14. 7. 2012

Odchlupovací záležitost obličeje–Bellabe

Dnes se pobavíme o ,,problému,, chloupků ve tváři. Asi se divíte, že tenhle článek píše zrovna blondýna, která by s tímhle neměla mít větší problém. Bohužel jsem majitelkou velmi tenoučkých a skoro neviditelných chloupků hlavně v oblasti  spodní části tváří a okolo brady a pod nosem. Nejsou normálně postřehnutelné, trošku jdou nahmatat, asi nejvíce, když mě budete hladit proti srsti…

Není to nějaký šílený problém, normálně bych si jich ani nevšímala, dokud by třeba nezměnily barvu a já bych se ráno probudila s knírkem, ale v období, kdy se více líčím, je to malý nepatrný prohřešek mého obličeje, který jde vidět s každou další vrstvou pudru. Nemluvím jen o pudru. Pokud chci například použít rozjasňovač nad rty a pod rty do jamky od brady, nemůžu…zvýrazním tím chloupky a jsou pak vidět. Nepředstavujte si, že jsem chlupatá až na zádech, naštěstí se mě problém zvaný anglicky Hirsutism netýká, ale stejně je to pro mě věc, která kazí výsledný dojem.

Našla jsem na youtube jeden výrobek, který mě hodně zaujal. Nenašla jsem pro tentokrát v sobě odvahu, vám na něj natočit video, protože….nepřejte si, mě u toho vidět !!

image

 

 

Výrobek  Bellabe nebo Spring it, nebo chcete-li klasicky Facial hair remover ( odstraňovač chloupků ve tváři) je vlastně jednoduchá spirálka, která má po stranách umělohmotné úchytky, kterými jednoduše točíte směrem ven a vytrháváte si za její pomoci nechtěné ochlupení.

Na postup se můžete podívat sem…image

Seženete ho na stránkách, které jsou označila u odkazů na názvy výrobku, ale zaplatíte zbytečně okolo 16 dolarů. Já jsem ho sehnala na ebay za 3 libry i s poštovným. To je sakra rozdíl !

image

  •  

 

  • chloupky mě trápí
  • voskové pásky nesnáším a mám s nimi vždycky dva dny vyrážku
  • na laser nemám
  • Opilcu apod. taky nesnesu

image

 

 

Funguje opravdu dobře, ale spíše jen na rovnější plochy. Pokud máte propadlé tváře (což není můj problém Veselý obličej s otevřenými ústy), budete muset hrát na chvíli křečka a nafukovat tváře tak, aby se na ně spirálka dostala. Pod nosem to docela jde, na bradě je to horší. Stačí mi to udělat tak jednou za 14 dní (jak jsem říkala, nějaký vlkodlak nejsem).

Je mi jasné, co vás bude zajímat nejvíc …Bolí to ? Nebudu lhát, bolí to jako … no, jelikož já jsem na tohle docela citlivka, bolí to imagehodně a já u toho propláču nejeden kapesník. Ale pomáhá si předtím oblasti přejet kostičkou ledu.

Asi jako s vytrháváním obočí…(už chápete, proč ne to video ode mě ?). Pokožka je po tom citlivější a někde místy zarudlá, není to u mě tak hrozné, jako s pásky.

image

  • různé Opilca krémy ,Veet pásky apod.
  • nedoporučovala bych klasický holící strojek, kdo s tím má ale velký problém, nic jiného mu asi nezbývá
  • v zahraničí prodává firma Olay nějaký nový odstraňovač , u nás jsem na něj zatím nenarazila
  • no a pak je ta nákladnější, ale určitě účinnější varianta – laser

 

Využíváte některá tuhle pomůcku, znáte ji ? Používáte jinou uvedenou variantu, nebo máte svůj trik ? Nebo necháváte růst chloupky svým životem ?

Formspringme                Youtube                         Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

13 komentářů:

  1. WOW NO TO JSEM NIKDY NEVIDELA! :-O
    ale fakt mi prijde ze to musi hodne bolet! :-O
    JINAK SKVELA INSPIRACE S SUPER PRISPEVEK ..mozna o tom reknu i mamce -- ja sama se toho trosku bojim!


    +PŘÍJMI MOJE POZVÁNÍ NA GIVEAWAY http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/07/thank-you-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je drsný! auauau... zlatá klasická pinzeta! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem na to kdysi koukala, ale už od pohledu mě všechno bolí, tak bych to asi nesnesla používám pásky, cukrovou pastu, pinzetu....všechno možné.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, máš moc parádní videa, mám otázku: Nechtěla by jsi natočit video o tvé makeup collection? či jak skladuji kosmetiku ? docela by mě to zajímalo, jak to u tebe vypadá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je vychytaný, bohužel s tím mám dost problémy, ale řeším to pinzetou nebo jako barbar někdy holítkem prostě no :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Naštěstí mě chloupky kolem rtů netrápí, respektive je neřeším:D. Navíc nesnáším bolest, takže vytrhat si jednou za čas obočí je pro mě nadlidský výkon:D.

    OdpovědětVymazat
  7. hmmm momentalne nic taketo neriesim, ale keby som si maal vybrat tak sa asi pravidelne obratim v tomto sme re na sluzby kozmeticky :)

    OdpovědětVymazat
  8. ááá to vypadá bolestivě :D zlaté voskové pásky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tyjo, zvlášť to s tou nití mě překvapilo. (A upřímně, laser je úplně k ničemu. Absolvovala jsem ho čtyřikrát a bylo mi to úplně k ničemu, neroste to ani míň, ani dýl...)

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímavý článek. Včera jsem jela v autobuse a fascinovaně jsem hleděla na hezkou, mladou slečnu a její chlupatou bradu (ale fakt chlupatou) :D tak jsem si říkala, že já jak si stěžuji na svůj ochlupený horní ret, tohle je teda pecka.. Já používám nit, je to rychlovka, což opravdu oceňuji, jelikož to SAKRA děsně bolí. Jednou jsem byla na vosku na horní ret a na obočí a to co mi to udělalo? Horní ret se mi uplně obsypal pupínkami a nad obočím jsem měla bílé fleky (snad mi to narušilo kůžu, nebo já nevim) asi ještě měsíc potom, takže prostě nikdy více..

    OdpovědětVymazat
  12. Vím, že to pod tento článek nepatří, ale nevím, kam jinam bych dotaz směřovala :)

    Chystám se koupit si make-up od Revlonu (na základě tvého videa) :) Jen si stále nejsem jistá výběrem odstínu.. Mohla bys mi říci, jak podle odstínu na obrázku sedí k pleti? : )Jsou spíše tmavší nebo světlejší.. moc děkuji a omlouvám se, že to píši sem..ale nevěděla jsem, kam jinam..

    OdpovědětVymazat
  13. To je ptákovina :-) asi bych neměla dost odvahu na to si to škubat :-) mám blond vlasy a tak to naštěstí a) nejde vidět b) nemám :-) nevim. Nedávno mi přišla do krámu jedna holčina, na tváři permanentní make-up, ok a pod nosem regulérní knírek.. PM byl super, ale toto? to nepochopím.. .vyhozené peníze, vyhozená bolest a snaha :-D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....