10. 8. 2012

Novinky od Essence

imageOd září nám Essence naslibovala novou posilu do svých stojanů. Asi znají předpověď počasí a chtějí nám vykouzlit úsměvy.Musím říct, že snad u každého jejich rozšiřování produktů se najde něco, na co se šíleně moc těším, ale taky bývám nemile překvapena.Asi moc očekávám…ale stejně se toho pocitu nezbavím. Takže i teď se najde něco, na co se moc těším !!

Collage4

Zdroj obrázků: image

  1. Jako první mě zaujal nový chystaný set makeupu a pudru 2v1
  2. Řekněte mi, kdo má doma dostatek balzámů na rty ? Já nikdy. Asi to mám stejně jako s gumičkami do vlasů. Můžu jich mít kolik chci, stejně je poztrácím. Tyhle Kiss Care mi připomínají silně Baby lips, nemyslíte ? Ale asi zase neodolám.image
  3. No a můžete hádat, jaký odstín nově připravovaná rtěnky zvolím ? Napovím vám, že jedna z těhle krásek mi vůbec nesluší !!
  4. Stay all day mě nějak nechávaly do teď chladnou, ale vidím tam správně růžovou a fialovou ? Že by pokus o Color tattoo ?
  5. Jak já proklínám laky Essence. Tolik krásných barev, ale moc mi nedrží. Některé mi moc rychle zhoustly a špatně zasychají. Stejně ale tyhle nové obaly vypadají pěkně ne ? A má přijít pár nových odstínů.
  6. Ráda si hraju a to slibuje očividně tahle novinka…laky Clour and change slibují hodně zábavy a nekonečné možnosti.
  7. Asi nejočekávanější věcí pro mnohé zkušené líčitelky jsou pigmenty od Essence. Upřímně nevím, jestli je zrovna já plně využiju, ale zkusím je určitě.
  8. Spolu s pigmenty má přijít na sklad samozřejmě i něco, na co je přichytíme. Na to jsem opravdu hodně zvědavá. Bude možnost pro rty, oči a lak na nehty !!

image

Formspringme                        Youtube                                       Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

24 komentářů:

  1. do tych stay all day pojdem lebo to je ten naj produkt od essence a za nim hned set na obocie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zas ráda jejich tužku na obočí a gel.řasenku ;). No, když říkáš, že jsou fajn, tak teda asi se po nich kouknu :D.

      Vymazat
  2. Já jsem taky hrozně zvědavá.... Sice už vidím, jak natěšeně vběhnu do drogérie, na věci se podívám a zase je tam nechám, ale stejně... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já se teda stejně zase těším nejvíc na laky :) Akorát mě vadí, že ta lahvička je větší a budou o pár korun dražší.. právě z důvodu, že docela houstnou, tak stačilo mít malý balení :)

    OdpovědětVymazat
  4. já už se tak těšim!:)
    Skvělý článek.

    OdpovědětVymazat
  5. já se nejvíc těším na ty balzámy a máš pravdu jsou to kopie baby lips :) :D

    OdpovědětVymazat
  6. My už máme tyto novinky v Rossmannu ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Rozhodně mě spousta výrobků zaujala. Rozhodně chci 2v1 a pigmenty.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Chystám se na Kiss Care, hlavně se mi tedy líbí jejich obaly, takové roztomilé :) A s těmi laky máš pravdu, můžu se zbláznit z jejich barev, ale aby to vypadalo dobře, musela bych lakovat tak obden a na to fakt nemám čas. Škoda..
    http://golden-bibi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. jo,ty Kiss care vypadají úplně jako Baby lips! tak jsem na ně zvědavá :))

    OdpovědětVymazat
  11. Já se nejvíc těším na ty pigmenty, ale víc něž tyhle novinky mě zaujaly ty připravované limitky co budou :)

    OdpovědětVymazat
  12. tak za tento článek jsem ti vděčná :)

    OdpovědětVymazat
  13. balzámu asi taky neodolám :))
    ale jinak se mi novinky všechny zamlouvají :)

    OdpovědětVymazat
  14. Už sa teším na laky na nechty!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  15. Určitě vyzkouším ten make-up 2v1

    OdpovědětVymazat
  16. Těším se na nové laky a balzámky na rty :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. od essence mám nejradši fixační pudr, stíny a řasenky... a i s rozjasňovačem jsem byla spokojená, takže si něco určitě vyberu:)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak tie pigmenty ma strašne zaujali, určite si ich musim kupiť! Zatial od Essence nemam vela toho, takže to musim zmeniť :D

    OdpovědětVymazat
  19. urcite by som nieco chcela vyskusat... a co, tak to sa ukaze v drogerke :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já plánuju svou první rtěnku a zvolila jsem Essence, tak uvidííme :) A určitě bych chtěla lak na nehty ♥

    OdpovědětVymazat
  21. Tak 2 laky jsem si pořídila v Německu a musím říct, že se mi zdá že kryjí více než minulí..:) A dále mě zaujali balzámy na rty, které vezmu útokem hned jak se dostanou sem..:D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....