4. 7. 2012

Oblíbené věci za měsíc červen 2012

Neuvěřili byste, co se mi stalo v minulých dnech. Stačila jsem si málem zapálit vlasy nad přípravou zapalování uhlíku do vodní dýmky, rozhodla jsem o svých budoucích krocích v životě a na závěr, si představte onu hrozně vtipnou scénu z filmů, kdy se filmová postava koupe ve sprše a někdo šíleně zvoní…teď už se přeneseme do reálu, ač to tak nebude znít !! Takže už já, jsem vyběhla z koupelny s mokrýma vlasama a takzvaně na Evu, chytla jsem lehký župan a vyběhla na chodbu. Otevřela jsem okno a hodila zvonící mamce, která si zapomněla klíče, jeden klíč od zdola, určený k házení návštěvám. Otočila jsem se a ladným krokem, aby se mi nerozevřel župan a sousedi slídící kukátkem neměli už beztak větší podívanou se jala na úprk zpět do bytu. Bohužel, krok !! před dveřmi se zvedl vítr a dveře udělaly bác a já zůstala stát přimražená před zavřenýma dveřmi. Bez klíčů, skoro nahá a s mokrou hlavou. No nádhera !! Mamka došla a zjistila, že musí volat zámečníka. No moc  nadšeně nevypadala a mě nezbylo nic jiného, než se začít šíleně smát. Nahá na chodbě, v županu, s mokrou hlavou a řvoucí smíchy…to musel být pohled za všechny prachy.  Těší mě fakt, že o tenhle víkend plánuji koupání a výlet s rodinou a příští týden jedu k Máchovu jezeru, snad !! No a co bude dál, tak o tom se třeba dozvíte někdy příště….jaké plány máte na prodloužené volno vy ?

Video obsahuje mé oblíbence za měsíc červen. Pro někoho třeba málo věcí, pro někoho nezajímavé. Dotazy na konkrétní výrobky prosím do formspringu (odkaz pod videem). Dále se dozvíte něco na omluvu ohledně eshop blogu a taky o nadcházející soutěži, která by se na blogu měla v následujících dnech objevit !!

Formspringme     Youtube    Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb

36 komentářů:

  1. Ahojky, video je super :-) Hlavně díky za tipy ohledně laku od NYC, rtěnky a Gliss Kuru, určitě vyzkouším. Musím říct, že se tvoje videa moc zlepšila, zdají se mi lepší a lepší. Kritiky si nevšímej, tu slycháme občas všichni. Moc se mi tvůj blog líbí a fandím ti.. Měj se fajn, Janča :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj Bez,
    moc často nekomentuji, ale tentokrát musím. Video fajn, chválím a pravidelně tě ráda sleduji. Akorád mě zaráží tvůj přístup, chápu, že jsi byla pryč, byla nebo jsi nemocná a máš další povinnosti, ale nemám ráda, když dělá někdo něco na půl. Myslím tím tvůj eshop a giveaway. Proč to tedy děláš, když pak nejsi schopná to odeslat a nebo vyhlásit. Nic jsem si neobjednávala (i když jsem chtěla) a ani giveaway jsem se nezúčastnila (vadilo mi plnění těch podmínek), ale opravdu mě zaráží tvůj přístup!! Radši to zruším a nic nevyhlásím, balíky pošlu bůhví kdy, atd. Chápu, děláš to dobrovolně, tím pádem nemusíš. Tak to trochu nechápu, proč to děláš a že na svoje čtenáře kašleš.
    Tím nechci říct, že mi tvůj blog nelíbí, naopak. Jen si říkám, že kdyby měli takový přístup všichni, jak by to vypadalo :-(
    Přeji brzké uzdravení a ať se daří! Aneta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uplne souhlasim...prijde mi to trapny!

      Vymazat
    2. Mám tolik slušnosti, abych se omluvila. Jak vidím, tak už to dělat asi nebudu. Protože kdybych o tom nemluvila, ani by jste si toho nevšimli. Nevíš, jaké okolnosti mi do toho vlezli a jak jsem říkala, dovolená byla dárek, tudíž jsem o ní netušila dopředu. Ale nemám potřebu se tady obhajovat. Rozhodně na čtenáře nekašlu :D, to mě úplně rozesmálo.

      Vymazat
    3. Tak ti lidi, co čekají na balíčky nebo výsledky giveaway by si toho určitě všimli :)
      Já tvůj přístup dělání věcí napůl moc nepobírám a docela jsi mě tím zklamala. Není to poprvé, co jsem si něčeho podobnýho u tebe všimla. Pokud to takto děláš i v životě, tak to potěš koště. Nic ve zlým, píšu ti to jen proto, že mám tvůj blog ráda a myslím, že by ses občas mohla nad některou ze slušných kritik zamyslet.

      Na druhou stranu, já teda vidím zlepšení, co se týče videa - kvalita, osvětlení i hlasitost, není tam rušivá hudba. Takže v tomto si vedeš určitě dobře :)

      Vymazat
    4. Po přečtení této diskuze jsi mě, milá Bezego, opravdu přesvědčila v tom, co si myslím. Vůbec to nebylo myšleno jako kritika tvého blogu, naopak, líbí se mi čím dál víc. Jen mě zaráží tvůj postoj. No nic, jak jsi napsala, jsou důležitější věci než tvůj blog. Takže dál no comment :-) Aneta

      Vymazat
    5. Bohužel Anet, tvůj názor už asi nezměním. Stejně tak jako názory těch, kterým přijdu jako nezodpovědná (tím, že na blogu, tak i v životě), nafoukaná, která nebere kritiku. Mě prostě tohle zaráží. Jiní se omluví, že něco na blogu nestihli a je to v pohodě. Já se omluvím a je oheň na střeše. Přitom jsem to dělala všechno pro čtenáře...

      Vymazat
  3. Tak to je vtipný, já bych se asi taky už jenom smála, kdybych zůstala venku v županu s mokrými vlasy... ještě když bydlím v centru Prahy :D

    na video se podívám, až nebudu v práci, těším se :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně teda přijde, že videa se nezlepšila vůbec, spíš možná naopak. To "jakoby" je opravdu otřesné, hrabání ve vlasech taky. Navíc když už dělám video, tak aspoň vím, co říkám. Prvně řekneš, že máš pocení dané geneticky a hned nato, že nikdo v rodině ho nadměrné nemá. Trochu protimluv ne?

    Je mi jasné, že natáčení videí není sranda, každý nějak začíná, ale já tady třeba nevidím ani žádný pokrok. Takže by asi nebylo od věci zamyslet se nad tím, jestli na té kritice něco není...
    Vždycky to video "přetrpím", abych se alespoň podívala, o jakých výrobcích mluvíš. Je to škoda....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nemyslíš, že geneticky ho můžu mít od části rodiny, kterou nevídám apod. ? Ale chválím, že jsi video sledovala opravdu pečlivě !!

      Kritika byla směřována na hlasitost videa nejčastěji - jenže já to video prostě slyším hodně nahlas a tak nevím, co je za problém. Dále jste mi vytýkali jakoby, o tom vím, ale nejde se toho zbavit tak jednoduše. A co když videa nechci nikam posouvat ? Co když to mám prostě jen jako zábavu a mám radost za každé nové ? Třeba ani nemám na to, to někam posouvat, tak se o to ani nesnažím...nevím tedy, proč má někdo pořád pocit, že bych se měla dál a dál zlepšovat. Já přeci těžko budu točit na foťák nějaká profesionální videa :).

      Vymazat
    2. To klidně můžeš, ale jde o to, jak to podalas. Nejdřív řeklas, že máš takovou genetiku, jak kdybys to věděla na 100% a pak sama řeklas, že nevíš. Tak se nediv, že se toho někdo chytne.
      Kvalitu videa jako takového jsem já absolutně neřešila, šlo o obsah, takže je celkem fuk, jestli točíš na foťák nebo cokoli jiného. A pokud sama přiznáváš, že ani nic zlepšovat nechceš, no tak to se té kritice nemůžeš divit ani náhodou. Já myslím, že kritika je adekvátní odezva na nekvalitní videa ;)

      Bohužel tvé argumenty jsou úplně nulové, takže nemá cenu to dále komentovat. Určitě toč dál, protože své příznivce máš, tak třeba to lidi přestanou postupem času řešit ;)

      Vymazat
    3. Řešíme tu pitomosti, bože vždyť je to jen blog :). Zaráží mě, jak hrozně čestně a vážně to bereš :).

      Vymazat
    4. Místo útoků na kritiku druhých by nebylo od věci se nad ní zamyslet. Pokud myslíš, že je ok, aby to nestálo za moc a chceš takto pokračovat, pak se nelze divit tomu, že na to někdo upozorní. Já bych se asi nechtěla spokojit s tím, aby můj "výtvor" za moc nestál, ale to už je tvá věc.

      Vymazat
    5. Já nevím, ale mně se zdá, že se její projev ve videích zlepšil. Příjde mi, že si je Bezega před kamerou už víc jistá a je to na tom projevu vidět. To jestli gestikuluje, prohrabává si vlasy nebo říká jedno slovo víckrát neřeším. Pro mě je rozhodující o čem to video je, jestli mi něco novýho přineslo a taky jak na mě ta dotyčná osoba působí. Na mě Bezega působí dobře, má milej hlas, není to žádná afektovaná uřvaná kráva s nosem nahoru a to se mi líbí. Je příjemný jí poslouchat a je mi pak jedno jak je video dlouhý nebo prostříhaný,apod. Nevím proč, ale zdá se mi, že ta věčná kritika na všechno je jak mor, kam chodím na blog, tam je. Všem se něco nelíbí, každý hledá maličkost, kterou by mohl vytknout. Já teda nevím, já chodím na blogy obyčejných holek, ne celebrit a chodím na ně pro inspiraci a zábavu, ne pro to, abych si tam šla slovně "ulevit" :-D Neřešme kraviny, radši se pojďme bavit, co ve videu je a jestli to má pro nás nějakej přínos :-) Janča

      Vymazat
    6. Každému se líbí něco jiného a každý je jinak senzitivní na určité věci, když čte blog nebo kouká na video :) No a k videu jakožto inspiraci... v oblíbencích se teda vůbec neshodneme. Až na tu dobrou vodu, já zas ráda mandarinkovou :)

      Vymazat
    7. O tom přínosu se právě bavím. Pro mě to žádný nemá, když někdo něco řekne a hned druhou větou si protiřečí. A vůbec to neberu nějak extra vážně, ale zase mi přijde uhozené dělat video a říkat v něm bludy. I když to možná řekla nevědomky, tak je asi dobré si to pustit znovu a uznat, že by mohl mít pravdu i někdo jiný ;)
      Každý jsme na něco jiného a sedí nám něco jiného. Já napíšu svůj názor, i když se to spoustě z vás líbit nebude, od toho tu ta možnost je. Mám stejný pohled na věc jako Kunkuli v jejím prvním komentáři. Pokud se slečna spokojí s tím, že "je to jenom blog" a proto nemáme brát tak vážně, co říká...to je argument jak Brno :D Nezlob se na mě, ale tohle může říct jenom někdo zahnaný do kouta, kdo vážně žádné argumenty nemá.
      Jak jsem řekla, pro mě to přínos nemá, ale očividně nějakou tu fanoškovskou základnu máš, takže proč ty videa nedělat :) Stačí se už jenom smířit s kritikou nebo se alespoň bránit něčím, co má hlavu a patu ;)

      Vymazat
  5. Moc pěkné video. Děkuji za tip na tu knížku! Já jsem na ní zrovna včera koukala v knihkupectví a zdálo se mi to podobné Hunger Games a říkala jsem že by mohla být dobrá.. tak aspoň vím po čem sáhnout :) a v Gatu jsem si za těch 68 Kč koupila podobný gumový sandálky :D nejlepší cena!

    OdpovědětVymazat
  6. Chápu, źe vždy nevyjde vše tak jak si člověk představoval, ale zrušit tu g. mi přijde dost nefér vůči těm co se jí zůčastnili, nechápu proč jí prostě jenom nevyhlásíš později, to dělá kde kdo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijde dost nefér, to vyhlašovat takhle pozdě, navíc se zúčastnilo málo lidí, protože jsem prý měla nesmyslné podmínky. Navíc byla dvoukolová a nejsem si jistá, jestli by po takové době, byli lidé ochotni v ní pokračovat. Lepší bude nová ne ?

      Vymazat
    2. No i kvůli tomu, že to nebylo lehké mi jich přijde líto, kdybys to zrušila. Asi nejvíc fér by bylo kdyby se vyjádřily zůčastněné, ale ty to zas asi neudělají aby nevypadaly jako hamounky, tak to je těžké... Ale upřímně, kdybych se já účastnila, tak bys mě tím dost naštvala, ale možná jsou ostatní čtenářky větší flegmoušky:-D

      Vymazat
    3. Dobře, tak já si to neuvědomuju a rozhodně by mě tohle nenaštvalo :). Asi to tedy udělám, tak jak říkáš ;). Děkuju za radu.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    5. Ha, vztáhla jsem si na sebe koment pro cruelu:-D Já jí chápu, někdo holt bere čestně všechno v životě;-) Já taky, ale to neznamená, že ti svůj postoj vnucuju, jen jsem ti napsala svůj názor z druhého břehu, jak to cítím jako čtenářka.

      Vymazat
    6. Ale život není blog , o to mi jde. Jde mi o to, že někdo bere šíleně vážně tohle tady co tvořím. Doslova ,,hltá,, nebo jak to mám napsat všechny má slova, vytýká mi naprosto vše co řeknu, ale je to blog, nehraju si na žádný seriózní plátek s úrovní. Je to moje zábava, koníček. Víš jak to myslím. Neberu to tak, že mi něco vnucuješ, to se neboj. Hlavně, já si prostě nic tady z toho nedělám, což mi občas přijde, že lidi štve. Že mě chtějí naštvat, vytočit atd. Jsem ráda,když mi napíšete své názory a snažím se na vaše názory nějak reagovat. Proto jsem ráda, že jsi mi napsala, že ti to přijde nefér. Mě je jedno, jestli se účastním nějaké giveaway a pak ji někdo zruší, nebo tak. Nejde o život :).

      Vymazat
    7. Jo to chápu. A i tě obdivuju, já nemám blog právě kvůli tomu, že by mě lidi hrozně vytáčeli:-D

      Vymazat
  7. Já mám tvoje videa naopak ráda, je to taková oddychovka.. A že si sem tam hrábneš do vlasů nebo se zakoktáš.. to vážně neřeším.. Tvoje osoba je mi sympatická a to je půl úspěchu :-) Navíc je mnoho blogerek, jejichž videa té kvality moc nepobraly... H.

    OdpovědětVymazat
  8. Já nevím no, Driclor je testovaný, zdravotně nezávadný, prokazatelně a stejně se najdou slípky, kterým se to nezdá, tak prostě na tom něco bude. Takže NE, není. Je to zdravotně nezávadné. Už to pobíráš?

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mám tvá videa velmi ráda, na pár šťouravých komentářů od přechytralých lidí se můžeš vykašlat =))

    OdpovědětVymazat
  10. Asi jsem "vadná", ale mě se tvoje videa, blog a vzhled líbí čím dál víc. Nejvíce se mi líbily ty "dodatky" které jsi dopsala k videu, to mě opravdu pobavilo ! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja jsem nadmíru spokojená, nechápu ty co hledají jen chyby, kdo z nás je dokonalej? Já Tě chválím moc. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  12. Za mě perfektní video, vždycky se na tvá videa těším a většinou mám chuť pořídit si většinu věcí, které chválíš... Prostě dám na Tvůj názor a nemám výtek. :-)

    PS: Souhlas s Miss Cherry :D:D

    OdpovědětVymazat
  13. UF milujem tovje videa aj toto sa ti naozaj podarilo sekne ti to tam :)
    http://katherine-fashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se zdá, že se nepotřebuješ zlepšovat :-). Poslouchám Tě ráda při jakékoli činnosti :-)... Takže na nějakého blba se vyprdni :)...
    Já jsem hodně kritická (jak vůči ostatním, tak sobě) a na Tvá videa koukám pravidelně, protože jsi moc sympatická a připomíná mi to klábosení s kamarádkami :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Psaní blogu ani točení videí NENÍ ZAMĚSTNÁNÍ. Je to především ZÁBAVA.

    Pokuď na vás nikdo nevystrkuje holej zadek, nenadává vám do kund, krav a píč a zároveň to nevydává za recenzi kosmetiky, nechápu, jak vás to může vyburcovat k nějakým negativním reakcím :))

    Ráda uvidím na videu normální holku, jednu z nás, co si hrabe do vlasů, mluví, jak jí zobák narost, než strojenou "moderátorku".

    Nežerte to tak! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, mohla bych se zeptat odkud máš ten prsten na (Tvém) pravém ukazováčku?

    OdpovědětVymazat
  17. za mě musím říct, že se mi to video moc líbilo, fakt mě bavilo. nepřijde mi, že bys mluvila otráveně a nějaké nesmysly ba právě naopak. to si hold asi lidé potřebují věčně léčit ego. driclor mám doma taky, používala jsem ho a je to vážně zázrak. ale pak jsem ho jednou aplikovala a ráno se probudila s šílenýma opruzeninama a bolestí v podpaždí, takže jsem ho zase vysadila, ale opět začnu. také se opravdu hodně potím a koláče v podpaží fakt moc in nejsou :/ ten šampon od Baley na vlasy vystavované slunci jsem také měla před několika dny v Egyptě a svojí službu splnil dobře :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....