31. 8. 2012

Hrábě do vlasů–DIY

Kdo sleduje FB, tak ví, že se  zadařilo a já jsem konečně ukončila studia na bakalářském stupni a jede se dál. Říkejte mi milorde a tři dny se radujte !!

Taky tu na mě tůtá připomínka, že je dnes poslední den, kdy se můžete zapojit do giveaway. Buď tady na blogu, na FB nebo na youtube. To už je na vás !! Zítra se dozvíme výherce.

Všem, kterým dlužím balíček se omlouvám. Konečně mám čas vše zkompletovat a odeslat. Protože je toho opravdu dost, bude mi to asi trochu trvat. To víte, po dnech zavřených doma se nahromadí spousta věcí, které musíte zařídit. Navíc mě čeká zařizování věcí do další školy.

Dnes si dáme oddychový článek. Napadlo mě to samozřejmě na základě sfouknutých videí na youtube v době, kdy jsem se měla učit a jelikož jsem náhodou měla doma všechny komponenty, byla otázka pár minut, než jsem mohla nosit hrábě na hlavě.

image

SAM_0223

SAM_0224SAM_0225

image

SAM_0228SAM_0229SAM_0231SAM_0232

image

SAM_0237SAM_0238

Zaboha nemůžu narazit na zlaté hrabičky, takže jsou zatím na tomhle černé, které když se pěkně zapracují do vlasů, nejsou vůbec vidět. Osobně se mi to líbí více do culíku, nebo do drdolu, než do rozpuštěných vlasů. Co na to říkáte vy ?

Formspringme                 Youtube                       Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

29 komentářů:

  1. originální :) ale sama bych to nenosila :/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný nápad :)
    Nevíš, kde by se ty hrabičky daly sehnat? V životě sem to nikde neviděla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel Luci, já jsem je měla v šupleti oddělané ze staré ozdoby na vlasy :( ale zkusila bych třeba komponenty na šperky.

      Vymazat
  3. Jeee to je dobrej nápad:D! V drdůlku je to lepší:).

    OdpovědětVymazat
  4. Viděla jsem na Kim Kardashian a vypadá to super!..Také se mi to líbí nejvíc na culíku. Ale problém je sehnat pěkné malé hrabičky...Koukám kudy chodím a nic:)...M*

    OdpovědětVymazat
  5. Jé super nápad to musím vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Na tom drdolu se mi to líbí, ale jinak popravdě moc ne :)

    OdpovědětVymazat
  7. celkom zaujímavé :) ale do rozpustených by to v mojom prípade nešlo, stále som strapatá, neviem si predstaviť čo by to bolo keby som mala ešte reťaz v tých uzlíkoch :D ale vyzerá to fajn, k drdolu super:)

    inak a nešlo by to dať len na sponku (bobbypin)? tie sú aj v zlatom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, dobrá alternativa. Určitě šlo, ale přilepila bych to lepidlem, aby se ti ze sponky nevyvlíkával ten řetízek ;)

      Vymazat
  8. s tym copom je to maxicool :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak to je skvělý nápad, vypadá to moc dobře ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. V tom drdolu to vypadá absolutně skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
  11. to je úžasný! hned to jdu zkusit, moc děkuji za tip a gratuluju k titulu! :)))

    OdpovědětVymazat
  12. Me se to taky libi vic v culiku :)

    OdpovědětVymazat
  13. To se mi líbí :) takové princeznovské, kdybych o tom věděla dřív (kdyby mě to napadlo :D) tak bych si to vzala na taneční na věneček :)

    OdpovědětVymazat
  14. FB jsem teď nesledovala, takže dodatečná gratulace! ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné DIY. Na těch rozpuštěných valsy ti to moc sluší. Zdá se mi, že ti porostly vlasy. Jiank hezký blog. Mám ráda tvoje videa.

    OdpovědětVymazat
  16. Moc ti gratuluju !! A stejně jsi moje nejoblíbenější blogerka, protože zbožňuju tvůj humor :)))

    OdpovědětVymazat
  17. Super! Vypadá to moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc se mi to líbí!Mám ale mikádo tak nevím jestli by to ke mě šlo ;D

    OdpovědětVymazat
  19. Gratuluju a Skvělej nápad! Tyhle diy návody od tebe se mi líbí!!

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, začla jsem si teď psár blog o mojí četbě. Nechci ti tady dělat reklamu, jen vím, že ráda čteš, tak kdyby jsi náhodou chtěla nějakou inspiraci k většinou české četbě, můžeš kouknout ke mě. ;) Tvoje pravidelná čtenářka.

    OdpovědětVymazat
  21. Povedlo se,super,to se přesně k tobě hodí.

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné ! :) Skvělý nápad :))

    OdpovědětVymazat
  23. tohle je super nápad, vážně moc krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  24. super návod..musím to oskúšať :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....