25. 7. 2012

Uložení šperků–1.část + DIY nápad

SAM_0149

Jestli jste straka, stejně jako já, pak určitě přemýšlíte nad tím, jak nejlépe uskladnit vaše poklady. Nevlastním bohužel speciální skříňku jen na šperky, jako mají slečny ze zahraničí (viz youtube), takže zápasím neustále s motajícími se řetízky, rozsypanými prstýnky, černajícími náušnicemi apod. Naštěstí jsem si za ty roky, kdy hromadím nejrůznější šmuky, už našla svůj systém a naštěstí jsem okoukala pár triků, které nestojí moc peněz a zvládne je průměrně inteligentní blondýna.

Chtěla bych vám ukázat věcičku, kterou už mnozí náruživý blogeři a sledovači videí na youtube znají. Jedná se u uskladňovací ,,krabici,, na prstýnky a další věci, které se vám tam vejdou.

image

  •  
  •  

 

  • Samolepící tapeta, nebo jakýkoliv barevný papír dle výběru
  • Víko krabice od bot
  • Práskací bublinkovou folii
  • Krabičky prázdné
  • Tavná pistole + lepidlo do ní
  • Nůžky
  • Látku (asi půl metru, raději více než méně)
  • Izolepa

 

image
  1. Krabičky polepíme tapetou.
  2. Přilepíme je ke dnu víka na místo, kde je chceme mít.
  3. Polepíme víko tapetou.
  4. Folii sbalíme do ruliček, stejně tlustých, pevně sbalených. Aby se nám nerozmotávaly, po stranách je slepíme izolepou.
  5. Ruličky obalíme látkou a připevníme pomocí lepidla z tavné pistole.
  6. Přilepíme ruličky těsně vedle sebe na dno víka.

Můžete si nechat kousek místa a nelepit víko celé ruličkami, tak vám vznikne další prostor na odkládání jiných věcí než jsou prstýnky.

image

SAM_0147SAM_0148

Já jsem do krabiček naskládala část mých náramků a mezi ruličky dala část prstýnků. Prostor mezi zabírají mé nejoblíbenější hodinky.Moji krabičku berte s rezervou, je poměrně odfláknutá, vy budete mít hezčí. Zjistila jsem totiž během přestavby pokoje, že ji nebudu chtít mít na očích, ale jen v šupleti, kde není skoro vidět, jen mi pěkně udržuje pořádek ve věcech.

Formspringme               Youtube                         Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

15 komentářů:

  1. Jsi neuvěřitelně šikovná! Tohle zkusím taky!
    Darinka Lautrnice

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré, líbí se mi hlavně prstýnková číst, nenapadlo by mě to udělat z bublinkové folie.. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky by se mi něco takového hodilo, protože neustále ztrácím šperky :D, protože je pokaždé odložím někam jinam :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty seš šikulka!
    Něco takového bych potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je fajn nápad, myslím že to někdy vyzkouším. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tá látka je veľmi pestrá, je to potom neprehľadné, jednofarebná textília by bola lepšia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý postřeh. To je pravda.
      D.

      Vymazat
    2. Ano byla, ale když je krabice v šuplíku, tak kouká jen ta látka a je alespoň něco na tom hezké ;). Samozřejmě nikomu nenutím, že to musí dělat takhle , každý si může vybrat svůj vlastní barevný dekor.

      Vymazat
  7. Skvělý nápad! To zkusím taky, děkuju za super tip:)

    OdpovědětVymazat
  8. až mi dojde místo ve šperkovinci, už vím, co s tím ;) pěkné =)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc skvělý a pěkný nápad,určitě vyzkouším .-D

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý nápad. Já např na šperky používám takový látkový pořadač z Ikei. Stál mě necelých 50kč a náušnice se mi konečně nezamotávají do řetízků.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....