21. 8. 2012

Essence novinky v akci

Jako největší špion jsem se jala fotit novinky přímo v obchodech. Musím říct, že u nás v obchodě je tohle skorem nemožná akce. Díky neoblomnému hlídači, který vám stojí za zády, kdykoliv něco vezmete do ruky, se nemůže člověk v obchodě ani uprdnout. Takže jsem vyčkávala na vhodnou chvíli a když dovnitř zavítala maminka s kočárkem, který se jí zasekl uprostřed uličky a pán hlídač zahájit akci pomoc ženě v nesnázích, rychle jsem něco cvakla na mobil. Takže kvalita je no, nic moc a rozhodně to není všechno. Třeba makeup a pudr 2v1 jsem ve stojanu nenašla. Jo a kdo nemá moc času, tak odejde raději už teď, protože tohle budu trochu delší.

12080004

Dorazily nové odstíny laků a staré odstíny mají nové obaly. Jsou o něco větší a taky o něco dražší. Osobně se mi obal hodně líbí. Jaký jsem si pořídila se dozvíte dál.

12080005

Na balzámy jsem se těšila. Těch u mě není nikdy dost, protože to s nimi mám stejně jako s gumičkami do vlasů. Ztrácím je, nebo mi je nejspíš někdo žere, protože je jedno, jestli jich mám 20 nebo 2 a jsou fuč. Balzám je vyprodaný jen jeden odstín. Asi jediný použitelný. Ostatní mi přišly naprosto nebarevné, nehydratující a kdo řekl, že tohle ovocně voní, asi je vážně obětí 21století chemických smradů a jeho nos nezná to, co doopravdy voní po ovoci !! Obaly mi silně připomínají baby lips a vůbec mě nezaujaly ke koupi.

12080006

Efektové laky jsou moc pěkné. Moc se mi líbil ten uprostřed fotky, ale když já na ty třpytky moc nejsem a když už, tak se pak stejně rozčiluju, že to nejde dolů  nadávám si.

12080008

Objevila se nová řada makeupů a korektorů. Nejsem vůbec fanda makeupů od Essence. Měla jsem jeden a přišel mi spíš jako zabarvená voda, než makeup. Takže těm se ze zásady vyhýbám. Hlavně nabídka jen tří odstínů mi přišla vážně směšná.

12080007

No a na co všichni nejvíc čekaly ? Pigmenty, jasně. Musím říct, že barevná škála mě mile překvapila. Najdou se zemitější přirozené odstíny a na skladě jsou i trochu odvážnější barvičky. Nedovedu si dost dobře představit, jak s tím budou na očích vypadat slečny 10+, které budou zkoušet třeba svítivě růžovou nebo červenou barvu, ale to se určitě dozvíme na youtube. Některé mi přišly asi jako naškrábané mono stíny Essence. Takové ty světlounké barvy, které nabízejí, ale člověk z toho má pak na oku akorát třpytky a barvu žádnou. Některé třpytkaté bych označila jako vhodné na lak na nehty, nebo pro efekt na rty, prostě mi přijdou docela velké a hrubé. Ale z větší části se mi líbily.

image

SAM_0525

Žádná divočina dámy. Pěkně při zemi. Na rty si pigmenty dávat nechci. Možná na nějaké líčení alias makeup artists, ale na to moje peněženka nekoukala dobře, tak jsme se dohodly a držela jsem se plánu. Pokud možno neutrální lak, pigmenty na zkoušku a bázi. Aplikátor se tam připletl nějak automaticky.

imageSAM_0526

Přistupte blíže vážení. Pigmenty mám asi 5 dní. Měla jsem je na sobě 3 x a musím říct, že jsem velmi spokojená. Staly se denní součástí mé makeup rutiny. Jsou krásně jemně namleté, moc pěkně pigmentované, drží jako přibyté. Vybrala jsem si odstín 02 smell the caramel. Takže zemitější broskvovo-zlato-hnědou barvičku. Prostě karamel Veselý obličej s otevřenými ústy. A prozradím vám tajemství, když se kombinují s jinými stíny, krásně tvoří barevné přechody a dělají moc pěkný přirozený blending efekt. Co beru trošku jako nevýhodu, že nejsou i matné. Zase klasická nabídka lesk.stínů v Čr drogeriích ! Vydržely na oku celý den a další tip je, že si na ně nemusíte vůbec kupovat podkladovou bázi. Zkoušela jsem bez i s a efekt vidím stejný. Drží dobře. Jediné, co mě na nich trochu štve, je , že se dost blbě dostávají z obalu. Sypu si je do víčka a odtud nabírám. A tady přichází tip poslední. Vůbec nepotřebujete aplikátor. Možná až to bude někdo zkoušet na ty rty, nebo kdybych si vybrala ty s většími třpytkami, ale na tohle mi stačil kolega štěteček Essence na stíny.

Jak jsem je např. nosila ?

SAM_0484SAM_0485SAM_0483

Do vnitřního koutku a na střed jsem dala Lóréal color infailible 002 Houglass Beige a na vnější koutek a do banánku tyhle pigmenty. Vidíte, jak se udělala krásný přechod ? A to jsem nemusela vůbec házet další stín na rozblendění. Na spojení se stíny od Lóréal se vytvořil nádech do zlata a na hraně bez stínu od Lóréal jde stín pěkně do hnědší barvy. Doplnila jsem jen lehkou hnědou horní linkou. Myslím, že na denní nošení ideální.

imageSAM_0528

 

Aplikátor je průhledný, gumový a mě byl skorem na nic. Využiji ho asi na míchání pigmentů, až si pořídím více barev. Ta modrá tubička na hořejší fotografii je podkladová báze pod pigmenty. Řeknu vám, že jsem s ní moc spokojená. Zdá se mi, že pěkně vytáhne pigmentu jeho barvu a pěkně vyrovná víčko. Je trochu lepivá a tak by neměl být problém s přilnavostí pigmentů, které obsahují hrubší třpytky. Jo a kdo používá tu srandu od Essence v tubičce, kterou nazývá Essence podkladovou bází pod stíny a zjistili jste, že je dobrá leda tak, jako hodně levný korektor, můžete ji vyhodit. Tahle se hodí na stíny normální daleko lépe a vykazuje alespoň nějakou službu !! Dobře, na mojí Artdeco nemá, ale je to hodně dobrá alternativa za menší peníz.

imageNo a jako poslední je tu na skladě trochu katastrófa přátelé. Jestli jsem někdy nadávala na laky Essence, tak se jim omlouvám, protože až teď si zaslouží jedno velké fuj !!! Nebo tedy tenhle jedinec určitě, abych je neházela do jednoho pytle. Přiznám se, že jsem si tohohle frajera všimla až teď, takže mě někdo doplňte znalosti, jestli byl odstín už v nabídce dříve a nebo je nový. Jedná se o odstín 119 boho chic. Na první pohled v krámě krásně broskvová barva se zlatýma šupinkama. Ano šupinkama, ne třpytkama !! To píšu záměrně. Za chvíli totiž přijde pointa. Tvar balení fajn. Je větší, takže mě tutově vyschnou laky dřív, než je stačím spotřebovat Smutný obličej. Inovace štětečku ? Cože prosím ? Nevidím jedinou jeho lepší stránku. Ten můj se roztřepil po jednom použití do všech stran, přijde mi trošilinku větší a o hodně víc tvrdší. Tudíž špatná manipulace. Lak se na něj dost špatně chytá. No a jak vypadá na nehtech ? To nešlo vážení. Na to  vás mám moc ráda, než abych vám to vyfotila. Lakoval se příšerně. Šupinky jsou zcuklé jako hrudky a vám tak na nehtech vytvoří nerovnosti, které tam nikdo mít nechce. Vlastně to vypadá, jako kdyby se vám pod ním nehty drolily. Barva okamžitě zoxiduje na oranžádu, takže po broskvové z lahvičky není ani vidu. Nelíbit se mi v lahvičce, letěl by do koše. Tak jsem s ním natřela alespoň bižu v minulé DIY a teď jsem s ním natřela větrák, aby mu to trochu slušelo, takže je ho už velká část pryč, ale stejně poletí. Nu což, asi jsem neměla šťastnou ruku při výběru, ale tenhle už nikdy !! SAM_0527

Takže za mě ano pigmentům (některým) a bázi Mrkající veselý obličej.

Formspringme                       Youtube                                         Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

41 komentářů:

  1. Ty pigmenty ti strašně sluší! :) A k těm make-upům - já bych taky Essence s make-upem nevěřila, ale když už tak si kupuju zásadně ten pěnový a to se i Maybelline a Rimmel můžou jít vycpat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ju, no, tak ten jsem nezkoušela. Mě přijdou všechny oranžové na mě.

      Vymazat
    2. JO ten jediny penovy makeup je od nich jeste pouzitelny, bohuzel ale ne na mou suchou plet, kde delal supinky :(

      Vymazat
  2. Hezky napsaný článek, už se těším, až navštívím drogerii :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Koupila jsem si pigment Fairy dust - je bílý, nejsou to jenom třpytky. Aplikátor považuju taky za omyl, nanáším pigment štětečkem od Essence. Bázi jsem si nevzala, myslím, že klasická báze pod oční stíny stačí. Z laků jsem neodolala odstínu č. 132 Break through. Mám ho nalakovaný 3. den, není oprýskaný, dobře se nanášel. Dost mě překvapil štěteček - podle mě je tlustší než u starších laků a u nehtů na nohách to bude možná problém... Na balzámy jsem se taky těšila, ale nakonec jsem odešla bez jediného - nepřesvědčila mě barva ani vůně.
    Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, klasická báze stačí, nebo jdou použít i bez ní (ty bez třpytek), ale já ji chtěla vyzkoušet i jako bázi pod klasické stíny (více využití). Lak jsem vychytala fakt asi ten nejhorší co mají v nabídce :D

      Vymazat
    2. Mám dotaz - mohla bys porovnat tuhle novou bázi od Essence a bázi pod oční stíny od Elfu? Která je podle tebe lepší? Díky moc!
      Pavla

      Vymazat
    3. Bohužel bázi od elfu nemám a ani ji neplánuji koupit.

      Vymazat
  4. Téééda ty oční víčka jsou nádherné! Já jsem bohužel ještě na pigmenty nenarazila, ale jsem na ně zvědavá. Nové lahvičky laků se mi vůbec nelíbí a nic mě zatím neláká.. :/

    OdpovědětVymazat
  5. Ten balzám není vyprodaný ale nějak ho nedaly do nabídky, nemají ho nikde.

    OdpovědětVymazat
  6. Pozdě! Už mám doma aplikátor, i podkladovou bázi :-D A pořídila jsem si takový ten světlejší odstín oranžové. Ale trochu mě zklamala barevně na víčku. Čekala jsem, že bude víc neonová, ale po nanesení je hodně podobná stínům, které mám doma :-(. Ale barva je jinak super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty barvičky zkoušela v obchodě a jak říkáš, v lahvičce vypadají víc neonově některé.

      Vymazat
  7. Mám ten nový tmavě červený lak na nohou a je v pohodě, kryl už v první vrstvě,dala jsem ze zvyku dvě. Štěteček mi vyhovuje

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Essence, tam se vždycky vejdeš do stovky ;). Tuším nějak kolem 60,-. Nejsem si jistá.

      Vymazat
  9. ja som si kúpila lak (odtieň english rose) a schne rýchlo, stačí mi jedna vrstva, a má úplne úžasný štetček, široký a zaoblený, presne taký ako majú aj nové catrice laky. fakt si asi len schytala nejaký chybný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, asi máš pravdu. To se mi stalo už podruhé :D. Po prvním použití byl tenhle taky v pohodě, ale podruhé už se třepí.

      Vymazat
  10. ten pigment je fakt krásny :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezky nalíčené oči. V sobotu u mě bude oranžovo-růžové líčení. Ostrý barvy!

    OdpovědětVymazat
  12. Wow, tak tie pigmenty by som teda vyskušala, na tebe to vyzera užasne ! :) super článok

    OdpovědětVymazat
  13. Krásne viečko! Na pigmenty si už dlhšie brúsim zuby, popravde zataľ netuším či už dorazili aj na Slovensko, ale určite v najbližšej dobe omrknem DM-ku!

    OdpovědětVymazat
  14. ty pigmenty vypadají úžasně

    OdpovědětVymazat
  15. Ach jo :( Mě se tak strašně líbily ty malinký laky od Essence a teď takový hnusný obludy :((

    OdpovědětVymazat
  16. Ještě že u nás žádní hlídači nejsou :D Ale vím z Brna, jak dokážou být otravní.. Mě pigmenty neoslovily. Už od pohledu mi prostě přijde, že bych to nijak nevyužila. :) Z nových věcí mám jeden lak :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ten pigment na tom oku vypadá opravdu nádherně a jelikož já většinu na očích nosím ty barvy, co máš na fotce ty, asi si pořídím i stejný odstín. Jinak laky od essence, máš pravdu. Nenašla jsem ani jedinej, kterej by vypadal na nehtu pěkně.

    OdpovědětVymazat
  18. ty pigmenty vypadají krásně :) jinak od essence snad žádný make-up nemám naštěstí...radši si kupuji od těch dražších značek, essence je dobrá na laky, stíny, rtěnky ale make-up nee )

    OdpovědětVymazat
  19. Teda já u nás lezu do drogérky každej druhej den a pigmenty furt nikde :/ A to se na ně furt tak těšim :/ :DAle ty nový obaly od laků jsem bezvadný i se tak nějak roztomile drží v ruce:D

    OdpovědětVymazat
  20. Ty fialové balzámy ani pudro-make-upy nebyly nikde. nevím, jestli je nedovezli, nebo co, ale v Praze taky nebyly :) Tohle je z Oázy nebo z pěší zony? :) Jinak ten aplikátor je lepší spíš pro třpytky, které jsou hrubší, na pigmenty to moc není :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Pěší ;) jj, aplikátor zůstane v šuplíku až přijde řada na třpytky :) Já se ptala prodavačky a ta chvíli hledala a skutečně je nedovezli.

      Vymazat
  21. Já jsem si ty nové laky zamilovala, přijdou mi naprosto super!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já jsem psala ale hlavně o tomhle jednom konkrétním, že je na prd :)

      Vymazat
  22. Este nevlastnim z tychto lakov ziaden. Tak som zvedava velmi na nich, dufam, ze len ta jedna farba bola taka nepodarena:D Aj ked nepredpokladam...mozno tie bez trblietkove laky budu fajn...no uvidime...ja som mala Essence laky celkom rada...

    OdpovědětVymazat
  23. Nerada to říkám, ale všimla sis, že toho laku v té lahvičce je ani ne půlka? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ale to je ode mě :D psala jsem, že jsem s ním natírala jiné věci :)

      Vymazat
  24. Já jsem teda ještě nzkoušela v obchodě něco fotit :).

    OdpovědětVymazat
  25. Mám doma ten nový lak, taková karamelová barva a taky má šupinky a kupodivu je fakt skvělý :)) Asi bude špatný jen tenhle odstín, zrovna taková hezká barvička :/

    OdpovědětVymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  27. také se mi líbí ten nový vzhled jejich laků a musím říct, že mě ten aplikátor teda potěšil. nic takového, jako tu píšeš se mi naštěstí nestalo a lak se s ním hezky nanáší, já mám ráda ty ploché a širší než ty hubené a nezploštěné. s těmi pigmenty jsi vykouzlila opravdu krásně jemné líčení, trochu mě mrzí, že já na ty pigmenty nejsem :/

    OdpovědětVymazat
  28. ja mám od nich lak taký zelenkavý a som úplne spokojná :) rýchlo zaschýna,štetec je v poriadku a vydrží takže super ! možno si len nemala šťastie na farbu :/ inak s tými pigmentami si krásne nalíčená :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....