23. 7. 2012

Osobní výzva/Personal challenge

Jelikož a protože, jsem zjistila, že polička v koupelně není až tak malá, jak jsem se domnívala a že na jejím vzdálenějším konci se skrývá zásoba výrobků nespotřebovaných, nahromaděných a jelikož se já vážně obávám jak o zdraví jejich (rozuměj trvanlivost) a zdraví moje (rozuměj shopaholic), stanovila jsem si takovou malou osobní výzvu.

Nekoupím si nový produkt, dokud nevypotřebuji jeho předchůdce. Bráno tak, že pokud mám například více nočních krémů, tak nevyhovující vyhodím nebo pošlu dále (nevím, proč je to pořád skladuji a jen se kazí), vyhovující vypotřebuji a dokud je nespotřebuji všechny, tak si prostě už žádnou novinku nekoupím.

Vychází mi z toho pěkná rovnice:

image

Nu a jak mi to zatím jde, se můžete podívat tady:

krémryor

  1. Místo Loreal Triple aktive noční, který jsem pečlivě dopoužívala a jiný noční krém nemám, jsem si pořídila Olay complete care night.
  2. No a Ryor odličovák, který používám jen na oči a stal se mou stálicí, jsem si koupila další. Sice ještě není celý pryč, ale bude za pár použití. Štve mě, že se nedělá ve větším balení a já pro něj musím docela často běhat. Oželila bych i větší cenu klidně, jen kdyby byl alespoň 500 mililitrový třeba jako Bioderma.

Takže slečny, kdo do toho jde se mnou ? Taky máte tendence, dělat si zásoby, nebo kupovat více kosmetiky, než jste schopné spotřebovat ? Myslíte si, že je to mrhání penězi ?

Formspringme                            Youtube                             Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

26 komentářů:

  1. Dělám zásoby! Jsem jako sysel:D Nejhorší jsou slevy, výhodné nabídky 1+1 atd. Mám doma hlavně zásobu šamponů a kondicionerů tak na rok dopředu, deodorantů, krémů a fluidů na obličej:D Jdu do toho s tebou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžký závislák Peti ? :D tak jdeme na to !!

      Vymazat
    2. To jsi vystihla!:-) Už tu kosmetiku nemám kam dávat! A peníze ubývají a ubývají.

      Vymazat
  2. ja sa drzim toho ze si nekupim nic kym neminiem aspon 2O produktov a dnes som sa dopracovala k osmemu :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. četla jsem :D ale to bych asi nedala :D asi nemám zas tak veliké zásoby, protože kdybych to udělala takhle, asi bych si například dlouho neodlíčila oči, než bych dospotřebovávala ty další výrobky.

      Vymazat
  3. Tohle dobře znám, taky jsem si před časem udělala velký nákup v drogerii a tím jedním jsem neskončila. V zápětí jsem kupovala další věci, protože na ně byla výhodná akce a teď mám šuplík věcí, které nepoužívám a v nejbližší době ani nepoužiji, protože mám spoustu těch předchozích. Ale snažím se spotřebovávat. Nakupilo se mi například 5 řasenek (jednu jsem měla, na 3 byla výhodná akce, jednu jsem koupila v zahraničí od značky, která je v ČR nedostupná). Proto jednu řasenku jsem darovala švagrové jako součást dárku k narozeninám, jednu jsem dopoužívala a zbývají 2 co nepoužívám a právě si jedu další, na kterou jsem se hodně těšila. PS: Myslím, že neexistuje špatná řasenka (či její kartáček), jen člověk, co s ní neumí zacházet - protože se perfektně nalíčím i řasenkou, kterou každý haní. Já vím, první pokus skončil katastrofou, ale pak už to šlo! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) no, tomu říkám taky bytelné zásoby. A víš, že máme na řasenky stejný názor. Respektive, já tomu přikládám i kvalitu řas.

      Vymazat
    2. No, já si nikdy na kvalitu řas nestěžovala, dřív se mi stávalo, že i když jsem se nenalíčila, všichni si mysleli, že namalovaná jsem, nebo mám alespoň řasenku. Ale je fakt, že za svůj život jsem potkala holky s megadlouhými řasami (oproti nim jsem chudá příbuzná) a pak taky holky s fakt kratičkými a rovnými řasami (a to je podle mě docela prokletí bez pořádný řasenky a nalepovacích řas). No, ale jo, jdu do toho, taky jsem si řekla, že už nic dalšího kupovat nebudu a při četnosti použití řasenky mám minimálně na rok až 2 vystaráno... Leda bych podarovala ještě někoho! :-D No, ale stejně se mi klepou ruce, vždy když vidím akci na další kosmetiku, to pak jen těžko odolávám... Takže přeji pevnou vůli! :-)

      Vymazat
    3. Tobě taky :). U mě se jedná spíše o dekorativku typu oční stíny, makeup, rtěnky :D. Těch mám opravdu hodně, tedy na mě hodně.

      Vymazat
    4. Hodně je to o řasách. Mně vyhovují plastový kartáčky, na který všichni nadávají, svoje řasy mám dlouhý a poměrně hustý, takže asi úplný opak většiny holek, který by toho teprve chtěly dosáhnout... :-) Jinak, nesyslím, kupuju si, až když mi něco dochází. Jsem v tomhle směru docela vybíravá a neskladuju si doma dlouho kosmetiku, snažím se dbát na dobu trvanlivosti (jasně, neotevřená vydrží víc, ale i tak se mi příčí použít něco, co by mi třeba doma rok leželo... a upřímně řečeno, pokud si na tu věc jsem schopná rok nevzpomenout, stejně bych ji pravděpodobně vyhodila nepoužívanou).

      Vymazat
    5. Tak to chválím, já bohužel syslím, plus zapomínám a pak je mi líto to vyhazovat po expiraci :(.

      Vymazat
  4. V pečující kosmetice tyhle problémy nemám, tam jsem rada, kdyz narazim na neco, co mi vyhovuje a rada to dopouzivam. Ale s dekorativkou je to mnohem horsi, tak nakupuju spis okem, proto se mi to hromadi :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, zapomněla jsem uvést, že to myslím i na dekorativku ;).

      Vymazat
  5. Taky už jsem si to zakázala :D

    OdpovědětVymazat
  6. já mám úchylku na šampony, v koupelně jich mám otevřených asi 5, a ve skříni skladuju další, jak sysel :D ale už jsem si taky zakázala kupovat nové :D

    OdpovědětVymazat
  7. s tímhle jsem zkoušela začít několikrát a nikdy mi to dlouho nevydrželo, proste mám slabou vůli :D nejvíc syslím sprcháče, hodně mi jich krásně voní a stojí to málo, tak si vždycky řeknu, že těch pár korun mě už nevytrhne a teď je pomalu nemám kde skladovat :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle znám.. :D teď tu mám navíc pár krémů, pleťových vod, sprcháčů, šamponů... :D

    OdpovědětVymazat
  9. Syslím parfémy, řasenky a rtěnky, ale ostatní mi někdy dokonce chybí! Jenže v obchodě jdu stejně jako první na rtěnky a na krém na nohy zase zapomenu. Od teďka na to budu myslet díky tobě. Nehromadit, vypotřebovat, nahradit. Nehromadit, vypotřebovat, nahradit. Nehromadit, vypotřebovat, nahradit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to stejně asi nezvládnu : Nehromadit, vypotřebovat, nahradit. :-D :-D jsem ráda, že v tom nejsem sama :-D Z.

      Vymazat
  10. tohle jsem si určila ž dávno, takže se určitě zúčastnuji a zatím mi to jde :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já kupuju produkty vždy jakmile mi začne docházet předchozí, protože se děsím toho, že kle dodržovala,kdybych tohle dodržovala, tak bych na nákup produktu v ten den zapomněla a večer bych se nemohla odlíčit :D :D Děsivá představa :D

    OdpovědětVymazat
  12. No já to měla tak, že vypotřebuji 5 produktu a teprv pak si muzu koupit novy, to se povedlo a teď sem šťastná :)

    OdpovědětVymazat
  13. já se zásobuju pořád :D mám totiž takový pocit ,že všechno prostě potřebuju :) ,ale v poslední době se snažím vypoužívat aspoň nějaké věci :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem taky nastolila takový systém- spotřebuj - a pak kup nové. Samozřejmě, že pokud mi po něčem naskáče vyrážka- tak to nebudu používat dlouhodobě, ale když mi produkt vyhovuje budu se snažit nepodlehnout žádným lákadlům a "vypatlat" ho celý. Zásobuju se aktuálně akorát těmi produkty, které vím, že se na ně mohu spolehnout a používám je pořád dokola- např- gel z aloe vera či voda od Biodermy.

    OdpovědětVymazat
  15. Bohužel mám tendence kosmetiku hromadit a dělat si zásoby... musím s tím svým zlozvykem začít něco dělat, protože už to nemám pomalu kam dávat :D

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem strašnej sysel a doma se mi to hromadí a hromadí....a kupuju další a další...:D Je to konec se mnou :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....