24. 8. 2012

Inspirace fotkou–líčení 1.

Ani nevím, kde jsem tenhle obrázek/foto stáhla. V počítači mám složku makeupy, kde se schovává několik výtvorů (třeba i některých mých blogových kolegyněk) a já si stále říkám, kéž bych byla tak šikovná jako ti, co tenhle look vytvořily. No ale koukáním se nezlepším. Tak jsem dnes nastavila fotku jako pozadí do počítače, abych měla pěkně předlohu, maličko upravila barvy dle sebe a zkoušela jsem. Chtěla jsem něco decentnějšího na denní nošení. Musela jsem oběhnout pár úřadů a tam bych je asi s líčením ala  the vampire girl trochu vylekala (jo, čuměla jsem zase na Twilight Veselý obličej s otevřenými ústy).

bronzekathweb

No a můj výsledek ?

SAM_0575

Nepoužila jsem tělovou rtěnku, protože bych byla moc nevýrazná. Jsem přeci jen světlejší typ než slečna nahoře. Hnědou, která je nepatrně v nad banánkem jsem vynechala. A černou spodní linku nemám ráda, takže jsem to nahradila tmavě hnědým očním stínem.

SAM_0577

Jo a vy z toho vidíte prd, protože za A) Bezega neumí fotit a za B) můj foťák je na dobré slovo a to jsem dneska neřekla, takže jsou fotky na nic. Fotila jsem s mamkou k tomu i tenhle outfit, ale vylezly z toho takové mazanice, že se je neodvážím zveřejnit Veselý obličej s otevřenými ústy.

Co jsem použila ?

  • Artdeco podkladová báze
  • Essence pigment – 02 smell the caramel – do vnějšího koutku
  • Essence quattro eyeshadow – 01 ciao bella! – ten nejsvětlejší do vnitřního koutku
  • Elf eye widener tužka na oči – spodní linka do půli oka
  • druhá část spodní linky také z quattro stínů – ten nejtmavší
  • ústa – Max factor sheer gloss balm – 03 Amber
  • tváře – Essence mosaic powder – 01 sunkissed beauty
  • Sephora matující pudr – 21 clair light

Co na to říkáte ? Myslíte, že se mi to podařilo alespoň trošku ?

Formspringme                      Youtube                                   Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

19 komentářů:

  1. Mě se to líbí! Jemné, vhodné na denní nošení a přece jiné :) Like!

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou se ti to povedlo. Samozřejmě že originál je asi hezčí, ale i na tobě to vypadá moc hezky. Mě tam ale trochu chybí ta dolní linka, protože na originální fotce tam hraje celkem hlavní roli. Ale chápu, když linky nemáš ráda, to je přece tvoje věc :-))
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych to nikdy podle fotky nedala :D dycky jsem pak celá nervní že to není podle předlohy a stejně si to udělám podle sebe :D ale máš to pěkný :) takové jemné líčení, to ti myslím sedí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Trošku mi tam chybí ta tmavá spodní linka, ale zase když jí tam nemáš, tak to vypadá tak jako jemněji a přirozeněji, takže já myslím, že skvělý ;);)

    OdpovědětVymazat
  5. líbí se mi to :D a nemůžu se rozhodnout jestli se spodní linkou nebo bez :D

    OdpovědětVymazat
  6. :) díky holky, já vím, ta spodní linka na obrázku je výrazná, ale já vypadám se spodní tmavou, jako, že mi oči zmizely kamsi do tváře a vytváří se mi pak nepřirozené kruhy pod očima, které tam předtím vůbec nebyly :D. A ona tam je linka výraznější hnědá, ale můj foťák to nepobere. Barvy absolutně nevynikly :(

    OdpovědětVymazat
  7. vyzera to super.... strašne sa mi to páči :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak od tebe je to velká poklona Teri ;) děkuju :)

      Vymazat
  8. Mně se to líbí moc, sluší ti to, akorát bych tak trochu řekla, že podle předlohy to moc nakonec není :D, ale i tak je to ovšem moc hezké a povedlo se ti to ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Petro :D máš pravdu, předělala jsem si tam tolik věcí, že jsou si podobné trošku akorát ty oči :D

      Vymazat
  9. úžasné.. moc ti to sluší a velmi jsi mě inspirovala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj,třeba příště se ti to povede lépe,zkus něco opravdu podle předlohy.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  11. Čím méně, tím lépe! Sluší ti to! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Pod oko si si mala dať ten sivý tieň ako na fotke .. bolo by to omnoho zaujímavejšie a moc by to oživilo líčenie ... teda mne sa to tak páči no ...

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to moc hezky a myslím, že se líčení povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jako moc to podle tý předlohy není, ale i tak je to hezký :) jen si psala, že jsi světlejší typ než slečna - to jako fakt si to myslíš? podle fotky to vypadá naopak.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....