8. 8. 2012

Oblíbené věci za měsíc červenec 2012

Jsme tu s dalším souhrnem oblíbených věcí za červenec. Až po natočení jsem si uvědomila, že jsem vlastně oblíbence za červen neprošvihla, takže renonc v tom, co tam říkám přeskočte. Věcí není moc, ale stejně jsem z toho dokázala udělat skoro 16ti minutové video. Plus vás nakonec čeká malé překvapení, o které jste si psali v našem prvním společném hangoutu.

image

 

image

 

 

 

PS: Moc vás o tyhle věci nežádám, ale je to vlastně i pro vás. Kdo by chtěl na blogu vidět něco málo z recenzí na Elfíka, tak prosím o jeden Like u mého komentáře zde !! Jsem tam někde dole jako vaše Bezega Ducková.

Formspringme                           Youtube                                     Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

24 komentářů:

  1. Super videa ! Byly snad první na které jsem narazila na youtube, ale v té době jsem ještě neměla blog a nevěděla o co tu jde.. A jsem strašně ráda, že jsem tě před pár dny objevila ! :))
    Michell

    OdpovědětVymazat
  2. Super video. Na svíčky se půjdu aspoň podívat do Rossmanna, jsem taky svíčková. :))
    A můj pudr Stay Matte se mi rozbil (naštěstí už jen poslední zbytek), tak jsem naštvaná... ale stejně ho nejdřív dodělám, než koupím nový! :)
    Ozzy je roztomilý, to sušené maso měl hrozně rád tátův pes. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou, ty máš prostě videa úplně super, na nich neni nic špatnýho! :D Krásně se posloucháš :)) Jinak ty kousky masa Let´s bite miluje i babiččin pes, akorát má nejradši kachní :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné video ;-) souhlasím, že máš příjemný hlas :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, na tvůj blog jsem narazila teprve včera, ale musím říct, že jsi jedna z nejlepších blogerek, co znám, a budu tě pravidelně sledovat :) Videa jsou skvělý, už jsem jich pár stačila zkouknout na youtube, působíš moc sympaticky a mile, prostě super super super jen tak dál. Jo a s tím pejskem, to jsem se pobavila :D jak jsi hýbala tou sušenkou a on ti hypnotizoval ruku ... moc hezký. Měj se a pokračuj ;-) Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty psí sušenky jsem ještě nikde neviděla. Já svojí čivav vždy když jdu do DM kupuji buď takové mini salámky nebo takové trojhranné tyčinky a ty úplně miluje. Není to žádné známe značka, ale nějaká německé, ale troufám si říct, že snad i lepší než ty známé. Navíc nejsou nijak zvlášť drahé. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ach jo, já mám tvoje videa STRAŠNĚ potichu, takže skoro ničemu nerozumím :-(. A to mám max nahlas jak to video, tak můj notebook. Ale nevím, co s tím...Takže jsem se nic moc o novinkách nedozvěděla, poslouchat něco, co neslyšíte, je pro mě strašně vysilující :-(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus si vzít sluchátka, taky mám video hodně potichu, ale se sluchátkama bych řekla, že to skoro křičí ;-)

      Vymazat
    2. Už jsem to řešila s kamarádem a ten říká, že je to prostě ,,přístrojem,, na kterém to lidi poslouchají a v jeho nastavení, že s tím já nic nenadělám. Mě v počítači video přímo řve, pokud ho pustím naplno. Já mám trojitou volbu hlasitosti. Na videu, v počítači klasicky a pak ještě volbu na obrazovce (mám dotykovou, čímž vytáhnu hlasitost na maximum, která ale už potom opravdu duní). Jinak mě to mrzí, ale opravdu mluvím nahlas a kvalita videa je taky dost dobrá, takže z mé strany to není.

      Vymazat
    3. Jojo, jako zvuk na mém počítači je dost na nic, to vím, takže bych to asi ani nezmiňovala, spíš mě zarazilo, že jsi jediná, koho tak špatně slyším. Skoro všechna videa od někoho jiného, nebo videoklipy apd. slyším úplně v pohodě, až to ještě musím tlumit... Asi tě můj notebook nemá rád ;-).

      Že to vyřeší sluchátka vím také, jenže ty nemůžu najít :-DDDD.

      Vymazat
    4. Mě by teda taky zajímalo, jaktože někomu na stejným přístroji některý videa řvou a jiný ne...já s tím teda problém moc nemám, ale zajímavý..

      Vymazat
    5. Našla jsem sluchátka, tak jsem si konečně mohla poslechnout video :-D. Náš pes ty sušenky ve tvaru zvířátek taky miluje, ale strašně. Dřív jsem je vždycky kupovala v Hornbachu, jenže pak změnili dodavatele a sušenky už nemají :-(. Což mě strašně štve, protože to tam bylo na váhu a protože jsou strašně lehké, tak mě docela veliký pytlík vyšel třeba jen na 30,-... Kupovat je po jedné se docela prodraží, zvlášť, když našemu miláčkovi jedna nestačila ani náhodou!

      Vymazat
    6. Je to divný, mě jiný videa jdou normálně, jen ta od Bezegy potichu- na noťasu doma i v práci, musím si jí pouštět na ipadu abych něco slyšela...

      Vymazat
  8. Hezké video :) Pudr od Rimmell Stay Matte je také můj oblíbenec už strašně dlouho :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Já slyším tvůj zvuk normálně, takže problém asi vážně nebude u tebe. Jinak Yves Rocher se pokud vím vyslovuje [íf rošér], ale to je detail, já sama jsem antitalent na vyslovování jakékoliv značky, která není anglická, takže tě i tak obdivuju. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, pudr od Rimmelu naprosto miluju, dlouho jsem ho používala je opravdu super.

    OdpovědětVymazat
  11. Video se ti moc povedlo!:)
    ..A máš nejroztomilejšího pejska:)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak jsi mě inspirovala, takový podobný štětec hledám už strašně dlouho, takže ještě než skončilo video, štětec jsem měla objednaný :D Děkuju za radu, měj se krásně :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ? :D tak to jsem ráda. Snad ti bude sloužit stejně dobře, jako mě ;). Kdyžtak dej vědět, jak jsi spokojená :).

      Vymazat
  13. Video se mi moc líbilo, jsi hrozně sympatická a pejsek je úžasnej :)!

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj Bez,
    tak jsem po delší době u tebe na blogu a musím říct, že jsi udělala obrovské pokroky :-). Fakt, klobouk dolů! Dokonce jsem zpětně viděla i hangout a nemělo to chybu! Takže, měním názor (minule jsem ti psala komentář, že na blog začínáš kašlat a nedoděláš nic do konce). Jsem zase tvojí pravidelnou sledovatelkou! Jen tak dál :-)
    P.S.: Ozzy je super :-)
    Aneta

    OdpovědětVymazat
  15. Ozzík super, mam doma taky Yorka ale zkříženýho s jezevčíkem, zajímavá roztomilá kombinace;) a taky miluje veškerý tyhle pamlsky, dost se nám osvědčili sušenky od pedigree, tak je zkus=)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....