15. 8. 2012

Uložení šperků–2.část

Spousty z vás se mě ptají, jak sladuji další šperky, protože je vidět, že je mám hodně ráda. Všechno se to do mojí DIY krabice nevejde a přiznám se, že jsem dlouho zápasila s tím, kam šperky uložit. Našla jsem naštěstí pěkné řešení, kdy mám vše po ruce.

image

imageVšechny náhrdelníky jsem měla nejdříve v těchto plastových boxech s přihrádkami (koupíte v  Baumaxu) . Náhrdelníky se nemotaly, ale ty s většími přívěšky se tam dost špatně vešly.

imageSAM_0144

SAM_0145

V Bijou Brigitte na Chodově jsem chtěla koupit kamarádce původně náušnice k narozeninám, ale zaujal mě tenhle věšáček. No, měl to být původně dárek, ale já mu prostě neodolala. Dokonce jsem se tam další den vracela pro něco dalšího….foto: velká část náhrdelníků chybí, zrovna jsem je čistila.imageSAM_0138

image

imageS náušnicemi jsem to měla plně stejně. Nebavilo mě pořád hledat druhou do páru a rozmotávat je, tak jsem si je naskládala taky do těchto boxů. Brzy jsem si ale pořídila, nebo vyrobila větší a řešila jsem stejný problém, jako v případě s náhrdelníky.

imageSAM_0146

Ten krasavec v  levém rohu, je můj další objev z Bijou Brigitte. Ještě bych měla dodat, že oba stojánky jsou jinak od firmy SIX. Kdo váháte, tak vám ještě řeknu, že mají úžasné stojánky taky ve tvaru motýlů, sovičky, domku ….v bílém a černém provedení. Stojí od 300,- do 500,- korun.

imageSAM_0137

image

imagePecičky a menší náušnice, které nešly zavěsit, jsem měla nejdříve v těhle původně průhledných nádobách na svíčky. Prstýnky na ,,stromě,, z Jysku.

imageSAM_0468

image

imageV KIK jsem ale uviděla krásné bílé mističky ve tvaru srdíček a tak pecičky našly své místo. No a prstýnkům jsem našla taky nový domov. Bílá dózička s poklopem je původně cukřenka z Tesca.

Protože jsem ale vášnivá (dobře, teď už na to není tolik času) vyraběčka vlastních šperků. Začalo být náušnicím na strome těsno. Vyřešila jsem to provizorně tímhle.

SAM_0470SAM_0469image

image

imageDo zdi jsem napíchala dva špendlíky do nástěnky a našla jsem uplatnění dřívkům do květináčů na podporu kytek. Provizorní řešení je na světě….

imageTeď sháním nový příbytek ještě náramkům, které jsou zatím v košíčku v šuplíku, ale už mám něco vyhlídlého …nebojte Mrkající veselý obličej.

Formspringme                   Youtube                       Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

19 komentářů:

  1. Ty jsi tak šíleně šikovná! Ani jsem nevěděla, že se v Bijou Brigitte a SIXu dají tyhle věci sehnat. Moc děkuji za inspiraci. :]

    OdpovědětVymazat
  2. To je super! Já používám takové plastové boxy s přihrádkami z IKEA;)

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápady, asi něco z toho také zkusím ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Absolutně úžasné! Já jsem si na náhrdelníky nechala u truhláře vyrobit stojánek, ale už je zase plný - buď musím přestat nakupovat nebo nechat vyrobit druhý... :D S náušnicemi je to ještě horší, na ty jsem maniak. Momentálně je skladuji v zipových sáčcích, aby se mi jednotlivé páry nezamotávaly do sebe. Při takovém množství náušnic je to ale stejně nepřehledné, než najdu konkrétní pár, všechny trvá to dobu. Děkuju za zajímavé nápady!
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  5. jee jsi sikovna, hezky napady
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  6. aj ja som celila podobnej vyzve upratat si veci...a toto z toho je: http://fa-shovv.blogspot.sk/2012/05/o-nahrdelnikoch_220.html :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám slov ! šikulka ! :) velmi pekne spracovaný článok ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. máš bezva nápady - já mám akorát tu zkušenost, že když jsou tahle bižu na vzduchu nebo někde zavěšená, že rychleji černá a tmavne a že je nejlepší mít jí v pytlíčkách a pak v plastové krabičce :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některá černá, některá ne. Já jednou za čas všechno vyčistím, takže se mi to tolik nestává. Taky jsem vychytala jedno místo v pokoji, kde mi černala bižu úplně neskutečně :D. Asi nějaká špatná zóna.

      Vymazat
  9. Líbí :).

    Btw., kdyby se na votoč vohoz nebylo nutné registrovat (omg), tak máš můj hlas :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a to jsem nevěděla, že je to jen pro registrované ? :O

      Vymazat
  10. ty věšáčky jsou super taky se tak musím podívat a něco takovýho pokoupit :)

    OdpovědětVymazat
  11. ty věšáčky s tím nápisem jsou supeer :)) ale já moc na šperky nejsem tak to nepotřebuji :)
    :D
    PS: můj hlas už máš ;)
    http://kosmetika-recenze.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi fakt šikula! Moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  13. ja som dlho rozmyšlala nad tým, že si to kupim ale nikdy som to nekupila no ty si ma teraz nabudila:D

    OdpovědětVymazat
  14. I když to všechno vypadá moc krásně, ty věšáčky a dózičky, asi si pořídím přihrátky z Baumaxu.. protože teď toužím po praktičnosti!
    Nechceš natočit video o uskladnění šperků?:)

    OdpovědětVymazat
  15. Paráda, taky miluji náhrdelníky a veškerou bižuterii. Moc se mi líbí tvá kreativita a uspořádání :o))
    http://vratinka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....