22. 8. 2012

Prožij můj týden 1.

Tenhle ,,projekt,, mi zabral šíleného času. Vůbec si nedokážu představit, kolik času to zabírá denně takovým vlogerům na youtube, kteří postují všechny svoje dny. Nemluvě o úpravách, které nakonec vůbec nevypadají tak, jak jsem chtěla. Víte kolikrát jsem si doma zapomněla foťák, takže mi něco uteklo ? Víte kolikrát jsem si uvědomila, že tohle jsem měla natočit/vyfotit ? Je to zajímavé, prožít takhle týden tak trochu skrze foťák. Kamarádka co to zhlídla, mi napsala, že to vypadá, že mám okolo sebe hrozně moc zvířat a pořád někam jezdím Veselý obličej s otevřenými ústy. No ono to tak může skutečně vypadat, ale nezapomeňte, že je to opravdu jen výstřih toho, co se mi povedlo zachytit. Příště se zlepším …..

Co tomu říkáte ? Mám zase někdy udělat tenhle typ videa ?

Formspringme                        Youtube                         Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

36 komentářů:

  1. Mě se tohle líbí, ale věřím, že to dá hodně času...

    OdpovědětVymazat
  2. To je bezva nápad a máš to moc hezky zpracované! Taky nechápu, jak někdo může stíhat takové vlogy každý den. Myslím že už jenom ta úprava videa trvá hrooozně dlouho. Je pravda, že pořád jezdíš na výlety a máš kolem sebe zvířata, ale já jsem si hlavně všimla, že pořád nakupuješ :D Jejky, to já bych už neměla ani korunu, kdybych nakupovala každý den :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Odkud jsou prosím ty žluté krajkové šaty, co tam jsou v úterý? Krásné! Jinak musela s tím být práce, pěkné video :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Foťák a světlo v kabince zkresluje, nejsou žluté, jsou bílé a jsou z C&A :)

      Vymazat
    2. Ty jsou suprový! Sestřenice bude mít svatbu a něco takového scháním. Myslím si, že ti budou moc slušet.

      Vymazat
    3. Bohužel už je nemají. Byly ve slevě a já jsem v nich měla větší bříško, takže jsem si je nevzala. Teď už tam nejsou.

      Vymazat
    4. Ježiši Kriste, doufám, že až se budu vdávat, nebudu tam mít žádnýho hulváta, co si dovolí vzít bílý šaty!!! Bílá patří jen a pouze nevěstě, celý den je její a poutat na sebe v takový den pozornost je vůči ní velmi neuctivé!!!

      Vymazat
  4. Je to hodně nápadité video, SUPER! :) ..
    A jedem dál - 1.Hangout s Bezegou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fajn video, muselo ti dát dost práce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda, že to někdo ocení ;)

      Vymazat
  6. Teda, to musela být otrava pořád fotit a točit! Mě to stačí na dovolené, když mi někdo pořád říká ať fotím a já mám pocit, že si to pak vůbec neužívám, když musím pořád dokumentovat! :D
    Každopádně to bylo krásné video, líbilo se mi i zpracování a pokud jsi sebevrah a budeš chtít něco podobného udělat znovu, budu se moooooc těšit!! :) Fakt se mi to líbilo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak otrava vůbec ne :) vlastně se mi to líbilo. Jinak bych to přeci nedělala ;). Něco podobného plánuju, ale až za delší dobu.

      Vymazat
  7. Děkuju všem, je moc příjemné slyšet pochvaly a uznání, oproti tomu, že se jen někdo zajímá, kolik jsem ten týden utratila a co mám za auto ;).

    OdpovědětVymazat
  8. pěkné video :) určitě ještě takové nějaké udělej!

    OdpovědětVymazat
  9. Super ještě takové video udělej a ten Ozzy tam je tak roztomilý <3

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké video :) Ozzy je opravdu rozkošný! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak toto je super video, určite by sopm si pozrela aj dalšie tohoto typu video :)

    OdpovědětVymazat
  12. Skvěle udělané video. věřím, že muselo dát hrozně práce!

    Ale nevím nevím, podle toho olizování, jestli hra byla zrovna věc, kterou chtěl Ozzík s morčátkem dělat :-D. Každopádně my to známe, máme morče a k tomu ve střídavé péči s mými rodiči psa. Ti dva se milují :-D. Morče se před psem v kleci nakrucuje a on na ní štěká, doráží a skrz klec ji olizuje. Jsou sladcí :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Néé, on by jí nic neudělal :). Ikdyž je to jen zvíře a u toho nikdy nevíš, takže si myslím, že by jí nic neudělal. Vrtěl ocáskem a poštěkával, kňoural, to si chce vždycky hrát a doráží. A Myška je na psi zvyklá :). Doma má taky jednu psí mámu :).

      Vymazat
  13. Jéé to je parádní! Tohle se vážně hodně povedlo! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc milé video :))) Miluju tvůj smysl pro humor. Jsi krásná slečna a o to více oceňuji, že si dokážeš udělat legraci sama ze sebe.
    Pozdravuj pejska a morčáka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju mockrát ;). To víš, prča musí být :D, nemůžu být pořád suchar. Vždyť toho zlého je kolem mě tolik, že se musí občas zvednout nálada kravinkama. Ozzy děkuje, Myška už je doma a tak jí to vyřídím jedině po sestřence :)

      Vymazat
  15. Tak tohle video se ti vážně povedlo!! :) Moc mě bavilo, jsi šikovná a je na tobě vidět, že tě to baví, což je super! :) Doufám, že někdy v budoucnu ještě takové video bude.. :-) Jen tak dál! :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc hezký :) Můj Tobík by se morčete spíš bál :D není york jako york :D
    Je ta knížka hezká? Dostala jsem jí k narozeninám a hned jak dočtu jinou, kterou jsem dostala, tak se na ní chci vrhnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, můj Ozzy je bojovník :D. Zatím jsem z knížky četla jen úvod a už ten se mi moc líbil ;).

      Vymazat
  17. Supr video ! :D A máš pěknou škrabošku ;)

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj :) jen sem se tě chtěla zeptat jak to vypadá s mojí zásilkou ;) už sem ti poslala peníze i email a zatim nic :) ( je to skrz tu bázi a pudr) díky :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jééé, skvělé video, fakt se Ti moc povedlo. A jinak máš můj obdiv za to, že chodíš běhat, já se nikdy nedokopu :)

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělý! nejlepší je, jak se tvůj yorkšírek oblizuje při pohledu na morče :D

    OdpovědětVymazat
  21. Super video! Opravdu se ti moc povedlo, věřím, že ti to dalo spoustu práce... moc se mi líbí ta zvířátka všude kolem, sama jich doma mám hodně, bez nich by to nešlo <3

    Budu ráda když koukneš na můj a kamarádky blog (každý komentář potěší ;))
    >> www.dossenoras.blogspot.cz <<
    Děkujem :)

    OdpovědětVymazat
  22. Video muselo dát spoustu práce, ale stálo za to. Opravdu se moc povedlo, a mně se moc líbilo :)

    Zvu tě k sobě na blog..., budu ráda, když ho navštívíš :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. video je suuuper toc aj nadalej mas velmi pekneho psika aj morca.

    OdpovědětVymazat
  24. No to je super video! Jsi strašně sympatická a zábavná! Fakt povedené, nevyumělkované, takové krásně přirozené.

    OdpovědětVymazat
  25. Super video :) Kde jsi prosím tě sehnala tu masku na spaní?

    http://amedeabella.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....