23. 8. 2012

Do horkých dnů

Fakt už nevím co nosit. Potím se jako bernardýn v sauně. Na plavky do města mě neužije, nechci děsit lidi okolo a tak hledám nejjemnější neprodyšnější věci, které mám doma. Výsledek ? Zpocená Lassie ne Beethoven . Ten BB krém, který na mě tady uvidíte, tak ten nevydrží chudák, maximálně tak půl hodinky, po odchodě z domu (a to jinak držel jak přibitý). Tvářenka mi udělá čáru přes rozpočet, chci říct přes obličej a rtěnku chytám až na bradě. Jedno vím jistě. Žádné makeup tutoriály , ani typy na letní líčení ode mě nečekejte !! Já  se totiž tyhle horka snažím jen přežít. Upřímně nechápu jakoukoliv makeup guru a nebo slečnu na ulici, která se v tomhle dokáže nalíčit a neroztéct se. A to nemluvím o použití všeho voděodolného. Myslím, že by mě ani fixátor makeupu nezachránil. No a moje nohy ? To je panečku sahara. Ale když já se tím tělovým mlékem v tom horku ani nemám chuť natírat. Přijdu si pak jak mucholapka.

imageimage                                        SAM_0499SAM_0498

imageCo mám na sobě ?

  • top – second hand
  • šortky – DIY z dlouhých kalhot
  • kabelka – CCC
  • baleríny – Deichmann
  • brýle – C&A
  • kytka do vlasů – H&M

Formspringme                   Youtube                   Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

29 komentářů:

  1. Takhle ti to sluší :))
    S tím vedrem mám taky co dělat.. Maluju jenom řasenku a konec..

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší :) Také se nerada mažu tělovým mlékem v takovém parnu, celá se pak lepím.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký outfit :-). To tričko se mi vážně zamlouvá.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten top je super. Výborný sekáč úlovek.
    Jinak vedro... vzdušné hadry, lehké materiály, krém na ksicht a velké brýle. A mlíkovat až v noci, abych si nepřipadala ulepená. Milovníky tohohle počasí nechápu, je to na nic a už aby se ochladilo.

    Zdraví Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. Bez, tady ti to opravdu moc sluší :-). Takové outfity mám nejraději, jednoduché a přitom opravdu super :-). Aneta

    OdpovědětVymazat
  6. Suhlasim, presne čo pišeš je to hrozne v tomto teple, ja inak stale v lete mam len plavky :D škoda že ked niekde idem sa musim obliecť :D :D A strašne sa mi pačia tvoje okuliare :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tady ti to opravdu šíleně sluší. :]

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší ti to, taky už nevím v čem chodit, nejradši bych šla nahá :) Ale zas mám soudnost,takže tílka, kraťasy a brejle :)

    OdpovědětVymazat
  9. V těch světlých barvách ti to ale vážně sekne! Moc se mi to líbí:)

    OdpovědětVymazat
  10. Jojo, máme to tak nějak stejně. Už taky nevím co na sebe (nebo ze sebe?), abych nebyla zpocená. Co se týče líčení, raději nosím jen řasenku nebo lehké stíny, nic jiného mi nevydrží :D
    Jinak outfit supr, sluší ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky umírám ve vedrech, ale já ať si na sebe dám cokoliv furt se stejně potím :D koupila jsem si šaty ale bohužel - nedá se to v nich vydržet :D umírám, potím se, ale stejně miluju vedra :D
    Jinak ti to moc sluší, to tílko je pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  12. Kabelka je vážne veľmi pekná :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, ty brýle jsou exkluzivní:)) Hrozně ti sednou:)

    OdpovědětVymazat
  14. presne tak by som sa obliekla super!

    OdpovědětVymazat
  15. Ten top je skvelý :) Kiež by aj u nás v second handoch mali nejaké dobré veci. Ale tu je to skôr výpredaj z pred päťdesiatych rokov :D

    OdpovědětVymazat
  16. Máš naprostou pravdu! Já v těchto vedrech raději ani nevylízám z domu a když už, tak jedině do klimatizovaného obchoďáku :D Je pravda, že i můj BB cream to nevydržel a při večerním odličování tam skoro nic není... Naštěstí řasenka a tužka mi docela drží :-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Tyhle hice taky nesnáším :-/ Nemám na to oblečení, nerada chodím s kůží na trh :))

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuju všem za milé komentáře ;)

    OdpovědětVymazat
  19. krásný top a celý outfit se ti moc povedl :)
    N.

    OdpovědětVymazat
  20. i když píšeš jak jsi zpocená a tak, věř, že alespoň před odchodem ti to moc sluší:). U několikátý článek si ale nejdřív všimnu Tvých vlasů. Mohla bys napsat nějaký (spíš nějaké) obsáhlejší článek(ky) o tvé péči o ně? Z fotek na mě působí strašně zdravě a krásně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem o nich psala, zkus pohledat tady na blogu, ale nijak se o ně nestarám, neberu žádné vitamíny, je to prostě vrozené :) a děkuju ;)

      Vymazat
  21. Ten topík je nádhernej :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. moc Ti to sluší. :) ten top je super. hodně štěstí pro přežití veder. ;)

    OdpovědětVymazat
  23. nejsem jediná komu teče make-up?? :D to je tak hezký slyšet :) tyhle vedra nemám ráda... teda u moře mi to neva, ale v normálním "režimu"? šílený... ten top je krásnej :)

    OdpovědětVymazat
  24. Musím říct že tohle ti moc sluší, asi nejvíce s toho cos tady ukázala. Naštěstí Můj BB cream od Lorealu, funguje i jako fixator. TaKže vše drží kde má :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj,ano,tohle je to nejlepší,co jsi kdy z oblečení předvedla,drž se toho.Odvaž se,jsi moc usedlá.

    OdpovědětVymazat
  26. Tady ti to moc sluší. Mě se make-up taky hrozně roztéká v těch vedrech..

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, tahle kombinace je parádní,sluší Ti a je to jednoduchý styl. Za mě palec na horu:)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....