5. 8. 2012

Moje dekorativní kosmetika/My makeup collection

Hodně žádané video od vás, hned po room tour. Tak jsem tady se svou sbírkou kravinek, jak říká kamarád, proto, aby byla ženská co nejmíň přírodní. Ani nevíte, jak jsem vděčná, že jsem se zbavila hodně věcí a mám už jen to, co doopravdy používám. Dřív jsem na kosmetiku měla jednu velkou komodu, která přetékala, košíky na kolečkách a ještě mi to bylo málo. Jsem asi divná a všechny beauty gurus to mají přesně opačně. Jsou rády, za co nejvíc kosmetiky a neustále chtějí víc. Jak jsem říkala, já na to mám opačný názor. Né, že by mi nová věc neudělala radost, ale přijde mi, že poté svoji radost podvádím, když danou věc hodím do šuplíku, řeknu si fáájn, tu někdy použiju a rok je zapomenuta. Podle mě to slečny, které mají na makeup vlastní pokoj, aby se jim to tam vše vešlo, to ani nestačí využít za celý svůj život (pokud to není jejich práce, nebo netočí denně video o líčení). Já bych měla strach i z toho, že se mi většina věcí časem zkazí a já budu drahé věci vyhazovat oknem (zním jako skrblík). Jsem pro investovat do dražší kosmetiky, která mi bude sedět, ale zase nemusím mít všechny odstíny hnědé od jedné značky a od druhé a třetí….snad mě pochopíte.

Formspringme                         Youtube                             Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

30 komentářů:

  1. podle mě to stačí ;)) samozřejmě, že miluju chození po drogeriích, zkoušení nových odstínů a produktů, ale vždycky si říkám "až tohle dodělám, koupím si nový" :D sice to někdy dopadá trochu jinak a spokojeně si odnáším z drogerky nový blonzer, novou rtěnku... :D tak rozhodně nemám žádnou "kolekci" jenom pro zábavu, abych se tím kochala a snažila se vyrovnat američankám na youtube, které na to mají několik obřích komod s těmi nejdražšími produkty co existujou a mají všechny barvy z každé nové kolekce, i když mě koukání na to baví a vnitřně hřeje (:D), tak jsem nedávno našla na youtube kanálu Elle tohle http://www.youtube.com/watch?v=h5m7kqmenyY&feature=plcp a upřímně mi z toho začlo být na zvracení - protože to co ona ukazovala není normální a ani mi nepříjde, že by s tím bůh-ví-jak uměla pracovat, pořád vypadá tak divně a "suše" :D hold to má holka jenom na zdobení šuplíků, protože toho nepotřebuje zdaleka ani desetinu! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vidíme ji jen na videích a nevíme, kam všude a jak často se líčí ;). Zrovna ona hodně točila videa na líčení, ale je pravda, že vždy jen v neutrálnějších barvách. Mě se líbí, ví co jí sluší ;).

      Vymazat
    2. Tak zrovna Elle se podle mě líčí krásně :). Jinak zvracení trošku silný slova, ne? Taky nejsem moc hromadící tip a během let jsem si udělala základ a jen sem tam dokoupím, co mě zaujme/dojde mi. Ale ty holky to mají takovej koníček, jedna o tom dokonce někde mluvila na videu, že tu kosmetiku prostě sbírají. Nikomu nepřijde většinou nic divnýho na tom, když někdo sbírá známky či modely letadýlek, proto nevidím, co by mělo být divnýho na sbírání kosmetiky. A navíc nezapomeňme, že spoustu věcí mají od sponzorů :)

      Vymazat
  2. Hodně se mi líbí ty štětce. Já mám asi jenom 3, na pudr, pak na stíny od essence - na normální nanášení stínů a na kouřové. Doufám, že mou sbírku rozšířím, i když si někdy říkám - na co tolik štětců, když mi stačí ty dva, co mám. Ale já je prostě musím mít! :D. Hodně jsem viděla na stránkách Elfu, že tam prodávají řůzné sady štětců apod., ale moc se mi nechce utrácet za celou sadu, a tak, když zase někdy skočím do DMka, udělám si radost a jeden si pořídím. Ten stoleček máš moc pěkně udělaný, líbí se mi tam všechno :). Moc pěkné video, a chtěla jsem se zeptat, na kdy plánuješ nejbliší Hangout? :) V životě jsem nic podobného „nezažila“, tak jsem hodně zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ;). Elf stětce jsou docela super, ale jen ty s černou rukojetí některé a nebo s bambusovou některé :) Já dostala k vánocům sadu s černými rukojetěmi, kde bylo asi 6 štětců a jsem vcelku spokojená. Chtěla jsem udělat hangout dnes večer, ale jdu ven, takže to nechám asi na příští neděli třeba ;).

      Vymazat
  3. ty štětce jsou skvělý ty oranžové kamínky se k nim hodí a rozzáří ten bílý stolek :)) jinak moc hezké video :))

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký video, souhlasím s tvými názory, snažím se také minimalizovat zásoby a držet se toho, co mi sedí :)

    Mě se líbí, jak jsi perfekcionistka a ve všem máš systém (třeba i jak jsi kdysi dělala video o škole a poznámkách). Všechno musí mít svůj řád a systém....jsem v tom stejná, tak se mi to u tebe hrozně líbí :D A pěkné je i to, jak si spoustu věcí vyrábíš (třeba jak jsi potáhla ten stojánek papírem...) - taková zdobilka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) jj, perfekcionista jsem strašnej, proto mě štve, že to stále nevypadá tak, jakou mám představu :D. systém v těhle věcech jsem se naučila postupem času mít. Jinak jsem byla vždycky šílenej bordelář. Když ten perfekcionista, tak jsem měla perfektní i bordel :D. A vyrábění miluju, to je moje ;).

      Vymazat
  5. Je skvelé vidieť takéto video, kde nenájdeme 100 MAC rúžov, 20 paletiek na očné tiene...
    Tiež túžim po nejakom takom stolíku, kde by som mohla mať všetko pokope, ale bohužiaľ nemala by som ho kam dať. Takže zatiaľ sa líčim v kuchyni, so zrkadielkom položeným na parapete a všetku kozmetiku sa snažím napchať do jednej taštičky :D Ale na môj vek to stačí. Keď raz budem bývať vo vlastnom byte, tiež budem mať taký stolík :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen se neboj, já mám taky malý pokoj celkem a stolek jsem tam narvala :D. Musela jsem si všechno rozvrhnout a nakreslit a půlku věcí, co stejně nepotřebuju vyhodit/prodat a vuala je stolek :D.

      Vymazat
  6. moc se mi líbilo jak to máš všechno uspořádané :) já zatím skladuju dekorativku v takových těch plastových šuplíčkách :) můžu se zeptat kde jsi kupovala kosmetiku NYX?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty lesky jsem vyhrála u Péti z lovelyhair ;) a jinak jsem si kupovala kdysi tady http://www.nyx-shop.cz/

      Vymazat
  7. Moc pekne video Kato, uz jsem se tesila az neco pridas :-) Sbirku kosmetiky mas peknou a moc se mi libi, jak mas vsechno pekne roztridene. Ja se o to taky snazim, vzdycky si vse radne roztridim, umyju, uklidim, ale behem 14 dni v tom mam zase bordel, vetsinou se licim ve spechu, tak do vseho rychle hrabnu a pak se mi v tom zacne delat chaoz. Tobe to takhle pekne uklizene vydrzi? Jestli jo, tak smekam :-) Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak právě na spěchání mám jen tu malou DIY krabičku na stole, kde je všechno, co v rychlosti potřebuju :). Když spěchám opravdu hodně, maximálně nechám něco z toho na stolku a při příchodu to většinou uklidím. Třeba štětce, které nestačím hned po použití otřít apod. Ale většinou všechno házím zpátky do košíčků, nebo do toho stojanu. Jediné, co mi nevydrží uklizené, je můj stůl , kde mám počítač a věci do školy. Většinou se u něj učím a to je pak horor :D.

      Vymazat
  8. To uspořádání se mi moc líbí, mám ráda pořádek a máš to moc hezky uložené. Co se týče množství, tak mi toho přijde až až, ale na druhou stranu, když jsem viděla, co mají doma jiné bloggerky, tak je toho relativně málo:). Já už mám teď úplné pidi minimum kosmetiky, protože jsem si (nejspíše používáním produktů s parabeny) vykoledovala periorální dermatitidu a nesmím nic používat - takže holky testerky, které zkouší každý měsíc x druhů čistidel a krémů - pozor! :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jo, tak tu jsem měla taky. Proto ta aknecolor krém pasta ;). To bylo jediné, co jsem používala na zakrývání červených flíčků a svědivých míst a nezhoršovalo mi to periorálku, naopak pěkně vysušilo a odloupala se ta špatná kůže.

      Vymazat
  9. Ahoj, úplně s tebou souhlasím!!! Je fajn koukat na videa, kde toho mají holky mraky, ale pak si řeknu, že mám to, co opravdu používám a stačí mi to, další věci by mi tu ležely nevyužité zbytečně. Ty košíčky z Kauflandu mám taky :)Za tu cenu jsem je tam nemohla nechat :))

    OdpovědětVymazat
  10. Mám stejný názor, že není potřeba mít kvanta kosmetiky. Taky jsem jí byla naprosto přehlcená, ale už jsem jí hodně vytřídila a je mi líp. Takže to naprosto chápu.

    OdpovědětVymazat
  11. Tééda já jsem čekala,že toho opravdu budeš mít trošku, ale máš pořádnou zásobičku. Ani nechci vidět, jak to vypadalo před rozprodáním ! :D :))

    Ale všechna čest- máš to opravdu krásně roztříděné..

    OdpovědětVymazat
  12. zůčastni se mé sheinside giveaway na: http://dreamworld-e.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezké video.Já osobně tolik kosmetiky nemám a asi proto závidím :D ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Postihla mě taky asi před rokem mánie pořizovat naprosto všechno možné... Ale vyjma toho, že mám spoustu stínů, tak toho nemám až tolik, teď už to tak nějak omezuju... :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já tak moc kosmetiky nemám a docela ti závidím jo a nejsi nějakej závislák na bílé? :D

    OdpovědětVymazat
  16. Moc hezké video :) Chtěla bych to mít taky takhle přehledně srovnaně jako ty, musím si to nějak uspořádat :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Miluju tyhle videa!♥..Krásný:)

    OdpovědětVymazat
  18. prosim odkial maš ten stol?:) som tiež zavislak na bielom nabytku! a šiel by mi do izby:))
    perfektne video! <3

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....