12. 8. 2012

2.Hangout s Bezegou

Tak lidičkové jsem právě online live !!

ZDE!!

12 komentářů:

  1. Super ! :) Jsem ráda, že jsem to dneska stihla a poslouchám, i když teda jsi dneska pěkně drsná :D :D

    Ještě musím vyšpekulovat, jak to tam funguje a příště se taky přidám ! :)

    Michell

    OdpovědětVymazat
  2. Bolo to super! Aj keď som sa veľmi nezapojila, bolo zaujímavé počúvať tvoje odpovede na rôznorodé otázky...na niektoré by som odpoveď sama nenašla...:) Klobúk dole!

    OdpovědětVymazat
  3. Já vždycky přijdu pozdě :/ Nechceš to dávat nějak hodně napřed vědět, abych si to napsala do diáře a věděla na sto pro, že to stihnu? :D:D Jinak koukám a doufám, že to někdy stihnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala jsem to včera na FB, dneska ráno a pak ještě odpoledne. To už snad stačí ne :D. Jedině paličku na maso pak :D.

      Vymazat
    2. Jé, tak to se omlouvám, začala jsem tvůj blog sledovat teprve nedavno, tak snad příště už to chytím :D :)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, je možné, se někde podívat na záznam celého hangoutu? Na tom odkazu je totiz jen mala cast:( A nebo me to aspon prehraje jen malou cast:( A zrovna je to uzasny tema, moc by me to zajimalo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, bohužel se při zpracovávání videa ztratila většina nahrávaného. Když kliknu na koukat dál šipku, objeví se mi, že obsah byl poškozen. Nevím čím to je. Tak se omlouvám.

      Vymazat
    2. Tak to je škoda, přimlouvala bych se jako Dejnička o nějaký článek, kdybys někdy měla čas:)

      Vymazat
  7. A shrnout do článku by se ti to asi nechtělo, co? Jak psala Dashulka na FB, téma mě taky zaujalo, samozřejmě jsem ale dobu online prošvihla..:-(

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....