20. 8. 2012

Ombre šperky

Mnohé mají Ombre vlasy, viděla jsem ombre nehty, ale jako správnou straku a taky šperkovního vyráběče, mě nejvíc zaujaly ombre šperky. Bohužel nemám několik tisíc na jedny náušnice a tak jsem se rozhodla, že v rámci svých DIY pokusů zkusím jít do sebe a buď si zničím památku, nebo ji zase začnu nosit v běžných dnech, což mi přijde daleko lákavější. Pamatujete si náramek, kterým jsem omotala svíčku v mém článku Detailní room tour ? Je z maturitního plesu a pak jsem ho měla u státnic. No a hrozně ráda bych ho nosila dál, jenže mi přišel takový moc načančaný a spíše večerní. Zkusila jsem z něj tedy udělat o něco více ombré nositelnější.

imagepage

  • starý náramek
  • tři laky, které jsou barevně od nejsvětlejšího po nejtmavší – vytvoří nám to pěkný gradient , ale můžete použít i naprosto rozdílné barvy
  • houbičku na nanášení makeupu
  • podložka

imageSAM_0508-horz

  1. Laky si vylijeme v přiměřeném množství na podložku.
  2. Namočíme v nich houbičku.
  3. Začneme nejsvětlejším odstínem a za pomocí houbičky tupujeme náramek.
  4. Postupujeme až do požadovaného úseku/délky jedné barvy a přidáme druhou barvu (tmavší) a tupujeme dál.
  5. Nakonec přidáme nejtmavší barvu.
  6. Snažíme se tupovat barvy i přes sebe, abychom vytvořily pěkné přechody.
  7. Necháme zaschnout a pro větší efekt můžeme udělat ještě jednu vrstvu – pozor !! Držíme se předchozí linie barev.
  8. Necháme dlouze schnout.
  9. Můžeme přelakovat bezbarvým lakem na nehty – dodá lesk.

image

SAM_0512-horz

Mám z toho velkou radost a doufám, že se bude i vám líbit. Fantazie u mojí oranžády nekončí přátelé. Kdo se pokusí o podobnou bejkráničku, tak mi koukejte poslat odkaz, ať se můžu kochat. Určitě jste šikovnější, nežli já. No a nemusí to být jen náramky. Náušnice, náhrdelníky, nebo třeba obal na mobil Mrkající veselý obličej.

Formspringme                         Youtube                             Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

25 komentářů:

  1. moc se mi to nelíbí, je to takové znehodnocené :/
    s jiným šperkem by to třeba vypadalo lépe :)
    ale zase dobrý nápad a taky každému se líbí něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zvláštní, ale hezké. Možná bych tam dala jinou barvu.

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda náramku. Na šperky či bižuterii obecně bych asi laky na nehty nepatlala.

    OdpovědětVymazat
  4. Holky šmajrá, vždyť jsem psala, že ho nenosím a je to obyč bižu, ne stříbrné, takže znehodnocené to není (začínal už černout na vzduchu).

    OdpovědětVymazat
  5. Jo škoda toho náramku... Ale třeba kdyby to byla jiná barva, tak asi by to bylo jiné no...

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se to líbí, ale nevím, jak to vypadá v reálu, bála bych se, že ta barva bude nerovnoměrná a bude prosvítat ten původní materiál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původní materiál neprosvítá, pokud uděláš více vrstev, nebo máš opravdu dobře krycí laky. A nerovnoměrné to není, to záleží na tom, jak moc si dáváš záležet na postupu houbičkou ;). Barvy se musí prolínat, aby to mělo ten správný efekt.

      Vymazat
  7. No nevím. A proč to? Co z toho? :-).
    Jestli ti přišel moc načančaný, tak teď rozhodně už není :-).
    Daniela

    OdpovědětVymazat
  8. mne sa to páči, čo maju všetci proti tým diy veciam ved o tom to je že niečo stare co nechces nepotrebujes zmenis, prerobis alebo vytvoris toho nieco uplne iny.... ja by som vobec nepovedala ze to je znehodnotenie.... mne sa to pači...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě nemá nikdo nic proti DIY věcem, když je ale výsledek hezký..

      Vymazat
    2. myslela som tu, minule sa malokomu pacila ten napad so zaramovanou taškou... podla mna su to dobre napady a mne sa velmi pačia :o)

      Vymazat
  9. Asi by som vybrala nejaky iny naramok alebo skor niečo uplne iné, ale aj tak je to pekne :)

    OdpovědětVymazat
  10. Je to super! Hlavně když už mám něco starého, tak to přebarvím na chybějící doplněk určité barvy - třeba tyrkysová, žlutá nebo oranžová. Něco podobného jsem někde viděla v obchodě. Zkombinovat to se správným outfitem - tak to bude chválený doplněk.

    OdpovědětVymazat
  11. Když jsem to viděla tak jsem si řekla jaká to je bomb, no a pak jsem si přečetl komentáře, holky co blbnete, vždyť to je nádherný! :)Bezego moc se mi to líbí, úplně dobrej nápad :)

    OdpovědětVymazat
  12. No nevím, taky se mi to moc nelíbí. Myslím, že s jinou barvou by to mohlo fungovat, ale s tou oranžovou to prostě vypadá jako rez.

    OdpovědětVymazat
  13. je to zajímavý :) já mám ombré náramky z asosu, zlaté s růžovým a fialovým ombre a jsou teď moje nejoblíbenější :) možná si taky něco vytvořím! díky za inspo :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  15. Nahodou dobry napad. Jen by to bylo hezci s jinou barvou, treba modrou.

    OdpovědětVymazat
  16. fajn nápad
    zůčastni se sheinside giveaway na mém blogu

    OdpovědětVymazat
  17. Já osobně bych to spíš přetřela něčím stříbrným, aby se dal ještě zachránit a chvíli nosit. Se zčernalou bižuterií je problém (já už ji ani nekupuju, černá mi extrémně rychle), protože co pak s tím, když se odře. Nevolila bych laky na nehty, ale spíš nastříkat to nějakou stříbřenkou, mně se ten náramek líbil tak, jak byl. S chutí bych ho nosila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A není to Avon? Pár let zpět jsem měla podobný. Kdyby někdo věděl o něčem obdobném, ale ze stříbra nebo chirurgické oceli, tak tipy ocením. :-)

      Vymazat
    2. Avon to není :) nemám nic z Avonu

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....