1. 8. 2012

Moje sbírka laků na nehty / My nail polish collection

Musím říct úvodem, že pokud čekáte nějakého nadšeného sběratele laků, tak tím nejsem. Stačí mi lak za pár korun, nějak pořád nevidím rozdíl mezi drahými a levnými. Měla jsem už OPíka, (Las)Essie, China Glaze a jediné, které mi přišly lepší a s delší výdrží byly právě jen China Glaze. Pokud jste tvořil jako já, který se rozhodně čerstvě po nalakování přemalovat poličku a má tím pádem zničenou celou svou snahu, tak nějak nemá cenu řešit do hloubky nehty. Na střední jsem si vyhrála. Měla jsem vždycky sladěné nehty a oblečení, zdobila jsem si nehty nálepkami a kamínky, moje poměrně tvrdé nehty jsem nosila hodně dlouhé, takže se mě pořád všichni ptali, jestli jsou to gelovky (tenkrát vypukla éra gelovek a měl je každý). Gelovky jsem zkusila asi dvakrát. Nebavilo mě tam dlouho sedět, nechtěla jsem si povídat s paní, která mi dělá nehty, nechápala jsem proč bych si měla vykládat s cizí ženskou o svých starostech, jak to rády dělají paninky na kafíčku. Vlastní nehty mi to nezničilo, dokud jsem jednou nezkusila Vietnamce a od té doby – NIKDY !! Už to nechci …

Teď mě občas popadne touha a vykouzlím nějaké to tiskátko (mám doma asi 20 destiček atd.) , ale za pár dní to vypadá spíš jako flek na nehtech.

SAM_0174

Jo, přiznávám se, jsem ten jedinec, který si nechá nehty ocumlat kravkou (jak se říká na zmačkaná trička). Vypadá to děsně, mám oprýskané konce, loupu si vršky okolo kůžičky, koušu si kůžičku a nehty používám jako nástroje (otvírání plechovky apod.). Takže dokonalost se u mě nevede a pokud jsem vám někdy, při držení tyče v mhd , způsobila žaludeční potíže z mých nehtů, vřele se omlouvám, ale asi jsem neměla svůj den. Na různé události mám ale vždy nehty upravené. Poslední dobou navíc neholduju výrazným barvám. Vychutnávám si ,,tělovky,, a když už tmavou, tak jen hnědou nebo šedou. Nemusím červené nehty (přijdou mi laciné) a nemusím ani černé (přijdou mi moc ÍMO). Matné černé se zlatou ještě budiž. Jo a jsem óldskůl, protože vlastním několik laků s perletí, které nosí naše babičky a některé starší exempláře maminek.

Takhle laky skladuju….

sklad

Plastový box skrývá mou skromnou sbírku barevných laků……………..v košíčku jsou top a base coaty, třpytkové laky, matné vrchní

image

SAM_0157SAM_0161SAM_0162SAM_0163SAM_0164SAM_0165SAM_0166SAM_0167

image

SAM_0168SAM_0169SAM_0170

PS: prosím, nechtějte po mě všechny čísla a názvy barev. Kdyby někdo chtěl moc moc vědět některý odstín, tak si o něj napíše do komentářů a já se rozmyslím, jestli budu tak hodná a najdu vám ho Veselý obličej s otevřenými ústy.

Formspringme                        Youtube                                Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

20 komentářů:

  1. A udělala bys na ně recenze? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak nevidím důvod dělat recenzi na laky na nehty, pardon. Ale jediné co bych k tomu říkala(psala) by bylo asi, že lakuje, nebo ne. Dělám si srandu, ale já laky opravdu moc neřeším. Pokud nedrží, tak ho prostě mám jen dva dny a jde dolů, pokud drží, tím lépe, pokud nekryje, dám si víc vrstev, nebo letí rovnou do koše.

      Vymazat
  2. Tak pokud jde o Gabrielu Salvet, tak mám všechny laky, co máš i Ty, plus jeden modrý. Ale už si je asi kupovat nebudu, strašně špatně zasychají
    Darinka Lautrnice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ? Mě tyhle zrovna schnou docela rychle, ale je fakt, že ten žlutý a oranžový není skoro vůbec krycí a když se snažím o schnutí a dám 3 vrstvy, už tak pěkně neschne.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běž si dělat reklamu někam jinam ano ? Jak tohle souvisí s mým článkem ?

      Vymazat
  5. vidím, že některé laky taky otvíráš zubama (jak já) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všimla sis ? :D Jj, ale taky na tom mají podíl kleštičky :D

      Vymazat
    2. kleštičky? to jsem ještě nezkoušela :D já nedám na zuby dopustit :D

      Vymazat
  6. Milá Bezego, moc se mi tvé články líbí, ale chybí mi nějaké to video.
    Moc už se na nějaké těším, snad brzy přibyde. Jinak musím pochválit barvy
    laků, taky tak trochu můj styl. :) Přeji hezký den, Zuzka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude Zuzko, jen to trvá trochu déle a nějak teď nebyl čas ani nálada ;)

      Vymazat
  7. Ahoj :), nepředstavíš nám tu paletku z inglotu co tam vidím v dáli? :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://duckshot.blogspot.cz/2012/07/inglot-stiny-freedom-system-neco-o.html Už se stalo ;)

      Vymazat
  8. miluju laky essence i když je pravdou, že ne všechny mají dobrou výdrž ;)

    OdpovědětVymazat
  9. souhlasim s tebou taky nemám takovejch 50 a víc laků na nehty ani drahý značky např. OPI přijde mi že dát za lak 200 a víc je zbytečný když essence a nebo GS mají veliký sortiment barev a za příznivé ceny a výdrž je taky dobrá :))

    OdpovědětVymazat
  10. http://www.sladkysvet.estranky.cz/18. 9. 2012 11:17:00

    Mám ráda růžovou barvu.. tudíž ty růžové laky jsou krásný... :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....