6. 8. 2012

Podzimní wishlist oblečení 2012

Jelikož vůbec netuším, jestli bude nějaká práce a nebo ne, navíc netuším, jak to dál bude, asi tenhle wishlist zůstane opravdu jenom wish. Ale tak, proč si nezafantazírovat, co všechno bych chtěla a potřebovala ?

Editor - Polyvore-145021

  1. Nějaký pěkný černý křivák by se mi hodil. Na svoji nesouměrnou postavu mám ovšem problém nějaký pěkný sehnat. No a ceny mě taky pěkně odrazují, ale vyplatí se investovat v tomhle případě si myslím.
  2. Kozačky nutně potřebuju. Vlastním jen levné a ty už pomalu ale jistě dosloužily. Takže nějaké pěkné v camel barvě nebo takové té světlejší hnědé by se mooc hodily. Bez podpatku, nebo jen nízkém klidně. A nejspíš kožené, protože chci, aby vydržely déle, než jejich předchůdkyně  z fake kůže. Jedny jsem měla krásné vybrané minulý podzim a mě blbce přišlo hodně, dávat za ně 1000,-. Já být tele, já vědět !!
  3. Černé nízké, do kterých narvu kalhoty/legíny atd. Nemusí být ani značkové, stačí mi levnější.
  4. Bílý svetr klasika, tak ten si mohu jako jediný vyškrtnout, protože se mi podařilo sehnat jeden za 240,- v Gate a jsem kupodivu spokojena docela i s jeho materiálem (nekouše Veselý obličej s otevřenými ústy). Taky se vám zdají ceny za obyč svetry přehnané ?
  5. DOBŘE PADNOUCÍ džíny v klasické tmavě modré a černé barvě. Už roky si chci pořídit jedny dražší, které by opravdu seděly mému zadku a neměla bych v nich nohy jako dvě klobásy. Pěkně skinny, ať je můžu pěchovat do té 2. Mimochodem, kamarád tomu říká antikoncepční kalhoty, protože jsme se smáli, že z některých holek, to snad ani nemůže jít dolů, jak moc skinny nosí Veselý obličej s otevřenými ústy.
  6. Tak tu už přesně vím jakou. Mám vyhlídlou jednu v F&F Je krásně splývavá a kupodivu ze mě nedělá selku, nemám v ní prdel jak valach a nevypadám, jako, že je půjčená od babi. Bohužel stojí 500,- a to pro mě momentálně není reálné.
  7. Jo, tak ty jsem přidala, jakože kdybych vyhrála někde zázrakem třeba i jen 1000,-. Ale to se nestane, takže slint slint.
  8. No a tyhle krásky (podobné), mám vyhlídlé v Mangu (můj ráj na kabelky). Úplně obyč. s širším uchem, hnědá a černá.

Jak se vám líbí má přání ? Máte taky svůj rádoby wishlist ?

Formspringme                    Youtube                             Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

18 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :D jak nestraš, já podzim miluju :)

      Vymazat
  2. Taky miluju podzim i zimu, léto pro mě moc není :D Až na tu 6. bych si všechno pořídila, jen mít ty money :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na ty džíny se jdi podívat do LEVI'S. Je to sice dražší, ale za 1. často mají akce jako "1+1 zdarma", takže si jedny džíny koupíš (ty dražší z těch dvou) a druhé máš zdarma. A tady odpovídá kvalitaXcena, mají tam všechny velikosti, střihy a nevím co všechno:).. Známá má už džíny z Levi´s 5 let a pořád jsou pěkné. Navíc jsou tam většinou ochotné slečny/paní, které se ti vážně věnují.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Teo, přemýšlím nad těmi, jak prý sednou každé postavě :).

      Vymazat
    2. Není zač :) Jojo, tak hodně štěstí při výběru!:) U mě je vždycky výber džínů horor!:D Naštěstí jsem vždy sice po dlouhém přemýšlením, hledáním a nervením :D našla :)

      Vymazat
  4. ta bunda/křivák je úžasná/úžasnej! :D furt něco takovýho hledám, už aspoň rok, ale furt nemůžu ten pravej najít! :D
    ale ať tobě se podaří! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký wishlist, tak ať si určitě něco splníš :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Na bílém svetru rozhodně neprohloupíš, protože letos pletené svetry frčí ;) i podle módních magazínů, přehlídkových mol, aj. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. tak nějak by měl vypadat i můj podzimní wishlist, vybrala jsi perfektně! sedmička - jsou nádherné, také nějaké podobné na letošní podzim sháním, aby se do nich daly schovat kalhoty. už se na podzim upřímně moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký výběr, ale chybí ti tam ten leopard ;-) Dost mě nadchla ta 3. i přeto, že jsem nikdy takové boty nenosila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :D tak leoparda mám už doma dost :) nemůžu zase chodit celá jen v tomhle vzoru :D

      Vymazat
  9. Ahoj uplne nahodou jsem narazila na tvuj blog, asi osud, protoze dneska jsem zrovna mela na sobe boty podobne tem z tvyho wishlist (c.7) jako fakt jen podobne, kupodivu v Deichmannu, maji je i v cerne a takove piskove, jen ty trpitky tam no, kozene nejsou, ale za 600,- (25 euro)

    mrkni http://www.deichmann.com/DE/de/shop/damen/damen-schuhe/00000001111812/Hochfront%20Pumps.prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_color=all&filter_heel=all&filter_padding=all&filter_size=all&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=damen/damen-schuhe/damen-schuhe-hochfrontpumps

    oooje co to je za odkaz :D NAVIC ted maji druhy par botu za polovinu :) no nekup to...

    ps: neziju v cr, ale Deichmann byval vzdy stejny vsude.

    Jeanny

    OdpovědětVymazat
  10. kolik stojej kabelky v Mangu?:)přibližně?

    OdpovědětVymazat
  11. ...tie kabelky nemajú chybu, momentálne zháňam aj ja podobnú, veľkú, jednoduchú, kde sa vojdú aj skriptá, lebo od septembra sa vraciam do školy... Idem rovno omrknúť Mango... :)

    OdpovědětVymazat
  12. taky už spřádám plány na podzimní nákupy :DD

    OdpovědětVymazat
  13. Tu sukni musím mít! Je krásná! :)

    http://therealbluefairy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. opravdu moc hezký výběr, pěkné barvy..

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....