28. 7. 2012

Obdivuji tě, má taštičko !!

SAM_0213

Tenhle nápad není můj, okoukala jsem ho zase někde na youtube. Musím říct, že jsem teď DIY nápady posedlá, takže jich tu asi na blogu přibyde. Už jsem dokonce jedné kategorii vyhradila nový štítek tady a to jest INTERIÉR – bude sem strkat veškeré nápady na zpestření bydlení. Jak se mi to pěkně rýmuje…A to nejen těch DIY, ale prostě nápadů, většinou za pár kaček. Teď už se ale pustím do toho, co jsem vám hlavně chtěla ukázat.

image

 

 

  • rámeček na fotky (větší, menší, dle vašeho výběru)
  • starou papírovou taštičku z vaší oblíbené prodejny (u mě vyhrál Inglot)
  • nůžky
  • lepenku

image

 

 

  1. Vyndáme zadní stranu rámečku.
  2. Taštičce ustřihneme provázková ouška (pokud nějaká měla).
  3. Ustřihneme z tašky jen jednu stranu s nápisem.
  4. Položíme na zadní stranu rámečku a přichytíme lepenkou.
  5. Alternativou může být pozadí, které dáme za tašku (např. bílý papír).

Vuala a jednoduchá dekorace je na světě. Plus bude hned všem jasné, co vám mají příště koupit za vánoční dárek – Inglot Veselý obličej s otevřenými ústy.

Tip pro vás: kdykoliv vás tohle omrzí, můžete tašku vyndat a dát si do rámečku jinou, takže obměnám se meze nekladnou.

PS: ta lepenka je tam fakt hnusná, asi půjde dolů, ale to by se mi nesměly tolik třást ruce…

image

inglot tasticka

Formspringme                     Youtube                            Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

31 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. nějak nevím, proč by mi měla na zdi vyset taška..... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě jen dekorace ;)

      Vymazat
    2. viset* :D
      ok, tak bych dala třeba ještě kolem dokola nějaké produkty, ale takhle je ten rámeček mooooc velký

      Vymazat
    3. Psala jsem, že je na každém, jaký si zvolí. Chápu, že se ti to nelíbí, ale mě ano :).

      Vymazat
  3. Nápad je to hezký, ale přijde mi to (a nemyslím to špatně) trošku odfláknuté. Pod tu taštičku bych určitě dala nějaký podklad, takhle to vypadá fakt jako vystavená igelitka, rámeček bych vyměnila za bílý, ale to je na osobní preferenci, a hlavně bych to nelepila takhle viditelně izolepou! ale zespod lepidlem nebo jakkoli zespod. Ale nápad fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rámeček jsem bohužel vzala takový, který jsem doma měla :(. Ale máš pravdu, že by to s bílým vypadalo lépe. Podklad se mi právě líbí ten dřevotřískový, jaký má rámeček. Izolepa jsem psala, že je pěkně hnusná, už ji mám sundanou a nalepeno ze spodu.

      Vymazat
  4. Tak to mi přijde ujetý :D

    OdpovědětVymazat
  5. Asi bych si to nedala do rámečku, ale není to tak špatné :) já tady mám vystavenou Sephora taštičku :D

    OdpovědětVymazat
  6. to mě rozesmálo =D ale zajímavý!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je fakt hodně blbej nápad, chápu kdyby to byla nástěnka ale tohle bych si doma fakt nevystavila. Kdybys tomu dodala nějaký nápad ale takhle je to prostě jak kdybych si doma polepila zeď igelitkami. Fakt hodně velkej úlet.

    OdpovědětVymazat
  8. tak toto asi u mna nieeeeeeeeeee :)

    OdpovědětVymazat
  9. Proc si nevystavit svoji oblibenou znacku... :-) Ja jsem si takhle kdysi do ramecku davala obaly od zvykacek :D a kazdy navstevnik meho pokojicku mi muj originalni "obraz" obdivoval :-) Monika

    OdpovědětVymazat
  10. No to ne, hrozná blbost. Ale každému se líbí něco. Jen prosím tě - voilá, ne vuala :)

    OdpovědětVymazat
  11. nahodou napad to nie je zly..keby som mala svoj make-up pokojíček .. po česky to znie lepšie... tak by som sa tymto určite nechala inšpirovat a zaramovala by som si taštičky alebo nejake brožurky, alebo hocičo, čo by dotvaralo tu makeup atmosferu v miestnosti...da sa to všeliak vymysliet, dat rozne ramčeky, nemusi byt v ramčeku len čisto taška... beriete veci na blogoch moc doslova a do pismenka, alebo ze to čo je na fotke je vec, ktorej sa treba striktne držať...lenže tak to nie je ... blogerky vas chcu inšpirovat a v tomto pripade vnuknut pekny napad, pri ktorom mozete dalej rozvyjat svoju kreativitu podla toho čo sa pači vam...sto ludi a sto chuti... mne sa napad velmi pači ... :o)

    OdpovědětVymazat
  12. aj nápad mi príde hlúpy ale keď už, tak aspoň to spraviť premakanejšie a vkusnejšie, inak ee :)

    OdpovědětVymazat
  13. moc mě to teda nenadchlo :(
    N.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to mě mrzí, že se vám to nelíbí. Mě to přišlo jako vtipný nápad. Ale tak třeba příště se polepším ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Upřímně mě to teda také neoslovilo, ale když se Ti to líbí ... proč ne přece :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Kde chodíš na ty nápady? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Youtube, blogy a nebo něco z hlavy, ale většinou se nechám inspirovat ;)

      Vymazat
  17. Tak to se omlouvám, ale osobně mi to přijde jako hodně blbý nápad. Jakoby si člověk vystavoval tašku z obchodu do rámenčku, jako nějakou svou trofej....

    OdpovědětVymazat
  18. Taky se mi to moc nelíbí, ale proč ne...je to originální a pokud ti to dělá radost :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jej tak to fakt nee, postrada to vkus a ta taska se mi tam ani trochu nezamlouva... Priste prizpusobit velikost ramecku a rozhodne tam nedavat lepici pasku kdyz uz to chces delat, takhle je to fakt odflakle... Ale pokud se ti to libi, tak no problem, jen rikam svuj nazor :-)

    OdpovědětVymazat
  20. tak tohle není nic pro mě, prostě mi to připadá nevkusné - igelitka v rámečku, ale je to třeba nový druh umění - tomu já ostatně taky nerozumím. :D

    OdpovědětVymazat
  21. Bohužel ten rám mi přijde hodně prázdný. Navíc to zalepení izolepou... Ale každý má jiný vkus, že?

    OdpovědětVymazat
  22. Jako nápad dobrý. Proč ne? Když by to bylo dotaženo do všech detailů, precizně zpracované, doladěné...do nějaké vyloženě dámské šatny, třeba tašky Chanel, Dior atd. .... by možná vyvolávaly v majitelce vzpomínky.

    V minulosti asi před třiceti lety jsme sbírali plechovky od nápojů, obaly od žvýkaček...

    OdpovědětVymazat
  23. upřímně, tohle se mi nelíbí ani trošku. ale každý má jiný vkus:)

    OdpovědětVymazat
  24. Přizpůsobit velikost rámečku k taštičce a možná vybrat hezčí taštičku (více barev atd...). Jinak nápad je to pěkný.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....