13. 8. 2012

Oblíbené youtube blogerky z české scény–část.1

Na tenhle příspěvek mě přivedla jedna ze zmiňovaných vlogerek, které bych vám ráda touto cestou představila. Nebudu se zmiňovat o videích slečen, které už si své sledovatele nasbíraly a nemají o ně nouzi, chci mluvit o pár slečnách, které vám třeba nejsou tolik známé, ale myslím, že jejich tvorba určitě stojí za povšimnutí, za pochvalu a za větší pozornost !! Tenhle týden bych se zaměřila na dvě z nich a příště si řekneme něco o dalších….můžete mi psát své tipy na české vlogerky z youtube sem do komentářů, budu jedině ráda Mrkajc vesel obličej.
image
Hanny Brokolice-0017451.První je právě autorka této myšlenky. Hany Brokolice, na youtube pod přezdívkou TheHanny007. Je to moc příjemná slečna, která natáčí video jak o kosmetice, tak u ní uslyšíte třeba tipy na kvalitní spánek, kecací videa a tipy na nákupy. Má hrozně uklidňující hlas a já si její videa nechávám jako pohádku před spaním. Už jsem jí psala, že mi připadá v jednom videu jako sněhurka. Má totiž krásně alabastrovou pleť, hodně světlou a na videu o dokonalých rudých rtech by si mohla střihnout roli téhle švarné dívčiny hned !! Má nově i facebook a delší dobu blog !! A jako nejlepší plus beru její nejnovější video, kde se zmiňovala o stejných věcech, o kterých jsem mluvila na posledním hangoutu. No a nejnejlepší je to, že jí někdo prý napsal, že vypadá jako Spencer Vesel obličej. Milovníci PPL, posuďte sami.
image
2.Jako další bych ráda představila svým čtenářům úžasnou milou Kath. Její blog je pro mě častokrát inspirací k tomu, co si v nejbližší době přečíst. No a její videa, mě vždycky dokážou přesvědčit o tom, že chci všechno z toho přečíst také!! Jestli mi někdo psal, že jako jediná dělám knižní tipy, tak to není pravda. Kath dělá super videa o knížkách, svojí knihovně a neskutečném množství knížek, které přečte. Občas mě její zásoby nepřestávají udivovat a sama sobě říkám, sakra holka, jsi looser Vesel obličej s otevřenmi sty.  Schválně koukněte na nějakou její bravurně psanou recenzi knihy a nechte se inspirovat.
Kath's World of Books-002923
No, co na holky říkáte ? Chci jen podotknout, že ano, dělám tímto holkám reklamu a budu ráda, když jim přivedu nějakého nového odběratele, nebo čtenáře. Na zmíňce o jejich youtube kanálech jsem se s nimi předem nedomlouvala. Holkám jsem poslala odkazy až po zveřejnění, takže to pro ně bylo překvapení. Doufám, že příjemné. Nevnucujte mi prosím nikdo svoje kanály, nebo blogy. Ráda se na ně podívám, ale pokud se mi nebudou líbit, nikomu neslibuji další zmíňku na svém blogu. Tyhle slečny si dle mě zaslouží podporu a ocenění. Česká scéna na youtube má také svoje místo a pomalu se dopracováváme ke kvalitním videím s příjemnýma slečnama.
Formspringme                  Youtube                       Facebook
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

14 komentářů:

  1. Taky si myslím, že české blogerky se taky pomalu ale jistě dostávají čím dál výš, některé jsou mnohdy i lepší než ty Američanky s upištěným hlasem :D Ale je jasné, že i mezi nimi mám určitě své favoritky. No nic, díky za tipy, obě dvě se mi zalíbily, takže mám zase co dělat, než to všechno prozkoumám :)

    OdpovědětVymazat
  2. máš pravdu Hanny čtu a koukám na videa asi nejraději :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tys mi dala, už asi hodinu visím na videích Hanny Brokolice. :) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek, o těchto slečnách jsem nevěděla :) Díky za tip! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Dala jsem si do oblíbených obě dvě slečny a uvidíme, jestli tam zůstanou nebo ne :o))

    OdpovědětVymazat
  6. Haničku znám mám jí moc ráda ale tu druhou slečnu jsem neznala, ale hned jsem jí začala sledovat těším se na další část a byla bych ráda kdybys to samé udělala i u Amerických vlogerkách!:)..Ahoj.

    OdpovědětVymazat
  7. Kath znám, takže mohu potvrdit, že je moc milá a prima a její blog mám moc ráda... a přečte toho sakra hodně :D

    OdpovědětVymazat
  8. Když jsem vidělo první video Hanny B., tak "Spencer" bylo snad první, co mě napadlo! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Hanny znám a na její videa koukám. Jsou fakt prima o Kath slyším poprvé a příjde mi milá.

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem jednou na videa Hanny narazila. Jenže pak jsem pod videem Babské rady videla, jak se ji nejaka slecna ptala na radu na mastnou plet. A ona ji doporucila, ze si ma umyvat oblicej tuhym mydlem, ze to vysusuje, tak ze to trochu pomuze. A to je vec, kterou jsem proste nekousla:( Ackoliv je slecna moc sympaticka, tak ja vyhledavam videa o kosmetice od holek, co tomu rozumi. A myslet si, ze kdyz budu mastnou plet vysusovat, tak to pomuze, je pro me pruser a vydesilo me to:( Jinak ale fandim komukoliv, kdo ma na videa odvahu, akorat by si holky mely uvedomit, ze pokud neco sama neznam, nemela bych asi radit:( A je super, ze ty takhle podporis nove tvare, to je od tebe hezky!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Hanny to tak dělá na obličej dobře, proč by to tedy nedělala že ? Určitě si myslela, že ta rada pomůže a nehledejme za tím nic zlého. Vím, co máš na mysli, že by měl radit jen ten, kdo něčemu rozumí, ale občas chceme pomoct s dobrým úmyslem a ono to úplně nevyjde. Co já vím, třeba už jsem někdy někomu taky svou radou zadělala na problémy. Radši se vždycky ptám, aby mi dotyčný napsal, jak je s radou spokojen. Děkuju, myslím, že holky pro tu pomyslnou pochvalu ode mě, dělají hodně dobře odvedené práce a zaslouží si to ;).

      Vymazat
  11. Hanny znám a její videa se mi hrozně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já na Hanny taky moc ráda koukám, je to strašně sympatický člověk, takže by mi asi bylo jedno, kdyby ve videu popisovala rozmnožování kobylek, ale souhlasím s někým, kdo sem psal, že na mě trochu působí, že kosmetice a tak moc nerozumí, spíš dostala dar sympatie\řeči, takže na ní člověk prostě ty desítky minut kouká a nereptá, ale když se nad tím zamyslím, tak se mi zdá, že se ani nic nedozvím... No a druhou slečnu jsem objevila teď díky tobě, je super, už jí sleduju! :)))

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....