26. 7. 2012

Sprej a bude ti blond

More blond fhellungs spray  - BaleaSAM_0205

Dostupnost: drogerie DM

Balení: pumpička – 150 ml

 

Cena: 60,-

Co slibuje: světlejší odrosty/melíry –> nebudou tak viditelné, takže si oddálíte nějaké to barvení a vaši přirozenou nebo chemickou blond dokáže rozzářit a více zesvětlit

Vůně: smrad neskutečný – cítit je akorát peroxid

Aplikace: na vlhké vlasy asi 2 cm od hlavy stříkáme sprej, pozor na oči a pokožku, následně vlasy vysušíme fénem (sprej reaguje až po zahřátí fénem)

Výsledek: Po aplikaci asi 5x nevidím viditelný rozdíl (možná trochu odrosty, ale to si spíš vsugerovávám)

Pro: za mě žádné

Proti:

  • na mě nefunguje
  • smrdí – má vonět citrónově, ale to tedy vůbec necítím
  • svědí pokožka hlavy po více použitích
  • vysušuje vlasy i pokožku
  • obsahuje peroxid !!

SAM_0204SAM_0206

 

Možná mám moc pigmentu, nebo jsem to zkoušela málo, ale dát si vícekrát tenhle sajrajt na vlasy, to by mi asi shořela hlava. Rozhodně se nevyskytujte někde poblíž ohně, svíčky, protože pak by jste dopadly jako čarodějnice při procesech !! Považuji to za opravdový driák a myslím, že by vyšlo stejně, kdybyste si do rozprašovače daly jen peroxid a pak vlasy regenerovaly maskou. Upřímně nechápu, jak z toho mohou být slečny nadšené a to jsem četla hodně recenzí. Pořád se honí za ,,přirozenou,, blond, kupují masky, kondicinéry a pak si chtějí na hlavu nandat tohle a používat ho dlouhodobě ? Někde jsem dokonce četla, že slečna radila pro větší efekt rovnou to na hlavu nalít !! Za mě ne, ne ne ! Ale chápu, že to někomu může vyhovovat, chápu, že asi rozhořčím hodně spokojených uživatelek, ale jde jen o můj názor.

Jaké máte zkušenosti vy ?

Formspringme                    Youtube                  Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

14 komentářů:

  1. Jelikož nejsem blond, tak neřeknu svůj názor :D Ale dobrovolně bych si to na hlavu nechtěla patlat :D

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem s ním naopak moc spokojená ( nadšeně jsem o něm psala kdysi tady : http://eatandrunandlove.blogspot.cz/2012/06/balea-zazrak-pro-blond-vlasy.html ). Už víc jak tři měsíce jsem si díky němu vůbec nemusela barvit vlasy a nemám žádné odrosty:) moje přirozená barva je světle hnědá, nebo taková hodně tmavá blond...

    pravda je, že neskutečně smrdí.
    Ale to že obsahuje peroxid mi nevadí,bez něj by nebylo zesvětlení možné... i když to asi pro vlasy není nic zdravého-
    ale to žádné odbarvování.
    dost se divím, že to u tebe nemá žádné výsledky, já jsem měla světlejší odrosty už po třetím použití, a to nemám přirozenou barvu nijak světlou..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, že jsi s ním spokojená. Mě opravdu ničil vlasy a to je mám jinak kvalitní. a nechytal skoro vůbec :( třeba jsem měla nějaký vadný, ale svoje přírodní vlasy mám špinavou tmavší blond, taková ta neurčitá počůraná sláma, na kterou se jiné barvy chytaly šíleně rychle. S tímhle nic!

      Vymazat
    2. právě tu počůranou slámu mám taky, tak mě to překvapilo.
      mně to vlasy nijak víc nezničilo, ale kvalitní jsem je neměla bohužel nikdy:(

      p.s : když to po sobě tak čtu, vypadá to, že jsem podplacená, abych ten sprej tak vychvalovala:D

      Vymazat
    3. Ale vůbec ne :) to bych byla už dost bohatá, kdybych dostala za všechny ty věci, které tu vychvaluju zaplaceno !! :D asi to začnu navrhovat, že jedině za honorář :D

      Vymazat
  3. Já mám svoje vlasy světle hnědé až medové. Není to taková ta šedivá hnědá, ale zase to není bůhvíjak krásná barva, takže si pravidelně dávám blonďatý melír, který v mých vlasech vypadá docela přirozeně - zvlášť teďka v létě. Když to odrůstá, není to zase tak vidět, ale přece jen jsem si řekla, že tady tohle vyzkouším a souhlasím s tebou! Je to k ničemu vlasy jsem potom měla zničené, hnusně krepaté, pokožka byla podrážděná a stejně to nemělo moc žádný efekt. A jak píšeš, četla jsem hodně recenzí, že je to fajn pomocník, ale teda zklamání!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uff, jsem ráda, že nejsem jediná divná :D

      Vymazat
  4. Asi před pěti minutama jsem ho použila :D Jinak já patřím také ke spokojeným uživatelkám! Mám už asi třetí balení a naprostá spokojenost! Nevoní mi, ale že by to byl nějaký hrozný smrad to mi také nepřijde. Vysušování ani svědění jsem vůbec nezaznamenala takže si nestěžuji a hlavně odrosty mám opravdu méně viditelné z čehož jsem nadšená! Takže za mě velké ANO! Jinak v Drážďanech mě zaujalo v DM, že něco podobného vyrábí i Wella (u nás jsem to zatím neviděla) tak příště asi vyzkouším i to :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. To že vysušuje vlasy mi dosť mi dosť vyhovuje ale tiež po viacerích použitiach ma svrbý pokožky hlavy pre to si dávam pavzi v používaní ... no a ten smrad hrozný ... ale na mňa to funguje každý si všimol že mám svetlejšie vlasy ... no musím povedať že som kedysi mala podobný prípravok od Palette ale prestali ho vyrábať a ten bol 100x lepší ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja k tomu používam aj ten olejček v z tej istej rady a je vážne super .. vlasy po ňom nevyzerajú ze by boli mastné ale sú lesklé a krásne jemné ... vážne doporučujem a krásne vonia ...takže možno to bude na tvoje krepaté zničené vlásky lepšie než tohle

      Vymazat
    2. toto ... http://alicaletko.blogspot.sk/2012/06/new.html

      Vymazat
  6. No, tak není každej den posvícení..:D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, mně funguje :), pokud jde o chemii, tak kam se hrabe barvení, čili za mě PLUS :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem na vlasy používala fialový šampón a pak tužidlo.To tužidlo bylo perfektní.Když jsem si vlasy odbarvila na blond byla jsem jak kuře a teď to mám do platinova.Akorát ten šampón mi to dost vysušil.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....