13. 8. 2012

Detailní room tour

Říkala jsem, že na tyhle room tour moc nejsem. Míněno u mé osoby.Stále zvažuju, jestli je dobré, být až tak otevřená a pustit vás  k sobě domů, když ani některé kamarády jsem tu neměla. Na druhou stranu, stejně už spousta z vás viděla část mého pokoje na videích/fotkách. Prozatím jsem vám chtěla vyfotit pár ,,kousků,, a zákoutí, která mám u sebe ráda a která mají pro mě zvláštní význam.

SAM_0386

Tak tenhle hrníček je po mojí mamce a náhrdelník, který leží na talířku jsem měla na věnečku v tanečních. Uvnitř jsou ještě náušnice.

SAM_0387

Kachničku mám od babičky. Sbírala jsem všechno a všechny kachničky, které jsem byla schopna sehnat, nebo dostat, dokud na ně bylo místo.

Vzadu je starý kapesníček. Říkáte si, že je divné si vystavovat kapesník ? Ale tenhle měla moje prababička u nočního stolku a nikdy ho nepoužila. Byl tam prostě na okrasu. Je látkový (takové snad dnes už ani neznáme), z jemného materiálu.

SAM_0388

Mám hrozně ráda sněhové koule. Okolo ní jsem omotala náramek, který jsem měla na maturitním plese a na státnicích.

SAM_0389

Tuhle krásku jsem měla dvakrát v tanečních a pak na maturitním plese.

SAM_0390

Na šperky mám posedlost. Brzy na ně bude další část článku, jak vše skladuji. Vše se dozvíte, nebojte Mrkající veselý obličej.

SAM_0391 (2)

Tuhle fotku mám hrozně ráda. Je s mojí babi a to mímo jsem já. Vidíte, nekecala jsem. Když jsem byla malá, měla jsem černé vlasy, později úplně světlé, skorem bílé a vzadu pramínek tmavý. No a teď mi moje špinavá blond tmavne. Fotka je černobílá a fotil ji děda na svůj oblíbený fotoaparát (nějaký ruský poklad, který už si nepamatuju).

SAM_0392

Miluju polštářky. Tyhle jsou jen dekorativní a nesnáším, když se mi po nich někdo válí. Ano, všechny musím sundavat z postele, plus další věci co tu mám, když si chci jít lehnout. Díky mamince mám ušité všechny ty potahy, kromě kytkového.

SAM_0395

Další sněhovka a památeční sklenička z Tunisu.

SAM_0396

Truhlička od ježíška na poklady, slamák koupený, ale zdál se mi jako pěkná dekorace. Stará kýčovitá soška po prababičce.

SAM_0399

Ten zajíček je jeden z prvních plyšáků, které jsem měla. Milovala jsem ho, protože má dlouhé nohy a měkké tělíčko, takže se pěkně nosil. Tu pusinku mu přimalovala mamka. A víte co, nesnášela jsem panenky Veselý obličej s otevřenými ústy. Mám schovanou jednu jedinou, se kterou jsem si trochu hrála.

SAM_0400

Nejcennější věc, kterou bych určitě zachraňovala, kdyby u nás nedej bože hořelo! Vzpomínáte na staré památníčky ? Tak tohle jsou stránky z mého stařičkého památníku, který jsem měla od základní školy. Ten se sice roztrhal a časem zpuchřel. Já z něj vyškubla několik stránek, opatrně je zastřihla a zarámovala. Tohle je psané moudro do života od mého dědečka.

SAM_0401

Část sbírky kachniček. Neměla jsem to kam dávat a spousta jich je ukrytých v krabicích. Tyhle jsou ty nej. Sbírám je od gymplu.

SAM_0402

Tak tohle je přátelé jediná letitá kytka, která mi vydrží. Je to vánoční kaktus, který mi každý rok okolo vánoc nádherně vykvete. Jiné zahubím tak do dvou týdnů.

Malé střípky z mého pokoje. Už jsem někomu psala, že víc než drahé návrhářské kousky, ocením věci s příběhem, hodnotou, kterou nikdo nemůže vyčíslit a vzpomínkami, které vám nikdo nevezme. Dle mě, by měl pokoj umět vyprávět příběh. Ten o vás, jako o vlastníkovi. Vyjádřit tak trochu to, jací jsme. Mám ráda fotky a najdete jich u mě hodně. V rámci zachování soukromí pro mé nejbližší, sem je ale nezveřejňovala. Stále hledám další dekorace a stále svůj pokoj dolaďuji. Uvidíme, jak dlouho v něm ještě budu…už teď ale můžu říct, že se mi po něm jednou bude stýskat.

Formspringme                      Youtube                         Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

10 komentářů:

  1. velmi pekne fotky, detaily sa mi pačia..a to zrkadlo na poslednej fotke mam aj ja a je super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda věci, které si nesou i svůj příběh :) Můj pokoj skrývá plno takových kousků, i když pro někoho to můžou být jen lapače prachů, některých se mi opravdu nechce vzdát :)
    Jinak máš super blog, zvu tebe i ostatní na ten svůj...

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kachničky a polštářky u mně vítězí, i když kafíčko z krásného hrníčku by nebylo marné.

    OdpovědětVymazat
  4. Od kamarádky jsem před 4 lety dostala úplně tu samou sněhovou kouli..:D

    OdpovědětVymazat
  5. Mám tyto články ráda, skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí tyto články!:)
    Krása se na to dívat.

    OdpovědětVymazat
  7. Mně tenhle styl nic moc neříká a neoslovuje, ale nějakým zvláštním způsobem mi to k tobě sedí :-) A líbí se mi, že máš hodně památky a věci, které pro tebe vážně hodně znamenají. Já mám akorát fotky ;)) Jo a vlastně pár drobností po babi/prababi mám taky, ale ne kvůli těm vzpomínkám a tak, jak to máš ty. Spíš účelově - stojánek, svícen, držák na ubrousky a tak ;)

    http://svetpodles.blogspot.cz/ - kdybys měla chuť se mrknout na můj blog. Probíhá u mě právě GA, tak bych tě, Bezego, ráda pozvala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ono je asi možná divné na ty věci koukat takhle, když jsou vytržené z prostředí :).

      Vymazat
  8. Na mě jsou některé z těch věcí moc kýčovité, ale přesto to všechno působí moc příjemně. :]

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....