3. 8. 2012

Těhotný námořník naklonovaný se servírkou

SAM_0278

Tak tohle spojení vymyslela kamarádka na můj outfit. Byla to rychlovka při cestě do knihovny a musím říct, že jsem hodně ťápla vedle Veselý obličej s otevřenými ústy.

Ale tak, sranda musí být a kdo se chce zasmát, tak prosím tady !!! Fakt jsem neměla svůj den, protože jsem si zapomněla nastavit foťák, tudíž jsou fotky do oranžova, fotograf po ruce nebyl, takže jsou to fotky ze zrcadla (och, jak orižinal) a to špinavé zrcadlo (fail) ?

SAM_0260SAM_0264SAM_0265SAM_0267

SAM_0273

A ještě jsem si zapomněla náušnice. Takhle to vypadá, když nemá blogerka dobrý den Veselý obličej s otevřenými ústy. Beďar na čele a vykukující vlasy ala kohout budiž korunkou na tom všem.

Formspringme                   Youtube                             Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

20 komentářů:

  1. ta druha fotka sa mi paci asi najviac... podla mna pekne take letne a doplnky super :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně to vůbec tak hrozný nepřijde. Kéž bych kolem sebe vídala častěji takové prima outfity. Bezva boty!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi k sobě zbytečně kritická, podle mě je to pěkné :) A k tomu špinavému zrcadlu...podle mě na fotkách vždycky vypadá špinavě, i když ve skutečnosti není :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju všem a ano, jsem k sobě hodně kritická :).

    OdpovědětVymazat
  5. Haha, ten popisek mě pobavíl :D Náhodou to není zas tak hrozné, akorát se mi teda moc nelíbí ten šáteček kolem krku :D Boty jsou bezva!
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím,že má povedenější modely, tohle Ti moc nelichotí:)
    Ale moc se mi líbí, že se nebereš vážně a umíš se zasmát i sama sobě. Palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
  7. Spíš mi to připomíná skauta :D. Ale vůbec to není špatné.

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, já trošku postrádám toho námořníka :D Ale náhodou, vůbec to není tak špatné, jak jsem myslela, když jsem přečetla název ;) Každý máme někdy den na nic, a nevyleštěné zrcadlo ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ja taky nevidim nic hrozneho, nahodou Ti to slusi! Ty si to tehotenstvi za chvili privolas Kato, pockej :-D Monika

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se ta košilka s šátkem naopak strašně líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Škoda toho šátku, vypadáš jak pionýr:D Ale není to TAK HROZNÉ, jak si myslíš, vypadáš dobře. Vážně! A máš hezky udělané vlasy:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Super outfit :) Pristane ti to :)

    OdpovědětVymazat
  13. Náhodou :) a ten šátek s náramnkem ladí perfektně.

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....