nebyla hlavně pro věkovou kategorii 13+, budu vděčná jako blecha (může být blecha vděčná ?).

Formspringme                 Youtube                    Facebook                   Twitter

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

16 komentářů:

  1. J8 myslím, že blecha rozhodně může být vděčná :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty brýle ti vážně tady moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš hrozně příjemný hlas :) jdu se mrknout na tvoje starší knižní tipy :) Mně se Polibek pro Annu moc líbil, ale jak sama říkáš, je to spíš taková oddechovka na léto :)
    Jestli neznáš, tak můžu doporučit Loď mezi hvězdami, je to dystopie a třeba se ti zalíbí :) O Bratrstvu vím už dlouho, ale nikdy mě to příliš nelákalo, ale když jsi z toho tak nadšená, tak nejspíš dám šanci aspoň prvnímu dílu a uvidíme. Každopádně díky za tip, ráda se podívám na další videa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) a já svůj hlas moc ráda nemám :P.
      Loď mezi hvězdami neznám. Určitě si to napíšu a juknu na ni. Díky moc za tip.
      Pak napiš, jak se ti bude Bratrsvo líbit ;)

      Vymazat
  4. Milujem knihy a je mi veľmi ľúto, že momentálne mi na čítanie toľko času nezostáva... Momentálne mám na nočnom stolíku knižku od slovenskej autorky Ivany Ondriovej - Detský plač v podkroví...ešte som len na začiatku, takže ti neviem povedať dojmy, ale začína sa to prinajmenšom zaujímavo.. Je od vydavateľstva Evitapress a ak máš rada ľahké knižky z reality a nevadí ti čítať v slovenčine, mkni na www.evitapress.sk Inak, ďakujem za knižné tipy, určite omknem... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj... Bratrstvo nekončí.. Vyšla 10. kniha Znovuzrozený milenec a autorka píše 11. díl ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och Lili, oslavuji tvé jméno !! :D díky díky !!

      Vymazat
    2. :D.. Nu jo.. já jsem skákala až do stropu, když jsem se dozvěděla, že Baronet vydá 10. díl :).. a určitě se budeme moct těšit i na ten 11. :)

      Vymazat
  6. Myslím, že bych si vybrala :-) Já ale momentálně čtu jen španělské učebnice :-)

    PARIS-LONDON giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Vkus na čtení máme odlišný,jak jsem viděla z tvých videí.Ale ráda ti napíši,co mě vždy zajímalo,zajímá a líbí se mi dodnes.Vše od Susanna Kubelka- knížky od ní by se ti mohly líbit,jsou vtipné,mají něco do sebe i poučné,prostě čtení pro ženské,když se chceš pobavit.Četla jsem je všechny.Potom Daniken,jeho cestopisy,besedy,úvahy,zjištění apod.Robert Ruark- román Medojedky a pak vše,co se týká astrologie,výpočtů, apod.,ale to tě asi nezajímá.A nesmím zapomenout na dokumenty jak v TV,tak na YouTube,o Egyptě,pyramidách apod.Je to prostě pecka.Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  8. opět si mě tímhle tím videem nezklamala! :-) doslova tuhle sérii knižních tipů miluju! na tvoje doporučení jsem si koupila knihu Divergence od Veronici Rothové a úplně mě do sebe vtáhla. ještě jsem si koupila Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti od Ransoma Riggse (určitě už o ní víš). zatím jsem jí jenom listovala, ale taky vypadá hodně dobře. už teď se těším na další video ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Taková videa dělej klidně častěji :P doporučení na knížky není nikdy dost! Ikdyž taky teď nemám moc čas číst, když začala škola.. :(

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj tvůj blog jsem našla jenom shodou okolností a jelikož jsem velká čtenářka, co má knížku na den, tak mě zaujaly tvoje videa. Některé knihy jsem již četla a také jsem zblázněna do upíru ale i do různých nadpřirozených věcí. pokud máš ráda spisovatelku Richelle Mead tak bych ti doporučila její serii Sukuba, která mě opravdu nadchla. Některé díly jsem si koupila ale z finančních důvodů jsem odkázana na knihovnu nebo je mám v elektrické podobě. tvůj blog budu sledovat :-D Verča

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....