14. 8. 2012

Video ohoz 1.

Držte si klobouky, jedeme z kopce a doufám, že mi na konci budou fungovat brzdy. Tohle je prvotina, u které jsem se řádně zapotila. Ono pózovat ve videu je daleko horší než jen sedět a něco vám vykládat. Navíc komentář k tomu jsem namlouvala asi na 6krát, než se mi líbil.

Dejte mi vědět, jak to na vás jako celek působí . A jestli jednička u videa nebude taky tím posledním číslem….

PS: já trubka si smazala fotky ke článku, tak jen video Veselý obličej s otevřenými ústy

Formspringme                    Youtube                        Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

26 komentářů:

  1. Takové videa se moc líbí. Na youtube mám sama asi tři jen mám opravdu nekvalitní foťák :(

    OdpovědětVymazat
  2. ...dúfam, že jedničkou to len začalo, lebo sa mi toto video naozaj páči!

    OdpovědětVymazat
  3. super nápad:))

    jen se mi nelíbí délka té sukně,hrozně zkracuje nohy a přijde mi taková "babičkovská", ale jinak se mi outfit líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, je to takový ta blbá délka do půli lýtek :)

      Vymazat
  4. Koncept se mi líbí.:) A vážně, kdyby byla sukně o deset centimetrů kratší, i outfit by se mi velice líbil. Takhle se mi "jen" líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Podľa mňa je to veľmi pekné, aj video postrihané :)

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní outfit o těchto slunečno-neslunečných dnů!
    PS: Můžeš mi prosím říct kde všude jsou obchody Gate? Děkuji, Pavlína.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a to vážně nevím, zkus jejich stránky nebo gooole ;)

      Vymazat
    2. Respektive vím, že jeden je, když jdeš od muzea dolů Václ.náměstím a pak máme my jeden na Kladně. Jinde do něj nechodím.

      Vymazat
    3. Promiň, že tak otravuju, ale ty stránky by si neměla? Nemůžu to ani na googlu nikde najít.. :(

      Vymazat
  7. Mě překvapila hnědá kabelka, dala bych černou. Ale možná jsou i boty laděné do hnědé barvy? Na videu nejsou moc vidět. Sukně je krásná i v této délce. Outfit mi evokuje příjemně strávené odpoledne, prázdninovou pohodičku, takže je fajn. Doufám, že to není poslední video tohoto typu. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boty jsou do šedé s hnědými cvočky. A kabelka a sladěné boty vůbec nejsou podmínkou ;). Ale chápu, že ti k tomu třeba kabelka nesedí. Byla potřeba lehká, velká na případný malý nákup.
      Děkuju :) uvidím dle ohlasů, jestli budou ještě videa tohoto typu, zatím se moje outfity moc nelíbí, takže asi nee :).

      Vymazat
    2. Vím, že boty a kabelka nemusí být sladěné, ale mám to tak nějak raději. V tomhle jsem trochu konzerva. :D Ale je jasné, že někdy snaha o sladěnost ustupuje praktičnosti. Myslím, že se outfit docela líbil, takže můžeš klidně pokračovat. Nejdůležitější přece je, jak se v tom cítíš ty... Pavla

      Vymazat
    3. Děkuju :) no já se v tom cítila moc dobře. Jde jen o to, že nebudu přeci cpát čtenářům něco, co absolutně nechtějí :). Ale líbí se mi to, takže v tom budu pokračovat, ikdyž nejsem žádná fashion guru ;).

      Vymazat
  8. Super nápad, akorát mi k tobě nesedí tento outfit, dělá tě to starší :(
    N.

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se strašně líbí jak se na konci usmíváš! :) Pěkné video.

    OdpovědětVymazat
  10. Ta vestička je super a ten náhrdelník, ten je úžasný! Musím si nějaký podobný vyrobit :) Jinak outfit jako celek pěkný, akorát by se mi víc líbila kratší sukně.

    http://marionnete.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. super video :)pekny napad, budem sa tešiť na dalšie ! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se víc líbí "jen" fotky než video, přijde mi to zbytečné (nemyslím jenom u tebe, ale celkově ;)) A nenech se od holek odradit, ta sukně je boží a strašně se hodí k tý vestičce!!

    OdpovědětVymazat
  13. skvělé! obdivuju Tě, něco takového jsem taky měla v plánu, ale nějak jsem nesebrala odvahu :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je parádní video. Doufám, že určitě nebude poslední ! :)))
    A namluvila jsi to moc pěkně :))


    Michell

    OdpovědětVymazat
  15. je to opravdu skvělý nápad! :) a musím souhlasit, že ta sukně mi k Tobě moc nejde, máš na lichotivější modely, neboj se ukázat nohy :))

    OdpovědětVymazat
  16. Tak na to bych odvahu neměla, ale tobě se to moc povedlo :).

    OdpovědětVymazat
  17. Zajímavé video :) Jinak určitě neskonči u čísla 1 :D Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....