18. 8. 2012

10 přání - TAG

Collage5

Je to asi jeden z prvních tagů, kterého jsem se zúčastnila, protože mi přišel jako hodně zajímavý.

Doufám, že vás nějak moje přání zaujmou a můžete mi napsat, nebo ještě lépe v Tagu pokračovat, co je vaším přáním !!

Formspringme                        Youtube                        Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

17 komentářů:

  1. Krásné video! Jako vždy si se skvěla poslouchala a prostě všechna tvá videa zbožňuji. Docela si mě na tohle téma nalákala, takže o tom tak nějak už uvažuji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kath ;). Jen do toho jdi, budu ráda, když mi pak pošleš odkaz !!

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) děkuju, tak ze srdce to opravdu je :)

      Vymazat
  3. Ohledně té lásky, rodiny a adopce jsem se skoro rozbrečela. Cítila jsem, že to jde ze srdce. Milé video. Krásný prosluněný den :) Zuzka

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou to zajímavá přání :) Je vidět, že jsi hodně citlivá a obětavá.. - bratranec pracuje v dětském domově, takže o tom taky něco vím a tvůj postoj se mi líbí..:) Každopádně jsi ale podle mě výjimečná osobnost myslím si, i když si uvědomuju, že tě vlastně neznám....

    A co je po smrti? Když jsem byla mladší, četla jsem knížku od Gabriely Zevinové : Někde jinde. To vlastně začíná tak, že hrdinka zemře. Je to zajímavý pohled na život po smrti a dost jsem to v tu dobu řešila, ale teďka se přikláním spíš k naturalistickému názoru, že žijeme jen jednou a jen tady a teď, tak toho musíme využít a žít tak, jak nejlépe umíme a sami sebe nesvazoavat nesmysly....

    Dost na mě zapůsobil tvůj článek Z deníku špinavé blondýnky... Myslím jsem ho nekomentovala, vzal mi slova a dost jsem přemýšlela...je tak upřímně a trochu frustrovaně napsaný, myslím, že řekl přesně to, co jsi chtěla sdělit....místy jsem se v tom našla.....a nevím, kamarád mi docela změnil život tím, že mi řekl o Tajemství. Nevím jestli to znáš, nevím, jestli se s tím ztotožníš a budeš tomu věřit, nic ti nevnucuju nebo tak, jen kdybys měla někdy čas, mrkni na tento film a popřemýšlej...je tam vlastně všechno řečeno a já ti jen říkám, že to opravdu funguje. Tedy aspoň takovým bláznům jako jsem já...:) http://uloz.to/xZDb9sL/tajemstvi-the-secret-2006-cz-avi

    A potom bych třeba ráda věděla tvůj názor - klidně mi napiš na blog někam do komentářů jen co si o tom myslíš-třeba že je to naprosto šílený a odmítáš tomu uvěřit :D....prostě mě zajímá tvůj postoj....moc ráda se ho dozvím! Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě mě tak napadá, že jsem tě několikrát viděla ve videích s brýlemi, tak jestli je máš jen slabounké a nepotřebuješ je na denní nošení a nebo jestli nosíš čočky? V tomto videu to vypadá, že máš modré kontaktní čočky, úplně ti září oči! Moc ti to sluší a pokud jsou to "tvé oči" tak závidím tu jasnou barvičku!:)

      Vymazat
    2. Ahoj Xoanko, mockrát děkuji za vzkaz. Knížek na téma smrt jsem četla několik, ale ani jedna mi nepřipadala zajímavá. Tvůj naturalistický názor mi přijde určitě zajímavý a snažím se podle něj jednat, ale taky mi přijde trochu krátkozraký (nezlob se). Mě prostě zajímá a trošku děsí, že nevím, co bude a jestli něco bude.
      Děkuju za pochvalu ke článku a k Tajemství. Četla jsem přímo knihu tajemství a ještě jednu na podobném principu, které se týká vztahů. Film jsem také viděla a je to dle mě jednoduchý princip, že pokud budu pozitivní, budou se mi lépe brát věci, lépe se s nimi smířím a tak si ke mě najde cestu postupně vše lepší i to, o co jsem ,,žádala,, vesmír. Nesmí se to dle mě brát doslovně a na 100% jako pravda, pak mi to zavání určitou sektou. Ale jako berlička v tom, jak přistupovat k životu, se mi to zdá pro někoho, kdo hledá určité odpovědi, jako dobrá pomůcka.
      Brýle nosím na dálku, proto je nemám na několika videích. Navíc teď mi už nestačí současná skla, ale nemám penízky na nové, takže brýle nosím opravdu jen, pokud je to nutné (na cesty, úřady apod.). Čočky jsem nosila, ale přišlo mi to velmi drahé (mám citlivé oči, takže mi seděly jen ty nejdražší, nejdražší roztoky apod.). Přirozená barva očí je taková nijaká (od modré po šedou) a sama bych řekla, že mám spíše šedé oči.

      Vymazat
    3. Krátkozraký...nojo, něco na tom bude, já vím, někdy mě to totiž odvádí od takového toho většího dobra...

      Já Tajemství neberu jako něco, bez čeho se neobejdeš, něco čemu musíš zasvětit celý život, prostě neberu to tak fanaticky...všeho s mírou a se zdravým rozumem! (pokud možno...:D) stejně mě ale překvapuje kolik lidí o tom ví a nikdy se o tom nezmiňují, jakoby to nebylo a přitom to docela využívají...

      Tak dobře, já jsem si jen tady všimla, že máš ty oči opravdu uplně jiskřivě modré:)....ale to asi dělá i světlo na tu kameru...:)

      Vymazat
  5. Moc se mi líbí tvoje videa :) Tady u toho mi vadí, jak ti oči směřují často nahoru :( A jinak..máš obarvené vlasy? :)
    N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nahoru jo ? :D toho jsem si ani nevšimla. Díky za upozornění.

      Vymazat
  6. Ahoj, mě jen oslovila tvoje touha dělat v rádiu nebo v televizi. Já si obojím prošla a v rádiu pracuju, vždycky jsem o tom snila, ale přiznávám, že ta realita je pak někde hodně jinde, než si to člověk představuje. To jen tak, ale jinak je to fajn práce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) tak to věřím,ale stejně mě to láká. Neřekneš mi o tom něco více ? Jak si se tam dostala ? Co přesně děláš ? Hrozně mě to zajímá.

      Vymazat
  7. Ahoj, našla jsem odkaz na tvůj blog na VV, kde taky soutěžím v soutěži. Pustila jsem si video a nevím, co říct. Něco se mi líbilo, něco naopak ne. každopádně tě obdivuji, já bych asi nedokázala natočit video takhle na blog. Ráda píšu,ale mluvit do kamery, to my nikdy nešlo. Takže to je pro tebe ode me jedno velké + =)

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě jsem zapomněla říct to, proč jsem ten komentář vlastně psala =D Já se vždycky rozepíšu a pak zapomenu na spoustu dalších věcí, které jsem chtěla říct. Ta věc je, že se mi moc líbí, jak mluvíš o tom, že by si chtěla adoptovat dítě, že si byl v dětském domově a to, že tvůj bratránek už dvě adoptoval. Moc krásný! =)

    OdpovědětVymazat
  9. Nesympatie jsou prostě nesympatie. Na to nejde říct "protože..."

    OdpovědětVymazat
  10. S tím zubařem souhlasím..mám to stejně jak ty..teď půjdu po dvou letech zase. Pauza byla i tím, že jednak mám hroznej strach zubaře, hlavně vrtání nesnáším, protože při tom hrozně trpím a taky tím, že jsem chodila k horšímu zubaři,tak jsem tam radši nechtěla jít. Předtím než šla má do důchodu, tak k ní jsem chodila poctivě.

    Trošku mě zaujala jedna věc, že si v těch snech trošku pritořečíš, nebo mi to tak aspoň přijde. Chceš malý baráček, max tři místnosti a přitom chceš hodně dětí. Jasně, že to jde, ale pro děti není moc dobrý,aby byly tři třeba v pokoji spolu..

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....