25. 8. 2012

1.Talentování - Pajush Baraque

PajuliHodně lidí mi píše, abych se podívala na jejich blogy, videa a já nevím co. Abych zhodnotila jejich tvorbu, dokonce mě prosí, abych zpropagovala jejich blog (bez legrace). Říkám ještě jednou a doufám, že naposledy, nežádejte to po mě. Pokud se mi budete líbit, nebo mě bude zajímat vaše práce, věřte, že si vás najdu sama a nebo pokud máte svůj okruh fanoušků, určitě mi na vaši tvoru někdo zašle typ (to mám moc ráda). Nemusí se jednat o hudební branži, můžete třeba vyrábět svíčky, je to úplně jedno. Podstatou těchto článků je ocenit někoho, kdo má talent, jde si za svým cílem a jeho tvorba patří k jeho životu. Je velmi těžké dnes v něčem vynikat, protože talentů je hodně a lidé chtějí často zazářit v naprostých hloupostech, jen aby byli slavní. Proto si zaslouží naši pozornost lidé, kterým nebyly nadělené kontakty s celebritami a strýček v nahrávací společnosti. Už jen z toho důvodu, že si dovolím prohlásit, že já jsem nikdy neměla v životě nic zadarmo a všechno si musím vydřít tyhle talentované lidi budu podporovat!! Pokud se jedná o člověka z České republiky, považuji to za velký úspěch, že se v dnešní rozhádané, závistivé době, kdokoliv pokouší o to, být svůj a prosadit svůj opravdový um, jít si za životním snem.

Víte jak moje srdce miluje hudbu ! Tahle slečna mi neposílala žádné odkazy. Jen si mě přidala do sledovaných  na FB. Brouzdala jsem mezi čtenáři a koukala, kolik vás přibylo, když v tu chvíli mě zaujala, že má tato usměvavá dáma v popisu práce song writer. Pátrala jsem trošku, kde že tahle slečna působí a našla jsem její youtube kanál. Pustila jsem si pár nahrávek a musím říct, že mi její hlas neskutečně přirostl k srdci. Mám ráda silné hlasy a fakt, že slečna má ráda rockovou hudbu jako já, sympatii jen přidal.

Nedalo mi to a napsala jsem pochvalu. Naučila jsem se, že klidně i na ulici pochválím lidem, pokud se mi líbí, co mají na sobě apod.Sice jsem se párkrát setkala s tím, že na mě dotyčný koukal jak na zjeva, nebo, že o moji pochvalu nestál, odpovědí mi bylo i přidrzlé: ,,Coooo?,, ale všechno to přisuzuji tomu, že lidé nejsou zvyklí na tohle chování. Slovo dalo slovo a já se rozhodla vám slečnu také představit.

1. Tvoje jméno/přezdívka ?

Ze svého jména jsem si před několika lety vytvořila „patvar“ Pajush Baraque, pod kterým se prezentuji na internetu, alespoň prozatím :).

2. Kolik je ti let a odkud jsi?

Čerstvě je mi 22 let, pocházím ze severní Moravy a současně bydlím v malé (a ještě menší:)) vesničce v okrese Nový Jičín. Studia mě zavála do nedaleké Opavy, kde jsem na vysoké škole vystudovala bakaláře.

3. Odkdy zpíváš?

Vlastně si ani nepamatuju, kdy to všechno začalo, byla jsem ještě pískle :). Dá se tedy říci, že od malička. Vzpomínám na své první „vystoupení“ před lidmi, to mi byly 4 roky a ještě jsem si ani neuvědomovala, jak moc pro mě hudba bude znamenat. Za první krůčky k muzice ale rozhodně vděčím své rodině.

 

4. Jaký styl hudby máš ráda?

Na tuhle otázku je hodně těžké stručně a jednoduše odpovědět, protože nejsem úplně vyhraněný typ a stále objevuju nová a nová zákoutí, míchání stylů, kterým pak následně propadám... :)

Moje srdce je ale rockové, to je u mě veškerý základ všeho. Miluju pomalé balady, melancholické texty, ale i řízné party, černou muziku, indie pop/rock... Při sportu nebo cestování ráda poslouchám dnb, nebo různé remixy v rychlejším tempu.

Zpívala jsem zatím ve dvou kapelách, ta první byla jazz-bluesová, druhá moderně rocková. Nejčastěji se mezi mými nazpívanými covery objevuje pop/soul, ale vlastní věci, kterých jsem kdys pár napsala, jsou spíše písničkářské, s kytarou... a mohla bych dále a dále ještě pokračovat, ale koho by to pak bavilo číst, že ano :)

Ale vím, že to své muzikální „já“ ještě hledám a snad k němu směřuji :)

 

5. Čeho by si chtěla ve zpívání dosáhnout?mikrofonová

Nejprve – v blízké budoucnosti – si pořídit pořádný studiový mikrofon, aby ty publikované nahrávky stály trošku za to, začít zase konečně psát svoje vlastní věci.

No a potom... si vybudovat nějakou svoji posluchačskou základnu, tu skupinku lidí, kterým se bude líbit to, co dělám/dělat budu, pro koho bude radost tvořit a snad dostávat i zpětnou vazbu (a nejen tu pozitivní, z konstruktivní kritiky se člověk nejlépe poučí :)).

Nepotřebuju bořit hitparády, ale dostat se alespoň maličko do podvědomí, to by se mi tuze líbilo, a mému zdravě exhibicionistickému já taky.

Už teď je to úžasný pocit, když mi někdo z druhého konce světa napíše, jak se mu moje nahrávka líbí a ať v tom pokračuju... a to bych tedy chtěla. Nevzdávat se a bojovat, jít s kůží na trh a vzbuzovat u lidí emoce, husí kůži, radost... :)

6. Kdo je ti inspirací? Tvůj idol ve zpěvu/zpěvák to nechám na tobě.

Moje absolutní nej nej nej je – dnes už dobře známá – Adele. Pamatuju si, jak jsem kdysi brouzdala po youtube a narazila na její baladu Make You Feel My Love. Začala se tehdy teprve chytat ve světě a u nás ji skoro nikdo neznal... a já jí propadla na první poslech :)

Z našich tuzemských vod nemůžu nezmínit Anetu Langerovou, to je taky srdcovka. Tyhle dvě dámy jsou mi opravdovou inspirací, jinak se k nějakým idolům či vzorům neupínám, nemá to podle mě cenu, pokud chce být člověk sám sebou, na vlastní pěst.

7. Tvoje stránky/FB/youtube kanál

Facebooku !!

Youtube !!

Pajush1Budu ráda za každého případného fanouška, odběratele, posluchače... :)

Pajush*     +    BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

PS: co na ni říkáte ? S mým hudebním sluchem můžu říct, že slyším občas chybičky a slečna se stále hledá i jak napsala ona, ale myslím, že s tak silným hlasem a i procítěním, které v něm slyším, to může dotáhnout daleko !! Kéž bych takový hlas měla Mrkající veselý obličej. Takže jí společně popřejme hodně úspěchů…

A mám tu výzvu pro vás. Prosila jsem vás, aby jste mi pomohli hledat další super blogy v blogové české/slovenské isnpiraci. Nikdo zatím nikoho neposlal, takže stále moje prosba trvá. To samé platí pro youtube vlogery. A teď si k tomu přijde kohokoliv, kdo má na něco talent a rádi by jste tu o něm článek !! Pokud máte na něco nadání vy, klidně pošlete i odkaz na svoje stránky, FB, youtube, cokoliv (v rámci slušnosti a inteligence vyšší než ležící kámen prosím).

               Formspringme                                     Youtube                                         Facebook

13 komentářů:

  1. Má pěkný hlas a i pěkně vypadá :) je těžké se ve světě muziky uchytit a zvlášt v čr, přeju hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, dřív jsem zpívala a musim říct, že chybičky tam určitě nějaké malé jsou, ale co to je oproti tomu, když slečna vypadá sympaticky a ještě má krásnou barvu hlasu ;) Hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Malé chybičky tam sice jsou, ale já je slýchám i třeba někde v rádiu, navíc slečna se teprve uchytává. :)
    Přeji slečně, mezi tou hordou příšerných českých "zpěváků" hodně štěstí, snad se jí to podaří. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pájinka je krásná, sympatická dáma, která má zlato v hrdle a kdejaká "ječna" nebo "rádobyumělkyně" na ní nemá a to jsou na vrcholu... Hodně štěstí, Páji:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je nádhernej hlas!!! Opravdu silnej! Připomíná mi možná Amy, nebo Adel .. Hlavně vypadá, že si na nic nehraje a že je svá.. a moc sympatická.. no jo alespoň mám dneska celý den, co dělat :D budu poslouchat její songy! Díky za Tip :)

    Petulabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. vypočula som si zopar piesni a musim povedať, že má krásny silny hlas :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tato slečna má užasný hlas a užasné srdce, a moc bych jí přála aby se jí splnili všechny její sny a byla v životě šťastná.Myslím si že tady mohly být uplně jiné písně na poslech ale na youtube.cz si jí muže najít uplně každý.:-) Hezký den

    OdpovědětVymazat
  8. http://www.youtube.com/watch?v=jLUsUy5ZLEQ


    http://www.youtube.com/watch?v=uY-kJz5f6Ew&feature=relmfu

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, tohle je super slovenská blogerka: http://msl3nik.blogspot.cz/. Možná, že ji znáš, možná ne, ale určitě stojí za povšimnutí! Sleduji ji už delší dobu. Je to opravdu příjemná slečna :-). Má krásný blog i videa. Vždycky se na ni s chutí podívám. Myslím si, že by si zasloužila mnohem více čtenářů/odběratelů. Koukni na ni :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip. Tuhle slečnu znám a mám ji připravenou v seznamu na příští představování ;)

      Vymazat
    2. Super :-)

      Vymazat
  10. Mám radost z Vašich komentářů a poznatků, děkuju!:)
    V domácím, amatérském prostředí bez vybavení se těžko dá dosáhnout nějaké kvalitní nahrávky, ale brzy vše posunu na nový level a věřím, že se pak bude líbit malinko víc :)
    Proto koho vývoj mého snažení zajímá, nechť se přidá k odběru na youtube, nebo na FB fan page, viz odkazy výše, budu ráda za každého živáčka :)


    Pajush*

    OdpovědětVymazat
  11. Milé dámy, které k tomuto příspěvku možná ještě zpětně vrátíte... V minulém komentáři psaném v srpnu jsem slibovala posun na další level, kterého jsem se v září dočkala... a od té doby nahrávám v mnohem vyšší kvalitě, jak můžete samy (a v případně čtenářů-mužů sami) posoudit na mém Youtube Channelu:
    www.youtube.com/BaraquePajush
    Všechny Vás srdečně zvu ku poslechu a případným dalším aktivitám... :)
    V novém roce 2013 Vám přeji mnoho krásných dní protknutých líbivou melodií....

    Pajush*

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....