9. 8. 2012

Inspirace Spencer

Víte, že to není fér. Nejdřív se mi to nelíbilo a první díl mi přišel nudný. Na čas jsem ho odložila, ale pak mi ho několik čtenářek doporučovalo a bavilo se o něm atd. a já si říkala, sakra, co na tom všechny maj. Takže slečny, gratulujte si, strhly jste jednu, která byla přesvědčená, že PLL nikdy sledovat nebude k sobě do davu Veselý obličej s otevřenými ústy. Jsem na Pretty little liars závislá tak, jako jsem byla závislá na Upířích denících kvůli herci, který představuj Damona (v hlavě jí zní hmmm). Ani nevím proč, asi proto, že je to tak zamotané, tak zdlouhavé a že si tam moje romantické já občas zaplesá (spoiler : brečel taky někdo u scény, kdy Caleb pozná maminu a Hanna mu u loučení řekne, že ho miluje ?). Ale hlavní, co se mi na PPL moc líbí je styl hlavních představitelek. Celkově tam stylisté odvadli velký kus práce a i dospěláci chodí dobře vyfiknutí ( jo, vyšší peněžní sorta se vkusem se pozná), já dnes chci ale mluvit o mé oblíbené postavě.

 

Není jim nikdo jiný než ….tadááá ……Spencer. Že vás to překvapuje ? Mě ani ne, protože máme společný určitý perfekcionismus (v učení nejsem tak dobrá jak ona, nebojte), určitou vnitřní usedlost a přemýšlivost. No a jak bojovala za lásku s Tobym? Kdyby byl chlap, co by mi za to stál, taky bych si dovedla hrát na lvici. Co se mi na ní líbí po stylistické stránce, je její oblečení. Co v seriálu nosí, je přesně dle mého gusta, ale ani fotky, které jsem našla z běžného života herečky, nejsou špatné. Hlavně se mi moc líbí kombinace vysokých kozaček a kalhot/legín do nich.

Je to váš styl, nebo je na vás moc usedlá ? Definovala bych její styl v seriálu jako preppy – anglický výraz pro oblékání (subkulturu, život) zaměřený na studenty.

PS: u některých fotek nejsou zdroje, protože já mám stáhlé v počítači, připravené k vytištění a nandání do mé inspirativní knihy. Většinu z nich jsem našla klasicky přes google obrázky.

spread_1KCpHb

Kdo by si chtěl přečíst malý životopis postavy Spencer tak ZDE !!

Tak co na ni říkáte ? Kdo je vaše neoblíbenější postava ? Příště si dáme něco o stylu další postavy Mrkající veselý obličej. Kdo by to měl podle vás být ? Můžete hlasovat v postranním sloupku nahoře vlevo. A už jste se zapojili všichni do probíhající giveaway ?

Formspringme                       Youtube                                    Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

22 komentářů:

  1. já mám strašně ráda všech styl těch holek, dřív jsem nemusela moc Emily, ale teď jí mám vážně ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to máme stejně. Přišla mi dost divná, ale teď už ji snesu lépe :D.

      Vymazat
  2. Jo jo všichni tam mají nejskvělejší styl!<3

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně, také miluji tento serial a už delší dobu se snažím nalákat i mou kamarádku :D Já mám ráda všechny holky, ale asi největší sympatie si u mě drží Hanna ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem tomuhle seriálu tenkrát propadla. :) teď teda nestíhám sledovat a pár dílů z poslední série mi ještě chybí zkouknout :D jinak já mám taky nejraději Spencer co se jejího stylu týče.. a pak se mi ještě líbí Hanna :)

    OdpovědětVymazat
  5. Som rada, že máme niečo spoločné, ja som úplná závisláčka, mám aj blog: pll-4u.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, juknu, ale protože je tam hodně spoilerů pro mě, která jsem teprve u druhé řady, budu muset přeskakovat :D

      Vymazat
  6. Kozačky v létě, hrozně se i to líbí. Nosí je pořád, ale taky v čr? Asi na to nemám odvahu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Existují i letní kozačky. Jedny mám ze Španělska a jsou bomba. Vůbec se v nich nepotí nohy (z lehkého materiálu, perforované na hodně místech ;). Bohužel se tady v Čr nenajde odvaha na hodně věcí, ale já bych řekla, že to není vůbec o odvaze, ale o tom, že spoustu slečen ani ty kozačky nenapadnou hledat, když to nevidí okolo sebe.

      Vymazat
    2. Dneska jsem je hledala a nějak nic nenašla. Pouze Deichman, tak to může být tím :D.. Všechno mi to přišlo hrozně teply, mohla by jsi sem časem hodit třeba foto těch tvých? :)

      Vymazat
  7. Spencer je super, všechny jsou :)
    Styl v seriálu se mi celkem líbí, ale občas jim taky oblíknou něco, co bych si na sebe za žádnou cenu nevzala.. Ale i tak to jsou kočky :)

    OdpovědětVymazat
  8. PLL miluji a Sepncer s Hannou jsou mé nejoblíbenější :)

    OdpovědětVymazat
  9. Můžu se zeptat kde na PLL koukáte? Stahovat se mi to nechce, jelikož mám laptop plný různých filmů a dalších věcí, tak ho nechci zaplňovat ještě více :( Tak jestli to někdo někde sledujete online, tak mi dejte prosím vědět :)

    OdpovědětVymazat
  10. PLL milujem :) Prave som si dostahovala novy diel :) Spencej má fakt užasný štýl ♥

    OdpovědětVymazat
  11. ty jo, tenhle seriál miluje ségra, ale já neviděla ani jeden díl. ale ta herečka je pěkná.. :))

    OdpovědětVymazat
  12. taky patřím mezi PLL závisláky, tenhle seriál je prostě perfektní! i když si už občas říkám, že tohle se může stát prostě jen v Americe :D a kolikrát se u něj bojim jako malá holka! :D ke Spencer mám také jistým způsobem nejblíže. Hanna má na můj vkus až moc barevné oufity, Aria zase hodně odvážné a výstřední no a Emily dost sportovní. stylisti mají ale jednu velkou pochvalu, je na co se dívat :)

    OdpovědětVymazat
  13. PPL miluju! Nejvíc se mi líbí, když má Hanna nebo Aria na sobě takovou krásně růžovou rtěnku. Zajímalo by mě, co je to za odstín :) A hlavně se mi líbí jaký je tam důraz na outfity. Mám ráda styl Spencer, ale taky miluju Hanniny barevné outfity :) Ach jo....asi se jdu dívat :D

    OdpovědětVymazat
  14. Myslite, ze serial skonci tak jako knihy? A ze A bude v serialu taky ta stejna A jako v knihach? Docela by me to zajimalo..

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....