26. 9. 2012

Clinique Stay-Matte oil-free makeup

SAM_0852
Už jsem o tomhle zlatu mluvila v tomhle nákupním článku a vy jste psali, že na něj určitě chcete recenzi. Clinique kosmetika pečující není prostě nic pro mě. Tři kroky dopadly katastrofou a stejně tak i peeling na tělo, který jsem dostala dárkem (po něm jsem měla na těle červené fleky). Moje tělo se prostě těmhle věcem brání. Takže pro mě byla volba tohohle makeupu velkým riskem.  Tak se do toho pustíme, ať se i vy můžete rozhodnout, jestli ho budete milovat stejně, jako já !.

image
imageTento makeup má být bez oleje, tudíž vhodný pro mastnou pleť . Clinique má v nabídce dekorativní kosmetiku na 4 druhy pleti (označené pod čísly 1-4). U některých produktů je uvedeno více čísel, tudíž vybrat by si měl určitě každý s každým typem pleti. Mě navíc poradila vizážistka v Sephora prodejně, takže jsem se rozhodla pro tenhle, který je pro pleť č.2,3,4. Díky bez olejnatému složení má udržovat pleť matnou. Navíc nám výrobci slibují 100% neparfemaci. SAM_0855
imageMakeup má díky složení kontrolovat tvorbu kožního mazu a tím ji zmenšit na minimum. Zároveň ale má pleť s tímto zázrakem vypadat sjednoceně, svěže a rozjasněně.
imagePříjemný pocit na pleti by mělo zajistit jeho gelovo krémové složení a určuje tak makeup vhodným pro všechny typy pleti, kromě velmi suché.
V zásadě by jste s tímhle makeupem měli odložit pudr do útrob skříně, zahodit váš nejlepší rozjasňovač a přestat pečovat o svou mastnou pleť. Tak takový zázrak bohužel tento makeup nesvede, ale za sebe můžu říct, že ke slibům má velmi blízko.
image
Teď si povíme něco o tom, jak na něj reaguje moje náročná držtička. Kdyby to někdo nevěděl, někdy ji podezírám, že mi byla implantována omylem, protože její původ by se dal označit za aristokratický. Zkrátka a dobře, jen tak jí něco nesedne.
Výdrž image
   Tak bombu a stálici, kterou mám v mém milovaném makeupu od Revlonu Colorstay v něm neočekávám a bohužel musím říct, že to zase takový držák není. Pokud se ale vykašleme na všechny ty reklamy, které slibují výdrž 24/7/365 a budeme hodnotit výdrž třeba přes pracovní dobu dejme tomu 8 hodin, tak to zase jóoo.  Já porozuji postupné vytrácení v oblasti nosu, ale vzhledem k tomu, že nosím brýle a mám tendenci si často na nos šmatat, je to možná tím.
Zmatněníimage
A o to nám přeci jde. Musím říct, že s mou lesk blesk pletí se pudru nevzdám. Tenhle kamarád je po nanesení opravdu hodně matný, ale já už ze zvyku nějaké to pocukrování přeci jen provedu. Není nutný nános, jako u jiných makeupů. Je takové lehounké pošolíchání v T-zóně. Jindy se lesknu do hodiny, jenže s tímhle makeupem vytahuji arsenál na boj s mazem až tak po 4 hodinách, kdy si jen lehce odsaji zmatňujícím ubrouskem nos,bradu a čelo a může se jet dál zase třeba 4 hodinky. Berte to tak, že mám opravdu extrémně mastnou pleť,takže pro ty, kteří máte jakože občas sem tam něco, je tohle ideální makeup.
Barva
SAM_0849-horz
image Musím ho hodnotit víc než výborně po odstínové stránce. Najdete jak výběr z tmavých, tak z hodně světlých odstínů. Podtóny do žluta i růžova. Což je pro mě blaho. Už nikdy více pomeranč rámeček na obličeji. Pokud jsem si někdy myslela, že v letním období jsem stejně bledule, tak jsem se spletla. Slečna vizážistka mě ujistila, že tak bledá nejsem. Jenom fakt, že většina drogeriových makeupů je do oranžova mě nutí k tomu, abych pořád vybírala světlejší a světlejší makeupy a pak v nich vypadám nepřirozeně. Odstínově mi prostě sedí asi nejlíp ze všech makeupů, které jsem měla. Výborné. Víc slov pro to nemám. Na zimu si pořídím o něco světlejšího kamaráda, ale aktuálně mám odstín 06 Ivory (VF-N). Nenechte se zmást, pokud ho totiž budete hledat na oficiálních stránkách, přijde vám odstín hrozně tmavý.
Krytí image
Na internetu jsem na něj četla názory, kde byl často přirovnáván právě ke zmiňovanému Revlonu Colorstay. Tak hrr, bych zase nebyla. Plné krytí určitě nemá. Označila bych to za krytí střední. Dá se nicméně ale dobře vrstvit. Korektor na nějaké ty nevzhlednosti budete ale potřebovat. Mě zakryje nepěkný lišej okolo nosu a začervenalá místa parádně.
Balení
SAM_0853
imageBalení má životnost 24 měsíců. Celkově je makeupu velmi málo. Pouhých 30 ml mi přijde za tu cenu dost málo, ale vzhledem k tomu, že se dá pěkně roztírat a není ho třeba moc, nebude vám ubývat rychle. Tubička je praktická a až bude produkt úplně na dně, určitě plánuju tubu rozstřihnout a vydolovat tak zbytek (nerada plýtvám za tu cenu).
Cena
image
Co mě netěší, je cena. Makeup stojí okolo 770,- ,ale Clinique pořádá často akce na svoje výrobky, takže se vyplatí si počkat, nebo si vyčkat na nějakou akci v Sephoře, kde se Clinique prodává, nebo jej odvážnější mohou objednat na internetu, kde je k sehnání kolem 20 dolarů. Nicméně za takového oblíbence, kterým se tento makeup stal, jsem si ochotná připlatit a jednou za čas si ho pořídit.
Něco navícimage
Makeup je opravdu bez parfemace. Já z něj po důkladném očuchání cítím pudrovou vůni, takovou nijakou. Takže pro někoho, kdo si nepotrpí na kytičky, ovoce apod. je to dobrá volba.
Makeup odolává zdárně i potu. Povedlo se mi s ním dobíhat autobus a moje zpocené rajče, alias obličej po běhu, vypadal kupodivu normálně. Makeup se ani nehnul a pot ho nerozmazal.
Co se mi na makeupu nejvíc líbí je fakt, že pleť zmatní, ale krásně rozjasní. Vaše pleť tak nevypadá, jako vynucená pudrová poušť, ale jako šťavnatě vyspalý obličej.
SAM_0846-horz
Formspringme                   Youtube                     Facebook                   Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

16 komentářů:

  1. myslim, ze na pleti posobi pekne prirodzene:), pekna recenzia, vidno, ze si s nou dala pracu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím po nanešení krásnou změnu. Moc pěkně připravený příspěvek. Užila jsem si ti! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, nechápu, jak je možné, že říkáš že máš tak moc mastnou pleť a přitom se ti pupínky nějak moc nedělají. Víš co, většinou dívky/ženy s hodně mastnou pletí mají osypaný obličej pupínkama, ale ty ne. Kurňa, jak to děláš?!:D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem byla mladá,měla jsem skoro jako každá, mastnou pleť,ale pupínky jsem neměla.Takže v tomhle bych chybu asi nehledala,spíše třeba v genech či stravování.

      Vymazat
    2. Vůbec né. Tedy strava samozřejmě dělá hodně a geny hrají taky svou roli, ale hlavní je fakt, že lidé mají zažitý stereotyp mastné pleti s pupínky. Hlavní je ale určit, že někdo mastnou pleť vůbec nemá, jen reaguje na špatnou péči, nebo je dehydrovaná a tak produkuje více mazu. Akné je pak další faktor. Není dáno, že musí být mastná pleť a mít akné :).

      Vymazat
    3. Klidně i pleť suchá může mít akné. A jak píše anonym, když jsem byla mladá..nechci narážet, ale dneska si snad každá mladá slečna myslí, že má mastnou pleť, takže bych se spíš zaměřila na pořádné určení svého typu pokožky.

      Vymazat
    4. Že se k tomu ještě vracím...Přesně,úplně nejlepší je,nechat si určit svůj typ pleti určitě a nechat si poradit u odborníka,než experimentovat a něco pokazit.

      Vymazat
  4. Tyjo tak ted jsi me prekvapila. Ziskala jsem na tento maekup tester od slecny v Clinic a docela me zklamal :-( Jednak barvou a urcite pak vydrzi a matnosti. :-(

    Ale mozna teda zkusim ten Revlon. )

    Kazdopadne diky za recenzi! Je super, ze Ti vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkná recenze. :)
    Určitě nad ním pouvažuji!

    OdpovědětVymazat
  6. Mne prijde takhle docela tmavy na foto, pro uplne snehurky :) Co myslis ty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro úplné bledulky s jasně bílou pletí je tmavý :). Doporučila bych o odstín světlejší, který si budu kupovat já na podzim/zimu období, kdy jsem bledule úplná :).

      Vymazat
  7. Vypadá, že je super. Já bych si určitě ale taky musela koupit ten pro úplný bledulky, protože jsem opravdu hodně světlý typ :)

    Jinak děkuji moc, dnes mi dorazila paletka i se stíny a moc děkuji za malé dárečky ;);)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uff, no to jsem ráda, že dorazil. Už jsem se začala bát :D. Urgovala jsem to na poště a pořád mi říkali, že balík ještě neodešel z pošty a když jsem se ptala, jak je to možné, paní mi řekla, že mají asi moc práce :(.

      Vymazat
    2. No, naše Šeská pošta, znám ty problémy s nima :/ Ale už to máme z krku :D Jinak jsem hned zkoušela stíny Catrice, trochu práší, ale na očích mi vydržely celý včerejší Back To School v Plzni, takže super, ještě jednou děkuji moc ;)

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....