8. 7. 2012

Ozdobení vázy

SAM_9939Tento DIY se snad ani jako DIY brát nedá. Spíš jako takový momentální nápad. Zbyl mi kousek samolepící tapety z mého pokusu o uskladnění šperků, který vám brzy snad také ukážu a tak jsem se jala polepovat vše, co se mi dostalo pod ruku. Nebojte, jako u kolotočářů to u mě nevypadá a navíc, se to kdykoliv dá sundat  !!

Co potřebujeme:

  • Vázu
  • Tapetu /samolepky
  • Nůžky

Je to jednoduché jako facka a tak snad nikoho nepřekvapí fakt, že si z tapety ustřihneme potřebný obdélník a nalepíme ho na vázu. Vuala, dílo hotovo !! Přidáme květiny a máme dekoraci do pokoje.

PS: předělávka pokoje (respektive nábytku) vrcholí a tak se vám snad za chvíli budu moci pochlubit !!

Formspringme            Youtube              Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb

6 komentářů:

  1. těším se na ukázku nového pokoje :))
    ta váza vypadá super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký nápad ;) Doufám, že nám pak ukážeš to uskladnění šperků. Sama jich mám celkem dost a hodil by se nějaký ten tip jak to někam všechno schovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ukážu ukážu ;). Tedy nevyvedlo se to úplně tak, jak jsem chtěla, ale trochu to pomáhá s uskladněním. Teď sice budu zase šperky přendavat, takže budou mít nový domov, ale ukážu třeba pak i systém další.

      Vymazat
  3. wow, ďakujem ya inšpiráciu, prestne toto som potrebovala na yútulnenie mojej izbičky :)
    už som si aj yodve vázy spravila
    http://katherine-fashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Máš pekný blog :)

    PS: pomôžte nám rozbehnúť blog :)
    http://glamourroses.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....