3. 8. 2012

1.Hangout s Bezegou

Za pár hodin Mrkající veselý obličej

Doporučuji všem, co se chtějí zapojit sledovat youtube channel. Objeví se tam upozornění na vysílání živě kolem 6.hodiny.

Prosím nenechte mě se trapně potit před obrazovkou a připravte si na mě pár svých otázek. Budu se snažit odpovídat na všechny.

Formspringme         Youtube                Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

17 komentářů:

  1. škoda, že budu zrovna v autobuse na cestě k tetě na vesnici. ale počítám s úspěchem, tudíž se těším až se zúčastním dalšího hangoutu.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně to bohužel nefungovalo, nevím, co jsem dělala špatně, tak snad jindy :(

    OdpovědětVymazat
  3. No skoda ze si to nerekla vic dopredu:( treba den..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště dám vědět ;) tohle bylo dost spontánní :)

      Vymazat
  4. Hangout byl dokonalej :)) určitě by to chtělo dalšíí!! FANDIM TI! Tímhle jsi se pro mě stala úplně no. 1 :)) jsi milá, krásná a víš o čem mluvíš :) prostě super! Jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Bohužel, nestihla jsem. Doufám, že příště si toho všimnu dříve a budu čekat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já také nestihla, tak doufám, že příště :)
    Jinak vážně skvělý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  7. Bohužel nestihla:( V pátek v 18 pro mne nemožné... Jo, jo ty mateřské povinnosti :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dám vědět víc dopředu a udělám to někdy třeba v neděli nebo někdy, kdy se většina lidí nudí ;). Nebo sobota ?

    OdpovědětVymazat
  9. To je super nápad! Neděle je lepší, kolem 8 večer :D Těším se!

    OdpovědětVymazat
  10. Zahlédla jsem na fb, že bude záznam. Můžu se zeptat kdy asi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je, na youtube na mém kanálu ;)

      Vymazat
  11. Doufám, že další Hangout bude brzo následovat. Bylo to fajn, jsi moc sympatická a milá. Když pak na mě večer padla blbá nálada, tak jsem si pustila ještě jednou celej záznam a čumákovala jsem na něj do dvou do rána :-D A hned mi bylo líp :-)))

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....