26. 8. 2012

Pro mamíka

SAM_0547Mamka měla svátek a protože jsem hlava děravá a na co se nepodívám do diáře, tak to nevím, skoro jsem na něj zapomněla. Rychle jsem na sebe hodila něco snesitelného, protože ten den bylo venku kolem 35° a já v tu chvíli považuju svůj šatník za naprosto nevyhovující.  Na chvíli se musíte spokojit jen s těmito rychlo články. A ano, nikdo nebyl doma, tudíž samo fota ze zrcadla to jistí, protože můj stativ se někde po cestě zadrhnul.SAM_0540SAM_0541

Na sobě mám:

  • šaty,náušnice – H&M
  • pásek,vestička,brýle – C&A
  • boty – Deichmann
  • ear cuff – ebay

SAM_0544

A tady jedna fotka s aktivním přístupem k mému novému kamarádovi. Doslova jsem se do něj zamilovala a plánuji si objednat ještě další. Konečně využiji svoji druhou dírku v uchu k něčemu lepšímu, než jen k další nudné náušnici. Navíc stál jen 1 libru.

Formspringme                  Youtube                       Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

17 komentářů:

  1. I am happy to join your lovely blog and follow you! Would you like to follow me back?
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  2. Love your lace vest & sunglasses!
    Would love you to check out my latest outfit post :)
    Have a fab Sunday Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much Adele, i absolutely adore your blog ;)

      Vymazat
  3. to ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásný outfit, moc ti sluší :)
    N.

    OdpovědětVymazat
  5. opravdu krásný outfit :) líbí se mi i vestička, šaty i pásek :) a boty taky.. :D no všechno prostě!

    OdpovědětVymazat
  6. teda Káťo, musím říct, že vypadáš úžasně! přesně jsem věděla, že nám v kratší sukni prokoukneš :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásný outfit... má šmrnc a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. jednotlivé kousky by mě asi v obchodě nezaujaly (kromě šatů), ale dohromady je to naprosto super! fakt ti to sluší :)

    cula

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,nezlob se,tvůj vkus na oblékání se mi nelíbí,akorát ten letní bílý(nedávno),kraťásky a tílko,to se ti povedlo.Tvé modely na mě působí tak nějak splácaně,některé usedle,přitom jednotlivé věci jsou hezké,ale když to dáš dohromady,tak to není ono..prostě nemá to tu pravou šťávu.Ale to časem určitě vypiluješ.Neber to jako rýpání,je to jen můj názor a pohled,děkuji.Měj se hezky.Ivka.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....