26. 8. 2012

Dokonalé nedokonalosti/Perfect imperfections TAG

Dnes budu obzvláště produktivní, protože se mám učit a nějak mi to neleze do hlavy samozřejmě. Takže jedno video o tom, jak to vypadá, když se taková Bezega kouká na sebe do zrcadla a pronáší větu: ,, Zrcadlo,zrcadlo, kdo na světě zdejším, je ze všech nekrásnější ?,,

Jedna dobrá rada pro rýpaly, neberte mě smrtelně vážně, protože ani já sama se tak neberu, aneb sranda musí být !!

 

PS: napovězte mi někdo, jak si nastavit pěkný úvodí obrázek/fotku k náhledu videa ? Vyjedou mi vždy jen možnosti z nějakých úseků ve videu a to je hrůza Veselý obličej s otevřenými ústy.

Formspringme                                   Youtube                                                Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

30 komentářů:

  1. Jéé takovej tag určitě udělám :)
    Jinak si myslím že si k sobě docela dost kritická :D máš pěkný oči! :D

    OdpovědětVymazat
  2. naprosto nejperfektnější a nejdokonalejší výběr hudby!!! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně ale fakt nejsi malá:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, to jsem si taky řikala:D

      Vymazat
    2. No já mám okolo sebe samé vzrostlejší lidi, tak si přijdu jako mrňous :D

      Vymazat
    3. No, to mě zarazilo taky..168 a celkem malá? To já mám 173 a přijdu si naopak vysoká :)

      Vymazat
  4. Ty se sebou žiješ, ty se znáš, ty se pozoruješ. Jasně, každej to dělá a řeší všechno možný a trápí se tím - někdo míň někdo víc. Ale je důležitý si uvědomit, že ostatní tě tak nepozorují pod mikroskopem jako ty sama, takže si některých věcí které ti vadí ani nevšimnou! Každej máme nějaký nedokonalosti a díky bohu za to! Víš jaká by byla nuda, kdyby byli všichni stejně dokonalí?
    Nedělej si s tím starosti, jsi mladá a krásná a je spousta lidí, kteří ti mají co závidět!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Xoan, ta sebekritika je v hlavě a jen tak nejde vymazat. Hlavně když si ke svému tělu vážu spoustu neúspěchů ,které v životě mám. Ale to tady nechci rozebírat. Nic si z toho nedělám, musela jsem se smířit s tím, jaká jsem a můžu říct, že je mi ve většině případů se mnou samou krásně :D

      Vymazat
  5. Bude to znít asi malinko úchylně, ale co se mi na tobě líbí z té fyzické stránky je ten ďolíček v bradě:) Rozkošný naprosto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D díky, ten mi chválí děda vždycky :) mám ho po něm :D

      Vymazat
  6. Víš co se mi na tobě líbí nejvíc?? Odvaha jít s kůží na trh...takové video by spouuustu lidí prostě nedalo:D každý máme nějaký problém (at už fyzický, nebo osobní) a spousta z nás se za to hrozně stydí a hraje si na dokonalé (anebo naopak na přehnaně sebekritické)což je naprosto scestné:)) takže video hoodně chválím, co mě se osobně líbí, že jsi jsi vědoma svých předností i nedostatků a že jsi snaživá a pěkně upravená a to je potom pro mě krásná každá taková zdravě sebevědomá dívka/žena:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tenhle komentář bych ti nejradši vlepila hubana :D. Díky moc. Je hezké vidět, že někdo pochopí smysl těhle videí a v záplavě stupidních otázek, vzkazů,komentářů vidět taky ty od vás, kteří přemýšlíte než něco napíšete. A to nemyslím jen tak, že když jsi to napsala pozitivně, tak tě budu chválit a nesnesu kritiku ;). Díky moc, ani nevíš, jakou radost si mi udělala !!

      Vymazat
    2. Tak to jsem ráda, potěšení je na mé straně:))) jsem štastná, že jsem na tvůj blog narazila, tvoje názory jsou mi hodně blízké, jen tak dál:))

      Vymazat
  7. No já ti teda řeknu, že mám úplně komplexy teďka.. měla si spíš začít tím co se ti nelíbí :D
    Seš teda fakt hodně sebekritická, i když asi bych dopadla stejně :))
    joo ruce ! :D

    OdpovědětVymazat
  8. O placatém zadku mi ani nemluv.. mám taky placku a mě teda běhaní a posilování nepomáha.. vsichni kluci koukaji holkam na zadek a kdyz se divaji na muj,tak uplne vidim do jejich hlavy jak si tam rikají: Proboha, to je hnus :D
    Ruce mě taky trápí,ale spis špíčky podpaží.. kdyz si dam treba šaty bez ramínek,tak to tam kapku vylejza a to mi loni nevylejzalo ( nepřibrala sem) :(
    Jinak, me se na tobe líbí očí- a to hodně, mít takové oči,to by se to líčilo. Já mam malé oči.
    A vubec nemas špek na břiše,to se děla kazdemu,kdyz sedí. Na te fotce ze včera si krásně štíhlá..
    Juknu na můj blog :)
    Jo a nejsi mala :) já mam 172 cm :) a naše výška je uplne v normálu, zlatý střed :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co když se dívají třeba na oči a říkají, bože to je krása ? Co máš v hlavě ti nevymažu, ale tvůj komentář nezní moc hezky o sobě samé, což mě mrzí. Hlavu vzhůru, každá je krásná, jen se tomu musí někdy trošku pomoct ;). Třeba lepším přístupem.

      Vymazat
  9. Moc dobré video! Pustila jsem si ho hned dvakrát. Přiznám se, že po prvním shlédnutí jsem měla malinko depku, hlavně potom, co jsi řekla, že ve 22 se sebou už člověk musí být srovnanej. Zase jsem si uvědomila, jak já sama se sebou srovnaná nejsem, v tomhle mám fakt rezervy. Moc se mi líbí tvůj přístup, brát se taková jaká jsi,něco nemít ráda, ale zároveň se z toho nehroutit a nenávidět to. Jak psala JINA, stejně tak jako přehnaná sebechvála je přehnaná i sebekritika. Líbí se mi, jakou v tom máš rovnováhu:) A máš opravdu hezký oči, vdycky je obdivuju na fotkách s líčením! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dojdeš k tomu časem neboj ;)!!! Hlavně nic nehrotit, jak říkají mladší generace :D.

      Vymazat
  10. ještě se mi na tobě líbí úsměv a zuby :D a ten ďolíček, jak už tady někdo zmiňoval :) a vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, co se mi na tobě ještě líbí?Máš krásné zuby a příjemný úsměv.A příjemný hlas, takový uklidňující, a pohodový.A celkově působíš důvěryhodně.Mně je už dost přes 30,víčka mám převislá taky, i když jsem po dětech zhubla, tak mi zůstala dvojitá brada, a i když mám celkem štíhlé ruce, tak mám jakoby v podpaží dolíčky, takže nosím rukávy, aby se to trošku skrylo.V tílku bych se asi zdráhala jít.Zadek ujde, nemám ani celulitidu a strie mám asi 4 na bocích, ale zůstalo mi břicho a nejde to dolů, takže se mně už několik sousedů zeptalo, jestli nebudeme mít další přírůstek.....grrrrr.No a pak teda prsa, no, preferovala bych menší, jako za mlada.P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš co ? Díky za komentář, ale přestaň se bičovat za to, že máš po dětech trošku jinčí tělo. Vždyť jsi dala život :). Tohle je ta nejmenší oběť, kterou můžeme pro děti udělat. Navíc jsi mamina a už jen ten fakt, tě musí dělat krásnou :). Když se podíváš na svoje děti, tam uvidíš svojí krásu :).

      Vymazat
  12. Rozhodně palec nahoru !!! Je důležitý si uvědomit co na sobě člověk nemá rád a pokud to jde, tak s tím třeba něco udělat a nebo se přijmout takový jaký je. Mám tvá videa hrozně ráda a tímhle si u mě ještě více stoupla :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. Teda tohle video mě celkem dostalo! :) Jako mluvit o tom, dobre. Ale ukazat to? Ukazat 2 pneumatiky na brise? Klobouk dolu, si vazne dobra a ja si myslim, ze naucit se zit se svejma chybama a neco s nima delat je tisickrat lepsi, nez mit krasne tvarovanej zadek:))) Jelikož mi přijdeš povahově dost výrazná, tak ne ve všech videích si mi byla sympatická, ale vážně ti fandím, že si na nic nehraješ, to je prostě dneska děsně vzácný!!! :) A abych odpověděla na tvou otázku, mě se na tobě líbí vlasy, na to že je máš obarvený na blond, tak je opravdu vidět, že jsou kvalitní i z toho videa...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale když ty pneu mám, stejně by o nich všichni věděli, tak proč se za ně stydět :D. Každopádně děkuju, udělala si mi radost ;).

      Vymazat
  14. Ahoj, promiň, nebudu kritická nebo ti nechci nějak nadávat, je to jen poučka:)
    Ale myslím, že kdybys zhubla, tak tohle vůbec řešit nemusíš, jseš mlaďounká zhubnout můžeš a v takovém věku to jde lehce:)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, tohle je hrozně sympatické video, moc jsem se pobavila (ale myslím to v dobrém! nee že bych se ti smála, to vůbec ne!), neměj strach, to s tou ,,rozteklou rukou", když jakoby připažíš má každý, vážně, já mám ruce jako špejle a pak dám ruku k tělu a rozplizne se to, fuj, taky to nesnáším. :-D A oči máš krásné tak je začni mít ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Hrozně zajímavé video. Tu rozteklou paži na sobě nesnáším taky. Mě přijde, že máš hezkou pleť a pěkný ďolíček na bradě ;).

    OdpovědětVymazat
  17. Jsi k sobě příjemně kritická. Moc se mi tohle video líbilo, je to zase něco jiného. Já odjakživa dělám u koní, rukama, a právě na ty jsem pyšná, protože je mám krásně osvalené a přitom nevypadám jako Sylvester Stallone :D Mě Tvá videa moc baví, o té druhé bradě, to se teď pousměju, to vůbec neřeš, já jsem si jí celou dobu nevšimla, až když jsi mě na ní upozornila! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Přinejmenším zajímavé, určitě odvážné. Ale s jednou věcí musím absolutně nesouhlasit - jak se Ti můžou nelíbit Tvoje oči? Velké modré oči - co může být lepšího? :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....