30. 7. 2012

Olayjaj–Noční krém na všechny držtičky

Dobře, chtěla jsem do nadpisu napsat huby, ale přišlo mi to moc drsné, tak jsem si to pro vás zjemnila.

image

SAM_0182

Dostupnost: Rossmann

Cena: mě stál v akci 150,-

Balení: 50 ml – plastový kelímek

Co slibuje: hydratace každého typu pleti a takové ty další ptákovinky co všechny noční krémy, jediné na co není určen jsou vrásky, takže žádná Q10 bomba tam nebude

Vůně: dlouho jsem přemýšlela, co mi to připomíná a pak jsem na to kápla, když jsem si šla večer namazat ruce – Modrá kolečková Nivea, letitá klasika, stejná jemná krémová vůně

Aplikace: večer na dobře odlíčenou a vyčištěnou pleť a oblast krku/dekoltu

Konzistence: velmi jemná, lehká

image

  • všechny druhy pleti a opravdu je to znát – nezamastí, dostatečně hydratuje
  • mastný akorát
  • hezky se roztírá
  • lehká konzistence
  • hydratuje
  • cena
  • pomalu ubývá
  • zjemňuje pleť
  • voní
  • neucpává póry

image

 

  • pomaleji se vsákne
  • balení by mohlo být hezčí, ale to je věc názoru, navíc bychom si pak zase určitě museli připlatit obal

Celkově jsem s ním velice spokojená. Je nástupníkem po Loréal Triple active nočním, který jsem měla moc ráda a musím přiznat, že Olay ho plně  nahradil a vytěsnil z mých vzpomínek. Určitě si ho koupím znovu, až dojde. Na mou mastnou pleť je velice příjemný, ale nemusím se bát, že po ošetření, kdy si dělám například peeling, by pleť nebyla dostatečně hydratovaná. Je pravda, že se pomaleji vsákne (cca půl hodinka), ale ráno po něm nejsou ani památky. Zato kůže na obličeji je jemnější a celkově se mi zdá pěkně nabumbaná. Bohužel nebude pro opravdu hodně suchou pleť, díky tomu, že není hutný. Klasiku suchou rohožku ale zvládne. Neucpává póry a tak nejsem samý pupínek, což hoodně u krémů oceňuji. Plastový kelímek se mi moc nelíbí, ale když přijdu hodně pozdě večer domů, no myslím, že je ten plast jedině  mému nešikovnému a dočasně indisponovanému já, jedině užitkem. Niveová jemná vůně se mi líbí.

image

kjrjge

Formspringme                      Youtube                                 Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

9 komentářů:

  1. Je fajn, že jsi našla bezva krém, ale pro mne už není. Já potřebuji už proti vráskám.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ty jejich denní fluidy a jsem taky voní Niveově (tu vůni miluju). A jsou lehoučké a příjemné.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám od nich teď denní krém, zatím se zdá být taky fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten krém od Lorealu triple activ, mělajsi ten modrý? Protože jestli má taky takové účinky tak si tenhle musím hned koupit :). Protože jsem ten od Lorealu už v obchodech neviděla :(. Ale naštěstí mám ještě celé balení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano modrý :). U nás ho normálně mají v drogerii, tak nevím ani o tom, že by se přestal dělat. Tenhle mu je hodně podobný, ale je méně hutný. Tím se mi zdá lepší.

      Vymazat
  5. Super tip, zrovna nějaký noční sháním ;), Líbí se mi nové záhlaví....i když já jsem ten typ, kterému se líbí téměř všechno...:D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....